جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 9 دقیقه
2.5
(14)

عادت رفتاری است که شما برای انجام آن نیاز به دوباره فکر کردن ندارید. بسیاری از عادات، شما را قادر می‌سازد تا فعالیت‌هایی مانند دوش گرفتن و مسواک زدن را انجام دهید. عادات بر زندگی شما تاثیر مستقیم دارد، عادات خوب نتیجه خوب و عادات بد نتیجه بد در پی دارد. برای همین به عادت خوب روزانه برای موفقیت فکر کنید تا نتیجه بهتری در مسیر موفقیت زندگی خود بگیرید.

10 عادت خوب روزانه برای موفقیت

همه عاداتی دارند که هر روز تعدادی فعال یا غیر فعال می‌شوند. این عادات به سه گروه طبقه بندی می‌شوند:

  • عادت هایی که به سختی به چشم می‌آیند زیرا به روتین زندگی شما تبدیل شده اند: مانند مسواک زدن یا لباس پوشیدن.
  • عادات خوب برای موفقیت بیشتر: مانند تغذیه سالم، ورزش و خواندن کتاب.
  • عاداتی که مضر هستند: مانند به تعویق انداختن، سیگار کشیدن یا پرخوری.

عادات خوب چیست؟ خوب، عادت‌های خوب آن‌هایی است که شما را به زندگی بهتر نزدیک‌تر می‌کنند. و برای موفقیت و شاد بودن ضروری هستند. با این حال، به همان اندازه که عادت ها مهم هستند، نیاز به خودآگاهی دارد. در حالی که بیشتر تاکید بر عادت های بد برای ترک کردن است. تمرکز بر عادت های خوب برای داشتن و گنجاندن آن در برنامه روزانه، به همان اندازه مهم است.

در این جا، ما به لیستی از عادات خوب برای موفقیت بیشتر در زندگی پرداخته ایم که می‌تواند برای شما موثر باشد.

  1. عادات خوب روزانه برای موفقیت یعنی روز خود را با مدیتیشن آغاز کنید

مدیتیشن صبح زود می‌تواند تاثیر بیشتری داشته باشد. این تمرین ذهنی به شما کمک می کند در زمان حال زندگی کنید. در نتیجه، شما را قادر می سازد در طول روز مراقب موقعیت های چالش برانگیز باشید. در طول روز ممکن است عوامل استرس زا متفاوتی را تجربه کنید. که با مدیتیشن می‌توانید آرامش خود قبل از برخورد با چالش ها را به دست آورید. مدیتیشن به شما کمک می کند تا استراتژی ها را طراحی کنید و خلاقانه فکر کنید. اگر می‌خواهید با آن چه در زندگی شما مهم است ارتباط برقرا کنید، تمرین مدیتیشن را به عنوان یک عادت پرورش دهید.

  1. برای آنچه دارید سپاسگزار باشید از عادات خوب روزانه برای موفقیت است

این که زمان زیادی را به نداشته هایتان فکر می‌کنید، چندان غیر معمول نیست. بسیاری ها چنین هستد. آن ها زمان زیادی را به فکر کردن در مورد چالش ها و مشکلات دلهره آورشان صرف می‌کنند. و این باعث می‌شود ناامید شوید. تنها راهبردی که برای دست کشیدن از تمرکز بر مشکلات خود دارید، تمرکز روی چیزهایی است که دارید. قدردانی یک مسیر آزمایش شده برای موفقیت، سلامتی و شادی است. تمرکز شما را از روی چیزهایی که ندارید به چیزهایی که دارید تغییر می‌دهد. سعی کنید فهرستی از چیزهایی که هر روز به خاطر آن ها سپاسگزار هستید را در یک دفتر یادداشت به عنوان قدردانی بنویسید. یا وقتی با خانواده خود به شام ​​می نشینید، خود را به سپاسگزاری از چیزهایی که دارید، عادت دهید.

مطالب مرتبط:

عادات عجیب سلبریتی ها: بالا رفتن سایمون از درخت تا استفاده مدفوع بلبل توسط تام کروز

عادات غلط در محیط کار: ۱۴ رفتار غیرحرفه ای + شیوه‌های رفع آنها

۱۵ برترین عادات غذایی که متخصصان تغذیه توصیه می کنند

  1. لبخند بزنید تا عادت خوب روزانه برای موفقیت را تقویت کنید

آیا می توانید قبل از خواندن ادامه این مطلب مکث کنید و لبخند بزنید؟

لبخند شما را به موفقیت نزدیک می‌کند، این چیزی است که با علم و تحقیقات ثابت شده است. وقتی لبخند می‌زنید سرعت خود برای داشتن زندگی شادتر را بیشتر می‌کنید. اگر می‌خواهید آرامش روحی، عاطفی و ذهنی پیدا کنید، عادت کنید لبخند بزنید. لبخند واقعی، آن چه به شما شادی می‌بخشد. لبخند زدن باعث آزاد شدن مولکول هایی می شود که به مبارزه با استرس کمک می کنند. وضعیت فیزیولوژیکی بدن شما وضعیت ذهن شما را تعیین می کند. هنگامی که ناراحت هستید یا اخم می کنید، ذهن شما نشانه های مربوط به ناراحتی و افسردگی را دریافت می کند. با این حال، هنگامی که لبخند می‌زنید، ذهن شما سطح جدیدی از هیجان و نشاط را احساس می‌کند.

  1. از عادت خوب زندگی یعنی صبحانه سالم بخورید

شروع روز با تغذیه سالم عادت خوبی است و بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهد. با این وجود، بسیاری ها وعده صبحانه را حذف کرده اند. اگر از شنیدن این که صبحانه جزء مهمی از شروع روز شما است، خسته شده اید. در اصل فقط از حقیقت فرار می‌کنید. اگر می‌خواهید موفق‌تر شوید، باید هر روز صبح را با غذاهای سالم شروع کنید. اگر می‌گوید صبح ها خیلی عجله دارید، نمی‌تواند دلیل خوبی باشد. برای ایجاد عادت صبحانه خوردن، زودتر از خواب بیدار شوید. تا یک وعده صبحانه مغذی بخورید و در طول روز باانرژی باشید.

  1. روزانه ورزش کنید جز 10 عادت خوب روزانه برای موفقیت

یکی از عادات خوب این است که بدن و عضلات خود را به صورت روزانه ورزش دهید. شما مجبور نیستید وارد یک رشته ورزشی شوید یا وزنه های آنچنانی بلند کنید. بلکه باید در فعالیت هایی شرکت کنید که خون شما را به جریان می‌اندازد و اکسیژن بیشتری به خون وارد می‌کند. و اندورفین را به بدن شما تزریق می کند. پس سعی کنید هر روز حداقل 15 دقیقه ورزش کنید. جک دورسی، مدیر عامل توییتر، ورزش را به عنوان یک عادت خوب برای به حداکثر رساندن بهره وری روزانه خود می‌داند. او گفته من ساعت 5 بیدار می شوم، 30 دقیقه مدیتیشن می کنم، سه بار تمرین هفت دقیقه ای انجام می‌دهم. قهوه درست می کنم و برنامه روزانه ام را مرور می‌کنم. همچنین گفته که این روال را هر روز دنبال می کند، زیرا به او قدرت می دهد تا بهره وری بیشتری داشته باشد.

  1. زمان خود را مدیریت کنید

یکی دیگر از عادت های خوب، مدیریت موثر زمان است. این مورد تا حد زیادی بر موفقیت شما تاثیر می گذارد. مدیریت زمان چیزی است که افراد موفق را از سایر افراد در سراسر نقاط جهان متمایز می‌کند. زیرا همه ما به یک اندازه زمان داریم. نحوه استفاده از زمان، پتانسیل شما را برای موفقیت در زندگی تعیین می کند. بنابراین چگونه زمان خود را به طور موثر مدیریت می کنید؟

در این جا توصیه جک دورسی آمده است: “من مدیریت زمان خود را با برنامه ریزی و کارهای روزانه ام انجام می‌دهم. این کار به من کمک می‌کنند تا حواس‌پرتی‌ها و فعالیت هایم را کنترل کنم. اگر کار یا وظیفه ای با موضوع آن روز مطابقت نداشته باشد، آن را انجام نمی دهم. این کار باعث سرعت برای همه افراد شرکت است تا پیشرفت خود را ارزیابی کنند.” برای همه ما یک دقیقه هم یک دقیقه است.

  1. اهداف روزانه خود را نیز بر اساس یک اصل تعیین کنید

هرکسی اهدافی دارد، چه در تجارت و چه در زندگی شخصی اش. حقیقت این است که همه ما به سمت یک جهت خاص گرایش و هدف خاص قدم بر می‌داریم. با این وجود، در حالی که اهداف بلند مدت می توانند به شما جهت دهند، این اهداف روزانه شما هستند که به شما کمک می کنند به اهداف بلند مدت برسید. ممکن است اهداف بلندمدت انگیزه لازم برای ادامه دادن را به شما ندهند. اما شما با اهداف کوتاه مدت که نتایج آن خیلی سریع نمایان می‌شود، به اهداف بلند مدت دست پیدا می‌کنید. “آنچه به شما کمک می کند تا به انتظارات مورد نظر خود دست یابید، اطمینان از نتایج اهداف کوچک روزانه شما است.”

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

با این ۹ عادت روزانه، حال خودتان را خوب کنید!

با اعمال این ۱۰ تغییر کوچک، کیفیت زندگی تان را بهبود بدهید

نکات طلایی در مورد موفقیت

۴۰ ساله ها بخوانند؛ این عادات غذایی مخصوص شما هستند!

  1. به دنبال الهام از دنیای اطراف خود باشید

معمولا الهام گرفتن و داشتن احساس خوب برای مدت زمان قابل طولانی دشوار است. و زمانی که همه چیز آن طور که می‌خواهید پیش نمی‌رود، دلسرد می شوید. و می خواهید از اهداف خود دست بکشید. یک رویکرد عملی برای کنترل وضعیت این است که هر روز به خودتان الهام دهید. وقتی صبح از خواب بیدار می شوید، (بعد از مدیتیشن)، چند فیلم انگیزشی تماشا کنید. و اجازه دهید داستان رهبران بزرگ به شما الهام ببخشد. چیزی را که آنتونی رابینز «ساعت قدرت» نامید، ایجاد کنید. برای این کار وقت تعیین کنید.

الهام گرفتن سوخت موفقیت است زیرا وقتی بتوانید آن چه را می‌خواهید در ذهن خود تصور کنید، می توانید آن را به انجام برسانید. مایکل سولوو، سرمایه گذار و بنیانگذار متکس می‌گوید: “مشکلاتی که در زندگی روزمره با آن مواجه می شوم به من انگیزه می دهد تا راه حلی پیدا کنم. این یک مکانیسم خودکششی است. میلیاردر شدن هرگز عامل انگیزشی نبود.”

  1. به طور پیوسته پس انداز کنید و با احتیاط سرمایه گذاری کنید

هیچ صحبتی برای عادات خوب بدون صحبت در مورد پس انداز و سرمایه گذاری تمام نمی‌شود. اغلب اوقات، زمانی که در لحظه حال زندگی می کنید، اهمیت پس انداز برای آینده را نادیده می گیرید. شاید بگویید صرفه جویی می‌کنید. با این حال، صرفه جویی کافی نیست و باید سرمایه های خود را سرمایه گذاری کنید و با آن ها عاقلانه رفتار کنید. اگر از حالا به این نکته توجه کنید، خود را برای یک زندگی موفق در آینده آماده خواهید کرد. مطمئن شوید که حداقل شش ماه پس انداز برای مواقع اضطراری ذخیره کرده اید. تا بتوانید برای هر شرایط اضطراری در آینده آماده باشید.

  1. بودجه و هزینه های خود را کنترول کنید، یک عادت خوب روزانه

بنجامین فرانکلین نسبت به رعایت احتیاط در هزینه های هرچند اندک هشدار داد. او گفت: “یک نشتی کوچک یک کشتی بزرگ را غرق می کند.” این که فکر می‌کنید هزینه های کوچک تاثیر ندارد، اشتباه است. در حقیقت هزینه ها هر چند کوچک همیشه با هم جمع می شوند. و زمانی به مشکل بر‌می‌خورید که بودجه بندی نداشته باشید و بدون کنترول دخل و خرج مصرف کنید. بودجه بندی یک عادت خوب است و می تواند زندگی مالی شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. پولی را که برای سبک زندگی تجملاتی خرج می کنید، می توانید پس انداز کنید. و در عوض برای آینده خود سرمایه گذاری کنید.

شروع کنید تا عادت های خوب ایجاد کنید. و در طول زندگی موفق تر شوید. هرچه سریع تر به پرورش عادت های خوب برای موفقیت بپردازید، سریعتر به اهداف خود خواهید رسید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.5 / 5. تعداد آرا: 14

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان