جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3
(5)

کوتاه کردن ابروها احتمالا یکی از پر استرس ترین بخش آرایشی و زیبایی در زندگی هر زن است. به هر حال، تنها چیزی که می‌تواند بدتر از برداشتن ابرو و خراب کردن فرم آن باشد، کوتاه کردن بیش از حد ابرو است. حتی به ‌عنوان آرایشگرهای حرفه ایی نیز در طول سال‌ها بیش از اندازه ابروهای خود را خراب کرده اید. اما حالا برای این که چگونه ابروهای خود را کوتاه کنید تا به نتیجه دلخوه برسید، این راهنمای گام به گام را دنبال کنید.

کوتاه کردن ابروها در واقع بسیار ساده تر از آن چیزی است که تا به حال فکر می کردیم.

مطلب مرتبط: درمان خانگی برای مژه های بلند و ابروهای پرپشت

با این هشت مرحله ساده، یاد بگیرید که چگونه ابروهای خود را کوتاه کنید:

چگونه ابروهای خود را کوتاه کنید: ابزار مناسب را انتخاب کنید

مانند هر چیز دیگری که مربوط به زیبایی یا آرایش است. ابزاری که انتخاب می کنید تفاوت زیادی در سهولت کوتاه کردن ابروهای شما ایجاد می کند. شما به قیچی کوچک برای استفاده و همچنین یک برس اسپولی با موهای نرم نیاز دارید. در کل یک کیت نظافت ابرو که با خود قیچی با تیغه های خمیده و مناسب برای پیرایش داشته باشد. یک برس اسپولی که به شما امکان می دهد موهای ابرو را به راحتی برس بزنید، و موچین خوب.

مطلب مرتبط: تست شخصیت با ابرو: فرم ابروی شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما آشکار می کند!

برای کوتاه کردن ابروهای خود ابتدا موهای خود را به عقب ببرید

به خصوص اگر چتری دارید. بستن یا به عقب شانه کردن موهایتان به شما این امکان را می دهد که ابروهای خود را بدون هیچ مشکلی ببینید. و خطر کوتاه کردن بیش از حد آن را به حداقل می رساند.

مطلب مرتبط: ۱۰ راهکار طبیعی که ابروهای پرپشت و زیبا داشته باشیم

ابروها را با مداد پر کنید، چگونه ابروهای خود را کوتاه کنید

به این دقت کنید که قبل از کوتاه کردن، ابروهای خود را با مداد بر اساس نحوه “شکلی که دوست دارید” پر کنید. این کار به ایجاد یک راهنمای بصری کمک می کند و از اصلاح بیش از حد ابرو جلوگیری می‌شود. برای انجام این کار، ابرو را کاملا پررنگ کنید و از برس استفاده کنید تا به آرامی پوست زیر موهای ابروی خود را سایه بزنید. دقت کنید که برس را برخلاف جهت رشد مو برای دسترسی به موهای زیر ابرو حرکت دهید.

مطلب مرتبط: شکل ابروها رازهایی از شخصیت آدم ها دارند

چگونه ابروهای خود را کوتاه کنید؛ برس به سمت بالا

فرآیند کوتاه کردن ابرو را با مشخص کردن این که کدام موهای ابرو باید کوتاه شوند، شروع کنید. برای انجام این کار، یک چوب ریمل تمیز (یا یک برس اسپولی) بردارید. و تمام موهای خود را با حرکت رو به بالا برس بزنید.

مطلب مرتبط: آیا تا به حال به بهبود روتین آرایش روزانه خود فکر کرده اید؟

حالا کوتاه کردن موهای ابرو را شروع کنید

در مرحله بعد، قیچی ابروی خود را بردارید رو به نور و دقیق رو به روی آینه بنشینید. و موهای بلندی را که بالای خط موی ابرویتان بیرون زده اند کوتاه کنید. موها را از جایی که شروع به خم شدن یا فر شدن می کند، کوتاه کنید و از طول ابرو به صورت کج کوتاه کنید تا ابروهای شما ظاهری طبیعی تر داشته باشد. مراقب باشید که آن ها را خیلی کوتاه نکنید، زیرا انجام این کار باعث ایجاد شکاف در ابروها می شود. از کوتاه کردن موها به صورت مستقیم یا یکباره خودداری کنید. در عوض، احتیاط کنید و فقط موهای بلندتری را که از خط ابرو بیرون زده اند کوتاه کنید. و حتی هر تار مو را یکی یکی کوتاه کنید.

مطلب مرتبط: چگونه آرایش چشمی زیبا برای شب سال نو داشته باشیم

دوباره به ابروهای کوتاه شده خود نگاه کنید

پس از انجام مراحل اولیه، آینه را نزدیک صورت خود ببرید و با دقت به ابروهای کوتاه شده نگاه کنید. در بسیاری از موارد، هم توصیه شده که چنین کاری نکنید اما خوب با دیدن ابرو بهتر می‌توانید، فهمید آیا مویی کوتاه نشده مانده یا خیر.

مطلب مرتبط: آموزش آرایش چشم مبتدی با ۲۴ نکته برتر از آرایش برای مبتدیان

اگر نیاز بود بیشتر کوتاه کنید و در صورت نیاز از موچین استفاده کنید

اگر متوجه شدید که ابروها هنوز نامرتب به نظر می رسند، به برس کشیدن موها ادامه دهید. و به کوتاه کردن موهای ابرو تا زمانی که همگی با فرم طبیعی ابرو شما هماهنگ شوند ادامه دهید. وقتی صحبت از موهای سرگردان به میان می آید، باید موچین بردارید. به طور معمول، موهای سرگردان و پراکنده زیر فرم ابروی شما قرار می گیرند. اما به یک چیز دقت کنید مراقب موچین برای گرفتن بالای ابرو باشید. برای شروع، تعداد بسیار کمی از موها را از زیر و بالای ابروی خود بچینید.

مطلب مرتبط: چگونه برای روز عروسی خود بهترین مدل مو را انتخاب کنید!

همیشه استفاده از موچین با یک آینه معمولی در مقابل یک آینه بزرگ‌نما باعث گرفتن موهای زیادی می‌شود. همچنین در نور طبیعی موچین کنید تا اشتباهی تار موهای زیادی از ابروی خود برندارید.

با ژل حالت دهنده کار کوتاه کردن ابروها را به پایان برسانید

برای حالت دادن موهای ابرو و این که در جای خود باقی بمانند، کار را با یک ژل حالت دهنده تمام کنید. و دقت کنید که موهای ابرو را به سمت بالا و بیرون بکشید. به همین دلیل توصیه می‌شود از محصولاتی استفاده کنید که نه تنها به ابروها حالت می‌دهد بلکه باعث تقویت ابروهای شما نیز می‌شود.

مطلب مرتبط: ۲۳ بهترین مدل مو دخترانه که می‌توانید برای سال جدید انتخاب کنید

و اما حالا به آینه نگاه کنید

بله حتما از تمیزی و مرتب شدن ابروهای خود راضی خواهید بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان