جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 8 دقیقه
4.5
(2)

اگر به دنبال تناسب اندام، با روشی ساده و البته سالم‌تر هستید، کاهش وزن با دوچرخه سواری عالی است. این ورزش لذت بخش است. از همه بهتر، فواید عاطفی و ذهنی و فیزیکی دارد و سبب خوشحالی شما می‌شود. دوچرخه سواری می‌تواند شادابی و انرژی کافی را برای یک روز پرمشغله تان فراهم کند. وقتی صحبت از کاهش وزن و بهبود تناسب اندام است، حتما به دوچرخه سورای فکر کنید.

مطلب مرتبط: ۱۴نکته موثر برای کاهش وزن سریع در ماه رمضان

10 نکته خواندی کاهش وزن با دوچرخه سواری

کاهش وزن با دوچرخه سواری با هدفی واقع بینانه

شما می توانید وزن مورد نظر را با استفاده از شاخص توده بدنی به عنوان راهنما انتخاب کنید. این شاخص وزن شما را بر اساس نسبت قد به وزن فرد تشخیص می‌دهد. و توسط بسیاری از متخصصان پزشکی مورد استفاده است. این روش برای شناسایی وزن ایدال مورد هدف شما مناسب است. شاخص توده بدنی درصد چربی بدن را هدف قرار می‌دهد. یک مرد سالم معمولا دارای 15 تا 18 درصد چربی بدن و یک زن 25 تا 32 درصد است. مردی که به طور منظم تمرین می‌کند و دوچرخه سواری می‌کند، می‌تواند به درصد چربی بدن 8 تا 10 درصد. و یک زن با تمرین و دوچرخه سواری به طور منظم به 24 تا 28 درصد چربی برسد.

مطلب مرتبط: طرز تهیه کوفته عدس یک غذای خوشمزه و رژیمی برای علاقمندان کاهش وزن

کاهش وزن با دوچرخه سواری با هدف 1 کیلوگرم در هفته

در حالی که تلاش برای کاهش وزن بیشتر وسوسه انگیز است، اما کاهش وزن ناگهانی و سریع به ندرت حفظ می‌شود. و بسیاری از دوباره افزایش وزن را تجربه خواهند کرد. در عوض، روند کاهش وزن را به عنوان یک فرآیند تدریجی و تغییر سبک زندگی در نظر بگیرید. شما نه تنها می خواهید وزن خود را کاهش دهید، بلکه می خواهید آن را حفظ نیز کنید. برای اکثر مردم، اگر از یک ساعت وقت برای ورزش خوشحال باشند. می‌توان انتظار کاهش وزن هفته‌ای یک کیلوگرمی داشت.

مطلب مرتبط: دمنوش های گیاهی برای کاهش وزن با اثر سریع و باورنکردنی

اغلب با سرعت متوسط ​​کاهش وزن با دوچرخه سواری را انجام دهید

اگر می خواهید کاهش وزن با دوچرخه سواری داشته باشید، پس به دو چیز دقت کنید. اولا باید با سرعتی رکاب بزنید که ضربان قلبتان بین ۶۸ تا ۷۹ درصد افزایش یابد. این چیزی است که می توانید با استفاده از نمایشگر ضربان قلب و رایانه دوچرخه تنظیم کنید. اگر به چنین چیزی دسترسی ندارید. باید سرعتی را در نظر بگیرید که به نفس نفس می‌افتید، اما همچنان بتوانید مکالمه خود را حفظ کنید. ثانیا باید تمرینات خود را از مبتدی شروع کنید. که اغلب به عنوان تمرین پایه از آن یاد می شود. خبر خوب زیرا، اگرچه خسته کننده است، اما برای هر دوچرخه سواری کاملا لازم است. دوچرخه سواری برای کاهش وزن را از یک ساعت تمرین سوارکاری شروع کنید.

مطلب مرتبط: دستور العمل نوشیدنی برای کاهش وزن: با این نوشیدنی در یک ماه ۱۵ کیلو وزن کم کنید!

رفت و آمد به محل کار برای کاهش وزن با دوچرخه سواری

یکی از چیزهای درخشان در مورد دوچرخه سواری این است که همچنین یک نوع حمل و نقل کارآمد است. بنابراین تغییر مسیر رفت و آمد خود به دوچرخه یعنی شما یک برنامه منظم ورزش دوچرخه سواری انجام خواهید داد. این زمان که شما مفید از آن استفاده می‌کنید در واقع وقتی است که در ماشین هم صرف می‌شود. رفت و آمد با دوچرخه می تواند تاثیر زیادی در کاهش وزن داشته باشد. مطالعه‌ای سال 2015 نشان داد افرادی که از رانندگی یا وسایل حمل‌ونقل عمومی به دوچرخه‌ سواری روی آورده‌اند. در طول یک سال به طور متوسط ​​7 کیلوگرم وزن کم کرده‌اند. زیرا در مسیر خود 30 دقیقه دوچرخه‌ سواری می‌کنند.

دوچرخه سواری همچنین به بهبود تمرکز، خلاقیت و حافظه شما کمک می کند. بنابراین برای بهره وری بیشتر برای رفتن به سرکار از دوچرخه استفاده کنید. ورزش های هوازی، از جمله دوچرخه سواری، سطح اضطراب و استرس را نیز کاهش می دهد.

مطلب مرتبط: کاهش وزن بدون گرسنگی:۱۰ بهترین غذای مقوی برای کاهش وزن در کمتر از دو هفته!

سه جلسه با شدت تمرین بیشتر 

جلسات تمرین تناوبی با شدت بالا به بهبود تناسب اندام قلبی عروقی شما کمک می کند. و بدن شما را به یک دستگاه کالری سوز کارآمدتر تبدیل می کند. برای نتیجه بهتر تمرین دوچرخه سواری را یا وسیله‌ای برای رفت و آمد خود انتخاب کنید. یا هم در طول هفته 2 تا 3 روز را با ساعات بیشتری سوارکاری کنید. برای همین در طول تمرین ضربان قلب شما باید 70 تا 90 درصد برسد، به طوری که نتوانید صحبت کنید. نیازی نیست چنین تمرینی را برای هر روز انتخا کنید. همان طور که گفته شد 2 تا 3 روز در هفته را به تمرینات شدید در کنار روزهای معمولی قرار دهید. با چنین تمریناتی بدن شما شروع به کار در حالت بی‌هوازی می‌کند. و بدن باید پس از انجام تمرینات خود را ترمیم کند. به این ترتیب چربی بسوزاند، تا ظرفیت هوازی و توده عضلانی خود را افزایش دهد.

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین نحوه استفاده صحیح از لیمو برای کاهش وزن سریع !

خواب کافی داشته باشید

خواب قهرمان گمنام کاهش وزن است. مطالعات نشان داده است افرادی که 6 تا 8 ساعت در شب می‌خوابند در کاهش وزن و حفظ آن بسیار موفق‌تر هستند. و همچنین استرس کمتری دارند. تحقیقات همچنین نشان داده افرادی که در شب به اندازه کافی نمی خوابند، بیشتر در معرض احساس گرسنگی هستند. و کمتر در هنگام غذا خوردن احساس سیری می کنند. و البته، یک خواب خوب شبانه برای کمک به ترمیم بدن و عضله سازی بعد از هر روز ضروری است. تا برای روز بعد آماده باشید. هر چند این نکته ساده و پیش پا افتاده به نظر می رسد، اما نکته مهمی است. سعی کنید هر شب حدود هفت ساعت بخوابید. تا بهترین شانس را برای کاهش وزن داشته باشید.

مطلب مرتبط: خواص درمانی ترکیب شیر و سیر: اثرات معجزه آسا در کاهش وزن و سلامتی

پیگیری پیشرفت برای کاهش وزن

انگیزه ورزش خود را حفظ کنید و پیشرفت خود در طول تمرین کنترول کنید. اگر همه چیز به همان سرعت تغییر نکرد، ناامید نشوید. شما بدن خود را تمرین می‌دهید که متناسب‌تر و کارآمدتر باشد. و پس از چند هفته پیشرفت در تمرین و بدن خود را مشاهده خواهید کرد. اگر کاهش وزن خود را با استفاده از وزن یا درصد چربی بدن خود دنبال می کنید. هفته ای یک بار خود را وزن یا اندازه کنید. به طور ایده آل دانستن وزن بدن هنگام صبح و بعد از رفتن به توالت مناسب تر است. باید گفت لباس ها همچنین یک راه عالی برای بررسی تغییر وضعیت شما هستند. اگر لباس مورد علاقه ای دارید که منتظر تناسب اندام خود برای پوشیدن آن هستید، پس امتحانش کنید. هر دو هفته یک‌بار بپوشید تا ببینید چگونه به کاهش وزن و تناسب اندام دست پیدا می‌کنید.

مطلب مرتبط: خواص درمانی خرنوب: از افزایش قدرت جنسی تا کاهش وزن

تمرینات متقابل دیگر را اضافه کنید

کاهش وزن با دوچرخه سواری عالی است زیرا به بدن فشار کافی وارد می کند. به خصوص اگر تازه شروع کرده باشید اما تمرینات متقاطع به تعادل تمرین ماهیچه های سنگین پا ناشی از رکاب زدن کمک می کند. و برای انعطاف پذیری عضلات، از درد و کشیده شدن تاندون ها جلوگیری می کند. وزنه های آزاد، پیلاتس، شنا، زومبا و بوکس همگی برای تمرینات متقابل عالی هستند زیرا هر کدام این رشته ورزش ها به شما توانایی بیشتر برای دوچرخه سواری می‌دهد. پیلاتس و یوگا گزینه های خوبی برای انعطاف پذیری عضلات بدن هستند. هنگام ایجاد یک برنامه تمرینی کاهش وزن با دوچرخه سواری، فعالیت های خارج از دوچرخه را به برنامه هفتگی خود اضافه کنید. در نتیجه همه این ها به عضله سازی کمک می کند. و هرچه عضله بیشتری داشته باشید، بدن شما در سوزاندن کالری کارآمدتر عمل خواهد کرد.

مطلب مرتبط: ۱۲ روش کاهش وزن بدون رژیم: با این روش ها به سرعت لاغر و خوش فرم شوید

غذای کمتری بخورید

باید گفت برای کاهش وزن هر سه تا چهار ساعت مقدار کمی غذای سالم بخورید. این نکته به شما کمک می‌کند متابولیسم پایداری داشته باشید. به طور مداوم چربی بسوزانید و از پایداری سطح انرژی‌تان اطمینان حاصل کنید. تا در پایان روز کاری به اندازه کافی برای دوچرخه‌ سواری انرژی داشته باشید. وقتی دوچرخه سواری را تمام کردید، یک غذای غنی از پروتئین و سبزیجات به بهبودی بهتر بدن شما کمک می کند.

مطلب مرتبط: از کاهش اشتها تا افزایش انرژی؛ ۷ تاثیر شگفت انگیز نور بر خلق و خوی

سعی کنید قبل از صبحانه دوچرخه سواری کنید

هیچ راهی برای شروع یک روز رضایت‌بخش‌تر از فکر کاهش وزن با دوچرخه سواری قبل از خوردن صبحانه وجود ندارد. بیرون رفتن برای دوچرخه سواری هر چند با زمان محدود قبل از صبحانه می تواند راهی عالی برای شروع کاهش وزن شما باشد. در حین انجام تمرینات ناشتا، بدن شما مجبور می شود از ذخایر چربی خود استفاده کند. زیرا هیچ غذایی در سیستم گوارشی شما وجود ندارد. بین 30 دقیقه تا یک ساعت دوچرخه سواری کنید، اما اگر می‌خواهید بیشتر ادامه دهید، باید حتما چیزی بخورید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان