جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
5
(1)

خبرنامه هر روز به انتشار یک تست تصویری ادامه می دهد. این بار بخش تفریح و سرگرمی این وب سایت با یک آزمون خاص مهمان شده شده است. شما با انجام این آزمون میزان اعتماد به نفس خود را مورد شناسایی قرار خواهید داد. پس با تست شخصیت شناسی میزان اعتماد به نفس همراه باشید.

تست شخصیت شناسی تصویری میزان اعتماد به نفس

این بار تست شخصیتی را به شما معرفی خواهیم کرد که می تواند میزان اعتماد شما را نشان دهد. آیا همیشه به آنچه می خواهید می رسید؟ خوب، در اینجا با وضوح بیشتری متوجه خواهید شد که آیا به  توانایی های خود باورمند هستید و به آنها اعتماد دارید؟

برای انجام تست با دقت به تصویر نگاه کنید. در تصویر سه مرد با وضعیت مشخصی ظاهر شده اند. احتمالا  به چیزی توجه کرده اند و یا اینکه منتظر کسی یا چیزی هستند. آنها دستان خود را به پشتشان قلاب کرده اند. تنها کاری که انجام می دهید این است که بگوئید که از نظر شما کدامیک از اینها در وضعیت بهتری به سر می برند!

هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، به انتهای یادداشت بروید و معنای هر گزینه را  بخوانید. در آنجا میزان اعتماد به نفسی که دارید و چقدر به توانایی های شناختی خود اعتقاد دارید را خواهید فهمید.

بیشتر بخوانید: تست: چند چهره در این تصویر دیدید؟ اکثر مردم نمی‌توانند بیشتر از ۴ مورد را پیدا کنند!

تفاسیر انتخاب های شما در تست شخصیت شناسی

فرد شماره 1:

شما اعتماد به نفس یک مربی را دارید

روشی که فرد مچ دست خود را می گیرد نشان می دهد که در موقعیت هایی که رو در رو با کسی تک به تک است، اعتماد به نفس بیشتری دارد. به این ترتیب این افراد در رهبری گروه های کوچک استعداد بیشتری نسبت به گروه های بزرگ دارد. علاوه بر این، این افراد دوست دارند که شنیده شوند. این افراد نظرات خود را مطرح می کنند و همانقدر که به نظرات دیگران احترام قائل هستند، دوست دارند که دیگرران نیز احترام بگذارند. این افراد به دنبال حل مشکلات و کمک به دیگران هستند.

فرد شماره 2 در تست شخصیت شناسی میزان اعتماد به نفس

اعتماد به نفس دوستانه ای دارید

نحوه گرفتن دست نشان می دهد که از افراد و همچنین تمام کسانی که احترام متقابل را رعایت می کنند، لذت می برید. می دانید که روابط یک خیابان دوطرفه است و برای کسانی که رفتاراجتماعی و برخورد صحیح را نمی دانند، وقت ندارید. با این حال، او نمی تواند افراد بی ادب  را در اطراف خود تحمل کند. این افراد وقتی بهانه می آورند و چهره به چهره به شما دروغ می گویند، شما را ناامید و ناراحت می کنند.

فرد شماره 3:

اعتماد به نفس کاریزماتیک دارید

روشی که او بازویش را پشت سر نگه می دارد نشان می دهد که او یک رهبر کاریزماتیک است که اعتماد به نفس منحصر به فردی دارد. همین مسئله می تواند او را از دیگران متمایز می کند. شما حوصله بد صحبت کردن با مردم یا حسادت با دیگران را ندارد. شما حسود نیستید. معتقد هستید که همیشه موانعی در زندگی وجود دارد،لذا همواره تلاش دارید به دیگران کمک کنید. مردم شما را به خاطر مهربانی، سخاوت و محبتی که به نیازمندان نشان می دهید، تحسین می کنند.

لینک های مرتبط:

تست: تصویری که انتخاب می‌کنید، بخشی از زوایای پنهان شخصیتی شما را افشا می‌کند!

یک گربه را انتخاب کنید و ببینید چه چیز در مورد شخصیت شما می‌گوید!

تست: چند چهره در این تصویر دیدید؟ اکثر مردم نمی‌توانند بیشتر از ۴ مورد را پیدا کنند!

حیوانی که ابتدا می بینید می‌تواند ابعاد جدیدی از شخصیت شما را فاش کند!

تست شخصیت شناسی: اولین چیزی که در تصویر دیدید از شخصیت شما می گوید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان