لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد

توسطفرشته فرهنگ

اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۱ به روز رسانی : اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۱
لوازم آرایش یک خانم شاغل

مطمئنا می‌دانید که انتخاب لباس برای محل کار آسان نیست. شما باید با توجه به جلسات و مناسبت های خاص، لباس‌های روزانه خود را انتخاب کنید. همچنین شما باید به نحوه آرایش خود نیز دقت کنید. گاهی کاملا ناگهانی نیاز به لوازم آرایشی دارید. در این مطلب به لوازم آرایش یک خانم شاغل دقت کنید که باید همیشه با خود داشته باشد.

مطلب مرتبط: آیا تا به حال به بهبود روتین آرایش روزانه خود فکر کرده اید؟

لوازم آرایش یک خانم شاغل

باید گفت هرچند در انتخاب لباس می‌شود زیاد هم سخت نگرفت، اما در مورد آرایش این طور نیست. باید دقت کنید تا آرایش کم یا زیاد نباشد. معمولا اکثر زنان شاغل هنگام آماده شدن برای رفتن به محل کار در مورد استفاده از محصولات آرایشی، سردرگم می شوند. این که کدام سایه می‌تواند مناسب محل کار، پوست صورت و رنگ چشم ها باشد، یا هر چیز دیگری. ما در این مطلب سعی کرده ایم تا همه این ابهامات را حل کنیم و بگوییم  کیف لوازم ضروری آرایش شما باید شامل چه مواردی باشد.

مطلب مرتبط: آرایش جذاب لب با ۷ نکته مهم برای زیبایی در اشکال مختلف لب

  1. بی بی کرم از لوازم آرایش یک خانم شاغل

استفاده از فونداسیون یا کرم پودر برای آرایش روزمره در دفتر کار کاملا ممنوع است. شما به یک محصول سبک نیاز دارید که در محیط کاری با نور اتاق، ظاهری عجیب و غریب یا غیرطبیعی نداشته باشد. در عوض، کرم بی بی را انتخاب کنید، زیرا این محصول چندوظیفه ای پوست شما را مرطوب می کند. از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می کند. و رنگی یکنواخت به پوست شما می بخشد. این محصول آرایشی پوششی سبک به پوست شما در طول روز می‌بخشد. در حالی که همان کار کرم پودر را انجام می‌دهد، اما از حالت کیکی یا جمع شدن زیر چشم و روی پوست شما خودداری می‌کند. به علاوه، با بی بی کرم که برای پوست شما مفید است، می‌توانید به آرایش سرعت ببخشید. و به جای صرف بیشتر وقت برای آرایش، چند دقیقه بیشتر بخوابید. و چه چیزی از این بهتر.

مطلب مرتبط: آموزش آرایش چشم مبتدی با ۲۴ نکته برتر از آرایش برای مبتدیان

  1. کانسیلر در کیف لوازم آرایش یک خانم شاغل

کانسیلر محصولی فوق العاده است، زیرا می تواند تقریبا تمام عیب های روی پوست را پنهان کند. از حلقه‌های تیره و لکه‌ها گرفته تا رنگ پوست و منافذ ناهموار را می‌توانید با کانسیلر پنهان کنید. بنابراین اگر بعد از استفاده از کرم بی بی متوجه چند نقص روی پوست خود شدید. به سادگی مقداری کانسیلر بردارید. و به آرامی فقط روی همان قسمت هایی که نیاز به پوشاندن دارند، بمالید و مخلوط کنید. با استفاده از انگشتان خود کانسیلر بزنید تا ظاهری کاملا طبیعی به آرایش خود بدهید. زیرا گرمای انگشتان شما به ترکیب بهتر کانسیلر کمک می کند و ظاهری بی عیب و نقص به شما می دهد.

مطلب مرتبط: پاک کننده آرایش خانگی: چگونه پاک کننده آرایشی خودتان را بسازید

  1. لوازم آرایش یک خانم شاغل شامل رژگونه است

حالا که پایه آرایشی خود را انجام داده اید، یک رژگونه صورتی ملایم یا رنگ خنثی را روی گونه هایتان بزنید. این مرحله کوچک و در عین حال ضروری آرایش شما باعث می شود چهره روشن تر و شاداب تر به نظر برسد. کمی رژگونه برجستگی گونه شما را نمایان کرده و به چهره شما ظاهری رسمی تر می بخشد. اگر هنوز رژگونه نخریده اید یا تمام شده است. رژ لب کالباسی، مات یا صورتی-هلوی خود را بردارید و از آن به عنوان جایگزینی برای رژگونه استفاده کنید. مقداری از آن را روی نوک انگشت خود بمالید، و به آرامی روی سیب گونه خود ضربه بزنید. سپس کاملا ترکیب و مخلوط کنید تا گونه های برجسته و کاملا طبیعی داشته باشید.

مطلب مرتبط: چگونه آرایش چشمی زیبا برای شب سال نو داشته باشیم

  1. خط چشم

با استفاده از خط چشم چشمان خود را به سادگی زیبا کنید. اما به یاد داشته باشید که خط چشم مشکی ضخیم و سایه چشم های براق برای یک جشن شب دخترانه زیباست. چنین آرایشی جایی در روتین آرایش اداری شما ندارند. استفاده از سایه چشم اختیاری است. اما اگر می‌خواهید از آن استفاه کنید، از سایه‌های ملایم استفاده کنید، ترجیحا قهوه‌ای، برنزی یا موارد مشابه. چشمان خود را با استفاده از سرمه و خط چشم برجسته تر کنید، اما خط چشم را نازک و دقیق بکشید. چیزی که نه بیش از حد چشمگیر نه زیاد کم رنگ باشد. یک خط دقیق خط چشم، صورت شما را مرتب‌تر نشان می‌دهد و حس خوبی در شما ایجاد می‌کند. اگر دوست دارید از ریمل برای پایان دادن به آرایش چشم خود استفاده کنید. اما به یاد داشته باشید که زیاده روی نکنید.

مطلب مرتبط: ۱۲ بهترین نکات آرایش صورت که شما را در سال ببر متفاوت نشان خواهد داد!

  1. رژ لب کرمی

شاید بدانید اما خوب گفتن آن حالی از لطف نیست. رژ لب‌های کرمی و نزدیک به رنگ لب، که تنها باعث پر رنگ شدن رنگ طبیعی لب های شما می‌شود. برای آرایش اداری مناسب هستند. انتخاب بافت مناسب رژ لب نیز مهم است، رژ لب‌های مات می‌توانند لب‌های شما را خشک نشان دهند، در حالی که رژ لب‌های براق می‌توانند ظاهری معمولی به چهره شما بدهند. اما خوب رژ لب های براق می‌تواند اطراف لب شما پخش شود. تعادل آرایش خود را با رژ لب کرمی حفظ کنید. از رنگ‌های روشن اجتناب کنید، اگر رنگ های کرمی و کالباسی را دوست ندارید، به سراغ رنگ‌های صورتی ملایم بروید. همچنین همان رنگ رژ لب را در کیف خود داشته باشید تا بتوانید پس از صرف غذا دوباره از آن استفاده کنید. مسلما دوست ندارید رژ لبتان پاک شود.

مطلب مرتبط: نحوه تمیز کردن برس های آرایشی: ۹ بهترین ترفند برای تمیز کردن برس های آرایشی

  1. لاک ناخن

دوستداران لاک ناخن باید آزمایش طراحی ناخن های خود را به آخر هفته ها موکول کنند. زیرا ناخن های براق و خیره کننده که جلب توجه زیادی می‌کند، برای محل کار مناسب نیست. شما نمی خواهید مردم شما را از روی رنگ ناخن هایی که در محل کار استفاده می‌کنید، بشناسند. اول از همه، ناخن های خود را مرتب و تمیز نگه دارید، آن ها را مرتبا مانیکور کنید. و از سایه هایی مانند صورتی روشن و خنثی استفاده کنید. زیرا این رنگ ها عالی به نظر می رسند و باید گفت تقریبا با هر لباسی ست می شوند. بنابراین مجبور نیستید هر روز رنگ ناخن خود را تغییر دهید. با این حال، این به محل کار شما نیز بستگی دارد. اگر در محیطی خلاقانه مانند رسانه یا صنعت مد کار می کنید، همیشه می توانید رنگ های خیره کننده مانند قرمز، پاستلی … را انتخاب کنید.

مطلب مرتبط:

  1. اسپری بدن

مطمئنا شما آخر آماده شدن از عطر محبوب خود استفاده می‌کنید. زیرا در طول روز گشت و گذار منجر به عرق بدن و بوی بد می‌شود. برای همین بهتر است از یک عطر یا اسپری استفاده کنید. برخی از عطرها ممکن است برای یک محیط اداری رایحه قوی داشته باشد، بنابراین به جای آن همیشه یک بادی میست در کیف خود داشته باشید. و آن را روی مچ دست و گردن خود اسپری کنید تا مطمئن شوید بدن شما بوی خوبی دارد. شما می توانید عطرهای تک ماده ای مانند وانیل یا چیزهایی بر پایه گل را نیز انتخاب کنید. مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید. به این نکته توجه کنید که رایحه عطر در حالی که باید ماندگاری بالا داشته باشد، اما نباید زیاد قوی و تند باشد.

مطلب مرتبط:

قوانینی که باید در مورد آرایش اداری رعایت کنید:

  • به دنبال محصولات با ماندگاری بالا باشید، تا زمان خود را صرف تجدید دوباره آن نکنید.
  • هنگام خرید لوازم آرایش به نوع پوست خود توجه کنید. از محصولات آرایشی کمدوژنیک که می توانند منافذ را مسدود کرده و منجر به مشکلات پوستی شوند، خودداری کنید.
  • فراموش نکنید که سیاهی دور چشم را به درستی کرم پودر بزنید تا روشن به نظر برسد و با رنگ بقیه صورت شما هماهنگ باشد.

مطلب مرتبط: ۱۲ رمز و راز داشتن چهره ای خیره کننده و زیبایی بدون آرایش

  • کرم ضد آفتاب را هر 3 ساعت یکبار تجدید کنید تا از پوست خود محافظت کنید. به خصوص اگر زمان بیشتری را در فضای باز و در معرض نور خورشید هستید.
  • همیشه دستمال مرطوب داشته باشید تا بتوانید قبل از یک جلسه مهم صورت خود را از گرد و خاک احتمالی پاک کنید.
  • آخرین نکته با اهمیت، به یاد داشته باشید که آرایش اداری کم آن نیز زیاد است. پس سعی کنید کمترین و طبیعی ترین آرایش را انجام دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *