جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3.4
(10)

امروز می‌خواهیم شما را با ملکه سیاه پوست جهان روی این سیاره آشنا کنیم. ملکه سیاه پوست جهان کسی که با تیره ترین پوست در دنیای مد محبوب بسیاری ها است. نیاکیم که داستان زندگی اش الهام بخش بسیاری ها است توانسته با چالش های زندگی مبارزه کند و به موفقیت های بزرگی برسد.

لینک های مرتبط:

مدل سابق ورساچه ظاهر جوانش را مدیون نوشیدن ادرار خود می‌داند!

زوج های مشهور با تفاوت های سنی زیاد

عادات عجیب سلبریتی ها: بالا رفتن سایمون از درخت تا استفاده مدفوع بلبل توسط تام کروز

نیاکیم، ملکه سیاه پوست جهان

نیاکیم در مینه سوتا، ایالات متحده آمریکا زندگی می کند و به عنوان یک مدل حرفه ای کار می کند. او دارای پوستی با رنگدانه تیره و چشمانی کاملا سیاه است. این دختر 28 ساله هرگز از این که دیگران پوست سیاه اش را ببینند ابایی ندارد. در همین حال مردم را تشویق می کند که به ویژگی های بدن خود افتخار کنند. نیاکیم به پوست تیره و سیاه خود افتخار می کند.

سیاه ترین مدل جهان نیاکیم

 

“ملکه تاریکی” مدل سیاه پوست جهان

داستان او الهام بخش بسیاری از جوانان در کشورش بوده است. با وجود این که گینس او ​​را سیاه‌ترین فرد جهان نمی‌داند، بسیاری از طرفدارانش به او لقب ملکه تاریکی داده اند. این ملکه تاریکی فلسفه زندگی خود را چنین بیان می‌کند: “سیاه پررنگترین رنگ است، سیاه زیباست، سیاه رنگی طلا است. اجازه ندهید استانداردهای آمریکایی به روح آفریقایی شما آسیب برساند.” از نظر نیاکیم، لبخند زدن همیشه بهترین لباسی است که هیچ وقت از بین نمی رود.

مطالب مرتبط:

ثروتمندترین زنان ۲۰۲۲ در جهان چه کسانی هستند؟

مردان جذاب ۲۰۲۲ جهان چه کسانی هستند؟

زیباترین زنان بالیوود ۲۰۲۲ چه کسانی هستند؟

از کیتی پری تا کایلی جنر: ۱۰ سلبریتی زن با بیشترین فالوور در اینستاگرام سال ۲۰۲۲

نقل قول نیاکیم او با حمایت زیادی از مردم در سراسر جهان روبرو شده است. دورانی که پوست سفید به عنوان معیار زیبایی برای همه نژادهای بشری تبلیغ می شود، گذشته است. در واقع، اکنون بسیاری از برندهای لوازم آرایشی کلمه “سفید کننده” را از محصولات خود حذف کرده اند تا از رنگین پوستان حمایت کنند.

ملکه سیاه پوست جهان معیار زیبایی را تغییر داد

این مدل سیاه پوست کمک زیادی به بازنویسی تعریف زیبایی برای زنان روی زمین کرده است. نیاکیم گاتوچ یک مدل 28 ساله اهل سودان جنوبی است که به دلیل رنگ پوست سیاه غیر معمول خود به شهرت رسید. حتی در گزارشی او به عنوان فردی با تیره ترین رنگ پوست روی کره زمین در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است.

اما معلوم شد که این خبر جعلی است و کتاب گینس رکوردی برای رنگ پوست او ثبت نکرده است. با این حال، با چنین اخبار توجه بسیاری به او جلب شد. و حتی او را “ملکه تاریکی” خطاب کردند. او اکنون نزدیک به یک میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

سیاه ترین مدل جهان

چالش های زندگی نیاکیم 

پدر و مادر نیاکیم قبل از تولد او در میووت، در سودان جنوبی زندگی می‌کردند. اما با شروع جنگ داخلی سودان جنوبی به گامبلا در اتیوپی سفر کردند، جایی که نیاکیم در آن به دنیا آمد. از زمان تولد تا 14 سالگی که به آمریکا مهاجرت کرد در اردوگاه ها زندگی کرده است.

دوران کودکی نیاکیم سخت بود: او پس از شروع جنگ داخلی در سودان جنوبی در یک اردوگاه پناهندگان زندگی کرده است. پس از نقل مکان به ایالات متحده، جنگ در گذشته زندگی او باقی ماند. اما این دختر در مدرسه به دلیل رنگ پوست اش مورد تمسخر و آزار قرار گرفته است. برای همین او به دلیل روزهای سختی که گذرانده این گونه حرف می‌زند: “وقتی عکسی را پست می‌کنم، به مردم می‌گویم که مهم نیست شما چه می‌گویید، من خودم را دوست دارم. من زیبا هستم و رنگ پوستم را دوست دارم. حتی اگر با اکثر مردم دنیایی که در آن زندگی می کنم متفاوت به نظر برسم. باز هم برای خودم ارزش قائل هستم.”

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

زیبارویان هالیوود: ۱۵ زیباترین بازیگر سینمای کلاسیک

بهترین بازیگران هندی: ۲۵ بازیگر فوق العاده ای که سینمای بالیوود به خود دیده است

جلوه های ویژه از زیباترین بازیگران زن بالیوود در سال ۲۰۲۱

داستان غم ‌انگیز اولین سوپرمدل هالیوود که هرگز اسمش را نشنیده اید

مشکی، رنگ قدرت و غرور است؟

اگرچه او در سودان جنوبی به دنیا نیامده است، اما همچنان خود را شهروند سودان جنوبی می داند. او همچنین می‌گوید که “سیاه رنگ قدرت و غرور است. به من نگاه کن، من شبیه هیچ کس نیستم. و این یک توهم نیست. این هدیه ای از طرف خداست. این رنگ جلال و شکوه من است. اگر سیاه پوست نبودم، پس خودم نبودم.”

نیاکیم با تفاوت رنگ پوستش نه تنها از سفید پوستان بلکه از رنگین پوستان دیگر نیز متمایز است. درست مانند گفته های خودش، این سیاه ترین مدل جهان نه تنها برای خود بلکه با 986 هزار نفر دنبال کننده اش محبوب است.

نیاکیم گاتوچ پس از انجام یک نمایش مد برای دانشگاه ایالتی سنت کلود شروع به کار مدلینگ کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان