جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
5
(3)

تست شکم برای تعیین جنسیت نوزاد در دوران بارداری یکی از ترفندها برای تشخیص جنسیت کودک در حال رشد است. اگرچه همیشه دقیق نیست، اما آزمایش شکم زن باردار روشی جالب برای پیش‌بینی جنسیت کودک شما قبل از تجویز سونوگرافی برای تایید آن است.

چگونه از تست شکم برای تعیین جنسیت نوزاد استفاده کنیم؟

در میان لیست طولانی تست های جنسیت، تست شکم برای پیش بینی این که آیا نوزاد شما پسر است یا دختر، دقیق تر است. این تست نه تنها بی خطر است، بلکه کاملا رایگان است. هر چند این فرایند خیلی آسان به نظر می‌رسد. با این حال، برای جلوگیری از سردرگمی، داشتن یک تعریف واضح از اصطلاحات استفاده شده در آزمون مهم است.

مطلب مرتبط: تغذیه در دوران بارداری: با این ۱۱ مواد  غذایی کودک تان باهوش و چشم رنگی می شود

به وضعیت شکم توجه کنید؛ تست شکم برای تعیین جنسیت نوزاد

با توجه به تست شکم برای جنسیت نوزاد، زن می تواند با مشاهده وضعیت و شکل شکم خود جنسیت نوزاد خود را تشخیص دهد. برای تعیین جنسیت کودک باید ارتفاع و عرض شکم را یادداشت کنید.

حمل پسر در مقابل حمل دختر در تست شکم برای تعیین جنسیت نوازد

تشخیص جنسیت کودک شما دشوارتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. زیرا تصور می شود روش افزایش وزن یک زن، در معادله اندازه گیری می شود. زیرا بسیاری ها باور دارند که اگر زنی دارای شکم برجسته و وزن اضافی رو به جلو است، نوزاد او پسر است. در حالی که زنی با وزن اضافی در پشت و باسن یک دختر حامله است. بنابراین، برای یک زن که پسر حامله است، شکل شکم بارداری متفاوت به نظر می رسد. اگر شکم گردتری دارید، ممکن است دختری در راه باشد. به عبارت دیگر:

اگر شکم افتاده رو به جلو و باریک دارید، نوزاد پسر است.

اما اگر شکم شما به طرف بالا و پهن باشد، نوزاد شما دختر است.

مطلب مرتبط: افزایش شانس بارداری سریع: با این ۴ نکته کلیدی، شانس بارداری خود را افزایش دهید

تست شکم برای تعیین جنسیت نوزاد؛ شکل شکم خود را پیدا کنید

مانند هر آزمایش جنسی غیرعلمی، تقریبا نیمی از موارد بالا دقیق است. اما مهم است که عوامل فیزیکی که اندازه و شکل شکم باردار را از منظر واقعی‌تر تعیین می‌کنند، در نظر بگیریم.

به این نکات توجه کنید:

  • “شکم کمی برآمده” به این معنی که برآمدگی نوزاد در شکم در حالی است که قسمت بیشتر بیرون زده شکم، نزدیک باسن قرار دارد.
  • “شکل شکم رو به بالا” به این معنی که برآمدگی نوزاد در بالای ناحیه شکم قرار دارد. و ممکن است مادر نوزاد را نزدیک دنده ها حمل کند نه نزدیک به باسن.
  • “اندازه شکم باریک” به شکل رحم رو به بیرون، به سمت جلو اشاره دارد.
  • “شکل شکم عریض” به شکل رحم هنگام نشستن به طرفین اشاره دارد.

مطلب مرتبط: آیا خوردن غذاهای تند در دوران بارداری به کودک من آسیب می رساند؟

شکل و اندازه شکم در تست شکم برای تعیین جنسیت نوزاد

بسیاری از موارد در شکل و اندازه شکم در دوران بارداری نقش دارند. اگر چه جنسیت نوزاد تا آن جا که به علم پزشکی مربوط می شود در این لیست قرار ندارد. زیرا ممکن است با بعضی از خطاها حدس شما در مورد جنسیت کودک اشتباه باشد. بعضی از نکات مهم که باید به آن توجه کرد:

  • تون عضلانی خوب ممکن است برجستگی را کوچکتر نشان دهد.
  • اما تون عضلانی ضعیف تر برجستگی را بزرگتر نشان می‌دهد.
  • نوزادان بزرگ تر باعث بزرگ جلوه دادن به شکم می‌شود.
  • چند قلوها به طور طبیعی منجر به بزرگ شدن شکم می شوند.
  • شکل طبیعی رحم زن می تواند شکل برآمدگی را تعیین کند.
  • نیم تنه کوتاه تر ممکن است سبب شکل پهن شکم می‌شود.
  • بالاتنه بلندتر ممکن است شکل شکم زن حامله را باریک تر نشان دهد.

مطلب مرتبط: فواید امگا ۳ و اسید فولیک در دوران بارداری: ۲ ماده مهم که برای تغذیه مادران مهم هستند

همچنین بسیاری از ترکیبات مختلف دیگر نیز می تواند وجود داشته باشد. ممکن است فکر کنید یک زن جوان با عضلات شکم سفت در حال حمل یک پسر است. اما ممکن است برای یک زن مسن با نیم تنه کوتاه و حاملگی های قبلی، به نظر برسد که دختری حامله است. در حالی که نوزاد واقعا پسر است. با این وجود، بسیاری بر این باورند که تست شکم برای پیش‌بینی جنسیت کودک یک آزمایش قابل اعتماد است.

چگونه شکم جنسیت را پیش بینی می کند؟

هیچ توضیح واقعی برای استدلال پشت تست مشاهده شکم وجود ندارد. برخی ممکن است بر این عقیده باشند که نوزاد پسر بزرگتر از نوزادان دختر هستند. و این تفاوت اندازه به طور طبیعی منجر به بیرون زدگی شکم می شود که در زنانی که پسر حامله هستند، پایین است. اما نوزادان دختر که کوچک‌تر و سبک‌تر از پسرها هستند به بدن نزدیک‌تر و بالاتر قرار دارند.

مطلب مرتبط: بهترین حالت خواب در دوران بارداری چگونه باید باشد؟

به طور واقع بینانه، نوزادان اندازه های مختلفی دارند و برخی از نوزادان پسر نیز کوچکتر از نوزادان دختر هستند. این را در بسیاری از عناصر مختلف اندازه و شکل شکم یک زن باردار در نظر بگیرید.

سایر تست های جنسیتی که باید امتحان کنید

تست‌های جالب دیگری برای تعیین جنسیت خانگی نوزاد وجود دارد که می‌توانید امتحان کنید. این شامل تست های زیر است:

تست جنسیت با حلقه ازدواج

تست جنسیت حلقه ازدواج یکی از مطمئن‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها برای پیش‌بینی پسر یا دختر بودن نوزاد است. حلقه ازدواج خود را به یک نخ ببندید. روی زمین بخوابید و حلقه را حرکت دهید. با حرکت حلقه و بررسی حرکت نوزاد خود در جهت حلقه، جنسیت او را تعیین کنید. این تست هیچ پشتوانه علمی ندارد، اما می تواند تجربه ای سرگرم کننده برای به اشتراک گذاشتن با عزیزانتان باشد.

مطلب مرتبط: ۱۰ مهمترین خطرات دوران بارداری که ممکن است هر زنی با آنها روبرو شود

تست جنسیت با مداد

تست جنسیت با مداد یکی دیگر از گزینه های مطمئن برای تعیین دختر یا پسر بودن کودک شما است. مداد را به بازوی خود آویزان کنید و از آن برای اندازه گیری جهت کودک و تعیین جنسیت آن استفاده کنید. باز هم، تعیین دقیق جنسیت نوازد شما دشوار است، اما انجام آزمایش می تواند سرگرم کننده و جالب باشد.

نمودار تولد پیش بینی جنسیت چینی

نمودار تولد پیش‌بینی جنسیت چینی یکی از قدیمی‌ترین روش‌ها برای تعیین جنسیت نوزاد است. این نمودار جنسیت را با استفاده از سن مادر و ماه بارداری تعیین می کند. منابع مدعی هستند که این نوع آزمون از میزان موفقیت بالایی برخوردار است. این نمودار همچنین می تواند برای برنامه ریزی و انتخاب یک جنسیت خاص قبل از باردار شدن نیز استفاده شود.

مطلب مرتبط: افزایش احتمال بارداری با ۷ راهکار موثر که کارشناسان نیز تایید می‌کنند

تست جنسیت درانو

آزمایش جنسیت درانو ادعا می کند که جنسیت را با مخلوط کردن ادرار شما با درانو پیش بینی می کند. رنگ مخلوط تعیین می کند که آیا شما پسر دارید یا دختر. با این حال، هیچ مدرک علمی برای تایید صحت این آزمایش وجود ندارد. همچنین، قبل از این که تصمیم بگیرید این آزمایش را امتحان کنید، باید بدانید که ممکن است برای شما و کودکتان مضر باشد. در صورت دست زدن به درانو باید از عینک و دستکش محافظ استفاده کنید. و در محیطی با تهویه مناسب یا حتی در فضای باز این کار را انجام دهید. زیرا این احتمال وجود دارد که بخارهای سمی را استنشاق کنید. قبل از انجام تست جنسیت درانو، همیشه باید ابتدا ایمنی خود و ایمنی و سلامت کودکتان را در نظر بگیرید.

مطلب مرتبط: رابطه جنسی در دوران بارداری: آیا نزدیکی در زمان بارداری بی خطر است؟

پیش بینی جنسیت شکم دختر در مقابل شکم پسر

ده ها روش پیش بینی جنسیت در طول سال ها توسعه یافته اند و دلیل خوبی برای محبوبیت آن ها وجود دارد. چیزهای کمی به اندازه یک نوزاد در حال رشد در بدن شما معجزه آسا هستند. حدس زدن جنسیت کودک در مراحل اولیه می تواند به شما کمک کند تا احساس نزدیکی به کودک در حال رشد خود داشته باشید. اگرچه این روش ها در حدود 50 درصد مواقع صحیح هستند. اما روشی سرگرم کننده ایی است برای گذراندن زمان. قبل از این که پزشک به طور رسمی به شما بگوید که آیا صاحب پسر می‌شوید یا دختر.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان