جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
0
(0)

بسیاری از ما هفته های شلوغ و پرکاری داریم که گاهی فقط منتظر آمدن جمعه هستیم. روزی که بتوانیم تا هر ساعتی که می‌خواهیم بخوابیم و استراحت کنیم. اما وقتی جمعه می‌رسد از نداشتن یک برنامه جذاب و دلچسب به ستوه می‌آیم. اما با پیشنهاد شگفت انگیز هفته می‌توان روزی متفاوت از روزهای دیگر داشته باشیم. و از همه خستگی ها رها شویم.

مطلب مرتبط: ۱۵ راه برای داشتن زندگی شاد تر و موفق تر

هرچند عده ایی ترجیح می‌دهند این روز را صرف گردش و تفریح کنند و بیرون از خانه باشند. اما بسیاری ها نیز دوست دارند جمعه را در فضای آرام خانه بگذرانند. و با دیدن یک فیلم هیجانی، شنیدن یک موسیقی روح نواز، یا خواندن یک کتاب دلچسب تفاوتی بین روزهای دیگر هفته ایجاد کنند.

برای همین خبرنامه پیشنهاد شگفت انگیز هفته را آماه کرده تا شما را در جستجو فیلم، موسیقی و کتاب کمک کند.

مطلب مرتبط: ۱۰ برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال ۲۰۲۲ که نباید از دست داد!

پیشنهاد شگفت انگیز هفته

برای فیلم

فیلم شگفت انگیز هفته “آمبولانس”

اگر به دنبال فیلمی اکشن هستید، فیلم آمبولانس پیشنهاد خوبی است. آمبولانس فیلمی اکشن و مهیج محصول سال 2022 آمریکا است. کارگردان و تهیه کننده این فیلم مایکل بی است. بازیگران این فیلم جیک جیلنهال، یحیی عبدالمتین دوم و ایزا گونزالیس است.

اگر هفته ایی کسل کننده و خسته کنی داشته اید و یا کمبود هیجان دارید، تماشای این فیلم را از دست ندهید.

پیشنهاد شگفت انگیز فیلم امبولانس

شرح کوتاهی از این فیلم:

در این فیلم دو خواهر و برادر خوانده را نشان می‌دهد که تبدیل به دزدان بانک شده‌اند. آمبولانسی را ربوده و دو نفر از نیروهای اولیه را گروگان می‌گیرند. ویل شارپ سرباز قدیمی و با سابقه، که با ناامیدی تمام به دنبال پول برای پرداخت هزینه های درمان همسرش است، از بردار خوانده‌اش دنی کمک می‌خواهد. اما دنی کاریزماتیک، جنایتکار حرفه‌ای پیشنهاد جسورانه ای را مطرح می‌کند. او به بزرگترین سرقت بانک در تاریخ لس آنجلس که 32 میلیون دلار در پی دارد، اشاره می‌کند.

مطلب مرتبط: معرفی کتاب بازار پول و سرمایه (همراه با سوالات چهار گزینه ای)

برای کتاب

در پیشنهاد شگفت انگیز هفته “هفته ای یه بار آدمو نمی کشه”

این کتاب نوشته جی دی سلینجر است که توسط امید نیک فرجام و لیلا نصیری‌ها ترجمه شده است. این کتاب شامل 10 داستان کوتاه و جذاب است که می‌تواند برای آخر هفته مناسب باشد. نام این کتاب نیز برگرفته از یکی از قصه های این کتاب است. کتاب هفته ای یه بار آدمو نمی کشه برای رده سنی بزرگسالان است.

کتاب شگفت انگیز هفته

قسمتی از کتاب:

بعد لوییز یکهو واقعاً مطمئن شد که از این خوشبخت تر بودن ممکن نیست، چون مدتِ کوتاهی پس از ازدواج شان، بیل هم یک روز عاشقِ لوییز شد. بیل یک روز صبح که از خواب بیدار شد تا برود سرِ کار، به طرفِ دیگرِ تخت نگاهی انداخت و لوییزی را دید که تا به حال ندیده بود. صورتِ لوییز چسبیده بود به بالش؛ پُف آلود و از ریخت افتاده از خواب، با لب های خشک. به عمرش زشت تر از این نشده بود، و بیل همان لحظه عاشقِ او شد. به زن هایی عادت کرده بود که هیچ وقت اجازه نمی دادند صبح ها قیافه شان را ببیند.

مدتی طولانی به لوییز خیره شد، با آسان سُر که می رفت پایین به قیافه ی او فکر کرد، و بعد در مترو یادِ یکی از سوآل های احمقانه ای افتاد که لوییز دو سه شب پیش کرده بود. بیل نتوانست جلوی خودش را بگیرد و همان جا در مترو با صدای بلند زد زیرِ خنده…

مطلب مرتبط: ۱۰ عادت مهم برای داشتن زندگی شاد و سالم

برای تغییر حال و هوا با قدم زدن و دوچرخه سواری

اگر روز جمعه نیز مانند دیگر روزهای هفته صبح زود از خواب بیدار می‌شوید، پس قدم زدن در پارک نزدیک خانه یا دوچرخه سواری می‌تواند ایده خوبی باشد. اگر دوست داشتید یک دوست را با خود همراه کنید یا هم تنها بروید. آدم گاهی نیاز به تنهایی دارد تا بتواند به چیزی که مدت هاست ذهنش را مشغول کرده، فکر کند. همچنین قدم زدن یا دوچرخه سواری برای نشاط و سرزندگی شما در طول روز گزینه مناسبی است.

دوچرخه سواری در این هفته

برای موسیقی

یک پیشنهاد شگفت انگیز دیگر، آهنگ “بوم بوم از کامیلا کابیو و اد شیرن”

اگر می‌خواهید فردا کتابخانه یا اتاق خود را مرتب کنید، پس آهنگ بوم بوم را پخش کنید و دست به کار شوید. همیشه مرتب کردن اتاق خسته کن و کسل کننده است. ولی با ریتم شاد و تند این آهنگ، چنین حسی نخواهید داشت.

مطلب مرتبط: اگر زندگی شادتری می خواهید، این ۶ تفکر سمی را کنار بگذارید

دوست داشتنی های زندگی  

در این هفته به یک دوست قدیمی که مدت هاست از او خبر ندارید زنگ بزنید و با او صحبت کنید. و مروری بر خاطرات گذشته و به یاد ماندنی تان داشته باشید. حتی او را به یک عصرانه دعوت کنید تا دیداری تازه کنید.

مطلب مرتبط: آیا به دنبال شادی در زندگی خود هستید؟ پس این ۸ عادت را ترک کنید

برای غذا چون از شکم نمی‌شود گذشت

سیب زمینی تنوری در فر پیشنهاد شگفت انگیز هفته

لازم نیست زیاد فکر کنید. برای یک میان وعده و حتی ناهار به پیشنهاد ما فکر کنید. سیب زمینی تنوری در فر با نمک و فلفل و پودر سیر. هم می‌تواند خوشمزه باشد، هم زمان کمتری از جمعه شما را صرف آشپزی کند.

سیب زمینی در فر

شاید هم بخواهید فردا بر خلاف روزهای دیگر، خود را به یک غذای خوشمزه دعوت کنید. که در این صورت ما به شما کباب گوشت به همراه ماست، یک غذای کامل شبیه اسکندر کباب را پیشنهاد می‌کنیم. ما در خبرنامه با طرز تهیه کباب گوشت به همراه ماست در خدمت شما هستیم. این غذا بسیار شبیه همان اسکندر کباب اما با تفاوت های جزیی است. اما مطمئن هستیم که عاشق این غذا خواهید شد.

مطلب مرتبط: طرز تهیه دسر کادایف: یکی از محبوب ترین دسرها در کشور ترکیه

نوشیدنی عصرانه این هفته

در این روزهای گرم به جای چای و قهوه داغ به سراغ نوشیدنی های سرد و تگری بروید. برای خود موهیتو درست کنید. هرچند موهیتو در طعم و ذایقه های متفاوتی آماده می‌شود، اما رایج ترین آن لیمو و نعناع است. شما برای آماده کردن موهیتو به 15 عدد برگ نعناع، 2 قاشق غذاخوری شربت شکر. و 5 حلقه لیمو ترش، آب گازدار و یخ نیاز دارید.

برای شروع از آماده کردن شربت شکر شروع کنید. قابلمه ای روی شعله گاز قرار دهید و 1 لیوان شکر با 2 لیوان آب را درون آن بریزید. هم بزنید تا کاملا یک دست شود. زمانی که مخلوط به غلظت مناسب رسید، بگذارید سرد شود. سپس با یک مخلوط کن یا گوشت کوب نعناع و حلقه های لیمو را با هم مخلوط کنید. ابتدا برگ های نعناع و بعد حلقه های لیمو را روی آن ریخته و مخلوط کنید.

نوشیدنی هفته موهیتو

مطلب مرتبط: اگر ماسک مخلوط لیمو و آسپرین برای پوست خود استفاده کنید….

در آخر مخلوط نعناع و لیمو را داخل لیوان سرو ریخته، دو قاشق شربت شکر به آن اضافه کرده، روی آن آب گازدار و یخ بریزید. با این نوشیدنی جان تازه خواهید گرفت.

ماسک خانگی قبل از خواب

حالا پس از یک روز جذاب و شگفت انگیز نیاز دارید تا به پوست خود توجه کنید. ما به شما ماسک توت فرنگی و آبلیمو پیشنهاد می‌کنیم.

رفع موهای زائد صورت با روش های طبیعی

توت فرنگی از زمان های دور برای بهبود پوست به کار میرود. آبلیمو، یک پاک کننده بسیار قوی است و مانند یک قابض طبیعی عمل میکند. زمانی که این دو ترکیب میشوند، میزان زیادی ویتامین C را فراهم می کنند که برای جوانسازی پوست عالی است. برای طرز تهیه این ماسک اینجا کلیک کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان