بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران

بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران

امروزه آلمانی یکی از ده زبان رایج در جهان است. حدود 185 میلیون نفر در سراسر جهان آلمانی صحبت می‌کنند. همچنین بسیاری از افراد در پی یادگیری و آموزش زبان آلمانی هستند. این مسئله در کنار پراهمیت بودن می‌تواند سرگرم کننده و جذاب نیز باشد. شما می‌توانید با برقرای ارتباط با یک شخصی که در آلمان بزرگ شده و آلمانی زبان اول او می‌باشد نیز مهارت‌های آموزشی خود را بالا ببرید.

یادگیری زبان آلمانی بدون پرداخت هزینه

آموزش زبان آلمانی بسیار لذت بخش است و شما می‌توانید مدرس شخصی خود باشید. در واقع با استفاده از منابع آنلاین و رایگانی که به راحتی می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید در زمینه یادگیری زبان دوم شروع به پیشرفت خواهید کرد.

در این راستا می‌توانید از پادکست‌های صوتی، کتاب‌های گرامر، نرم‌افزارهای یادگیری زبان، خواندن کتاب‌ها و مجلات و همچنین تماشای فیلم و سریال‌های زبان آلمانی استفاده نمایید. حتی می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های رسمی اقدام به پیدا کردن یک دوست آلمانی زبان بیابید که تمایل به یادگیری زبان و ادبیات فارسی دارد و با هم دیگر به تبادل اطلاعات بپردازید.

ما در ادامه به شما هشت تکنیک سرگرم کننده برای یادگیری سریع و آسان زبان آلمانی را معرفی خواهیم کرد.

 

1. صداهای حروف آلمانی را بشنوید و تکرار کنید.

این مرحله را با یادگیری الفبای آلمانی شروع کنید. به صدای هر حرف به تنهایی و در مقایسه با ترکیب حروف گوش دهید. به تفاوت بین صداهای حروف انگلیسی و آلمانی نیز توجه نمایید. در زبان آلمانی نیز درست مانند زبان انگلیسی، دو حرف با هم می‌توانند صدایی جدید ایجاد نمایند. به حروف دارای umlaut (دو نقطه کوچک بالای حرف) توجه ویژه‌ای داشته باشید، زیرا این کار نحوه تلفظ یک حرف را تغییر می‌دهد و در نتیجه صدای کلمات نیز متفاوت خواهد شد.

2. تعدادی از کلمات اصلی را یاد بگیرید.

پس از تسلط بر صداهای حروف و الفبا، وقت آن است که برخی از کلمات پر تکرار را یاد بگیرید. این موارد کلمات ساده و رایجی هستند که پایه و اساس ساختمان واژگان شما را تشکیل می‌دهند. واژه‌هایی مانند بله، خیر، سلام، خداحافظ، لطفاٌ، متشکرم، ببخشید و متاسفم در هر زبانی پر تکرار هستند و بهتر است سریع به ذهن سپرده شوند. رسانه‌های معتبر آلمانی زبان را تماشا کنید تا همزمان در فرهنگ آلمانی نیزغوطه‌ور شوید.

3. واژگان خود را با یادگیری اسم، افعال و صفات گسترش دهید.

هنگامی که برخی از اصول اولیه را برای یادگیری انتخاب کردید، وقت آن است که دایره لغات خود را با آموزش اسم‌ها، افعال و صفت‌ها گسترش دهید. سعی کنید یک هدف روزانه برای خود تعیین کنیدبرای مثال، هر روز سه اسم، فعل و صفت جدید (در مجموع نه کلمه) یاد بگیرید.

 

4. شروع به جمله سازی نمایید.

اکنون که واژگان خود را تا حد خوبی تقویت کردید زمان شروع استفاده از آنها فرارسیده است. شروع به جمله‌سازی نمایید و این جملات را در زندگی روزمره خود استفاده نمایید.

 

5. عبارات آلمانی پر تکرار را حفظ کنید.

اکنون که ترتیب و ترکیب کلمات آلمانی را یاد گرفته‌اید، می‌توانید با برخی از عبارات اساسی مهارت‌های خود را قوی‌تر نمایید. درست مانند واژگان پر تکرار، تمرین عبارات ساده‌ای را که ممکن است در یک روز به طور متوسط ​​بیان کنید، شروع کنید.

6. تماشای فیلم به زبان آلمانی.

هنگامی که توانستید زبان آلمانی را در سطح مبتدی متوجه شوید می‌توانید یک فیلم دوبله آلمانی را تماشا نمایید. حتی می‌توانید از زیرنویس انگلیسی نیز برای آسانتر کردن آن استفاده کنید. با ارتقای سطح خود، یا برای تقویت آن، سعی کنید چند فیلم آلمانی را با زیرنویس آلمانی تماشا کنید.

7. اخبار را به زبان آلمانی بخوانید.

مطمئن شوید به مهارت درک مطلب نیز مسلط شده اید. خواندن ستون‌های روزنامه آلمانی یک روش آزمایش شده و واقعی برای انجام این کار است. کلماتی را که معنی آن‌ها را نمی‌دانید برجسته کنید و بعداً آنها را در فرهنگ لغت آلمانی جستجو کنید.

8. با سایر زبان آموزان یا سخنرانان آلمانی ارتباط برقرار کنید.

ارتباط با آلمانی زبانان بومی یا حتی سایر زبان آموزان آلمانی بسیار مفید است. از وب‌سایتی مانند Meetup برای ملاقات با افرادی که علاقه فعالی به یادگیری آلمانی دارند استفاده کنید تا بتوانید همه با هم به تمرین بپردازید. ارتباط با این افراد در کنار جذاب بودن انگیزه شما برای یادگیری را نیز افزایش می‌دهد.

کلام آخر

همان‌طور که ذکر شد درعصر امروز، راه‌های بسیار سرگرم‌کننده و منحصربه‌فردی برای آموزش زبان آلمانی وجود دارد. اما در کنار تمامی این موارد انتخاب بهترین آموزشگاه زبان آلمان معتبری که بتواند یادگیری شما را تضمین نماید و با تکنیک‌های به روز و جدید خود مهارت‌های شما را افزایش دهد نیز، موجب سرعت بخشیدن به فرآیند آموزش شما خواهد شد. در همین راستا به شما پیشنهاد می‌کنیم با دقت و بررسی اقدام به ثبت نام در کلاس آموزش زبان آلمانی نیز بنمایید. آموزشگاه زبان‌های خارجه ملل در حال حاضر با داشتن اساتید مجرب زبان آلمانی و بهره‌مندی از شیوه‌های نوین آموزش بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در تهران می‌باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *