تست شخصیت: با انتخاب یکی از علامت‌های ماندالا، خود را بهتر بشناسید!

توسطسهراب شهریار

مرداد ۲۷, ۱۴۰۲ به روز رسانی : مرداد ۲۷, ۱۴۰۲ , ,
تست شخصیت شناسی تصویری ماندالا 

شخصیت افراد متفاوت است و ما هیچگاه نمی توانیم دو فرد کاملا شبیه با ویژگی های فرد یکسان پیدا کنیم. شاید مشابهت هایی در ویژگی های شخصیتی یافت شود، اما یافتن انسان هایی با ویژگی هایی کاملا همسان تقریبا غیرممکن است. در تست امروز با انتخاب یکی از ماندالا ها شخصیت شما مورد بررسی قرار می گیزد. با تست شخصیت شناسی تصویری ماندالا با خبرنامه همراه باشید.

ماندالا چیست؟

ماندالا (मण्डल;به معنی دایره در سانسکریت) یا دوایر کیهان‌نما، جدولی است هندسی مورد استفاده در ادیان بودا و هندو که به عنوان نمادی برای جهان هستی به کار می‌رود. اصل ماندالا از دین هندو است ولی در آیین بودا هم کاربرد زیادی پیدا کرده‌است.

ماندالاها دایره‌هایی نمادین برای تمرکز بر خویشتن و جستجو در درون انسان هستند. مرکز دایره جدول ماندالا برای تمرکز در حین مراقبه دینی بکار می‌رود. اشکال متقارن هندسی ماندالا خودبخود توجه شخص را به مرکز دایره جذب می‌کنند.

البته گستره کاربرد ماندالا بسیار وسیعتر از آیین‌های یادشده‌است؛ مثلاً در معماری فرهنگ‌های اسلامی (حیاط باغ فین کاشان، طرح حیاط مسجد علی اصفهان، طرح حیاط زیارتگاه شاه نعمت‌الله ولی ماهان) و مسیحی هم طرح‌های ماندالا دیده می‌شود.

کارل یونگ ماندالا را کهن‌الگوی خویشتن می‌داند، نماد تمامیت و نظم و کار ویژهٔ آن سازماندهی و دربرگیری تمامیت روان و ساماندهی و تنظیم دوباره وضعیت‌های هرج‌ومرج آلود است و در کتاب خاطرات، رؤیاها و اندیشه‌ها می‌گوید: ماندالاهای من رمزنگاری‌های مربوط به وضعیت خودم بود که هر روز یک طرح جدید از آن به من الهام می‌شد. من آن‌ها را مثل مروارید گرانبها محافظت کردم. به‌طور فزاینده ای برای من روشن شد که ماندالا «مرکز» است، شاخص تمام مسیرهاست، و مسیری است به مرکز، به فردیت. ما از دقت این تست شگفت زده شده ایم. به تصاویر ماندالای زیر نگاهی بیندازید و یکی را انتخاب کنید که شما را صدا می کند.

تست شخصیت شناسی تصویری ماندالا

تصویر شماره 1

تست شخصیت شناسی تصویری ماندالا

افرادی که این رنگ زرد، سیاه و سفید را انتخاب می کنند، راحت و صمیمی هستند. آنها ارتباط برقرار می کنند و شاد هستند. هر کاری که می کنند با نیت خیر انجام می دهند. فوق العاده مثبت و با نظر. با این حال، آنها به دلیل قدرت شخصیت و خلاقیت خود رهبران کاملی هستند.

تصویر شماره 2 در تست شخصیت شناسی تصویری ماندالا

تصویر شماره 2

ترکیب رنگ‌های آبی و قرمز، شخصیتی آرام و رمانتیک را توصیف می‌کند. قسمت قرمز نشان می دهد که آنها چقدر پر از محبت و اشتیاق هستند. کسی که آرام است، دوست دارد به دیگران کمک کند و مراقب است. او یک شریک عالی برای یک عمر زندگی است. این افراد با شما صادق هستند. گذراندن وقت با آنها بسیار لذت بخش است. آنها همچنین بسیار آزاد اندیش بوده و به عقاید دیگران احترام می گذارند.

تصویر شماره 3

تست شخصیت شناسی تصویری ماندالا

قرمز، قهوه ای و سفید نشان می دهد که شما چقدر بی حوصله اما کاریزماتیک هستید. این افراد مصمم هستند و به محض اینکه تصمیم خود را برای انجام کاری در نظر بگیرند، به عقب نگاه نمی کنند. با این حال، آنها می توانند کاملاً پرخاشگر، عصبانی و مضطرب باشند. قرمز نیز رنگ قدرت است. کسانی که این را انتخاب می کنند قدرتمند هستند. آنها یک قدرت درونی دارند که به آنها کمک می کند بر همه چیز غلبه کنند.

تصویر شماره 4 در تست شخصیت شناسی تصویری ماندالا

تصویر شماره 4 در تست شخصیت شناسی تصویری ماندالا 

قرمز، صورتی، آبی و زرد فمینیسم را نشان می دهد. این افراد به طرز باورنکردنی زیبا، احساسی و لطیف هستند. ترکیبی عالی برای یک عاشق. این افراد منظم هستند و عمدتاً افرادی کاملا منطقی و خردمند به شمار می روند. آنها ارتباط زیادی با روح، انرژی و نشاط دارند. آنها پرانرژی هستند و حس با هم بودن را دوست دارند. کسی که خوشحال است و  زیاد می خندد. کسی که می توانید از همراهی او  لذت ببرید.

تصویر شماره 5

تصویر شماره 5

نارنجی، زرد و مشکی رنگ هایی هستند که شما را به این علامت کشانده اند. این افراد از نظر روحی افراد با روحیه و شادی هستند، روحیه آزاد دارند، ماجراجو، خلاق و پرانرژی هستند. این افراد باوقار و موفق هستند. آنها باهوش هستند. با وجود همه این ویژگی های بی عیب و نقص، آنها می توانند معلمان تأثیرگذاری باشند.

تصویر شماره 6

تصویر شماره 6

رنگ هایی که در این نشان دیده می شود عبارتند از: یاسی، آبی، سیاه و سفید. این افراد رویاپرداز هستند. آنها به یک دنیای جادویی اعتقاد دارند. آرامش در این افراد قابل تحسین است. آنها راه خود را با کلمات دارند و بسیار رسا هستند. از قلب خود پیروی می کنند و الهام بخش هستند. آنها عاشق فلسفه و قدرت روانی هستند. آخرین مورد این است که آنها عمدتاً موزیکال هستند.

تصویر شماره 7 در تست شخصیت شناسی تصویری ماندالا

تصویر شماره 7

رنگ سبز در این علامت؛ نشان جذابیت است. آنها عاشق حیوانات هستند و از فعالیت در فضای باز لذت می برند. با طبیعت هماهنگ هستند و دوست دارند تمام اوقات فراغت خود را در آنجا در آرامش بگذرانند. آنها سبک زندگی سالمی دارند. مانند هر عاشق طبیعت، آنها ماجراجو و کاوشگر هستند. آنها به رشد معنوی اعتقاد دارند. دلسوز و احساساتی می تواند صفت هایی باشد که می توانیم به این گروه اضافه کنیم.

تصویر شماره 8

تصویر شماره 8

صورتی رنگ کامل این نشان ماندالا  است. این افراد مهربان، دوست داشتنی و رمانتیک هستند. آنها شیرین، لطیف و حساس هستند. فقط آنهایی که می توانند مانند یک مادر از شما مراقبت کنند و شما را بی قید و شرط دوست داشته باشند. آنها کاملاً آسیب پذیر، خالص و نرم هستند، بنابراین با احتیاط با این افراد رفتار کنید تا جنبه ظریف آنها را نشکنید. آنها در ابتدا به شدت عاشق به خود هستند و برای همه چیزهایی که دارند و برای همه چیزهایی که ندارند سپاسگزارند.

تصویر شماره 9 در تست شخصیت شناسی تصویری ماندالا

تصویر شماره 9 در تست شخصیت شناسی تصویری ماندالا 

ما در این نشان شاهد کمبود رنگ هستیم، اما این بدان معنا نیست که این افراد چیزی کم دارند! برعکس، آنها روشنگر هستند. هماهنگی و تعادل بخش مهمی از زندگی آنهاست. این افراد سطح درک بالایی دارند، بنابراین اگر به کسی نیاز دارید که با او صحبت کنید، شانه ای برای گریه کردن، اینها بهترین افرادی هستند که می توانید به آنها مراجعه کنید! ممکن است گاهی جدی باشند. این افراد از قدرت لذت می برند و کمال گرا هستند.

فراموش نکنید که این تست شخصیت را با تمام دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و در صفحه فیس بوک ما یک لایک بگذارید! خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست های شخصیتی و معماها و پازل ها دسترسی داشته باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *