جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

قشم بزرگ‌ترین جزیره ایران است که حدود 1.491 کیلومترمربع مساحت دارد. این‌جزیره در خلیج همیشه فارس و در نزدیکی تنگه هرمز واقع شده است. قشم زیبا بندرها صیادی و تجاری مهمی دارد که شامل بازارها و مراکز خرید جذاب است. قشم یکی از مهم‌ترین جزایر ایران است که همیشه در مرکز توجه مسافران بوده است. با سفر به این‌شهر در مجاورت دریا و مراکز تجاری و تفریحی اوقات خوشی را سپری خواهید کرد.

بهترین زمان برای سفر به قشم

آب‌وهوا قشم در تابستان گرم و شرجی و در زمستان خنک است؛ بنابراین‌بهترین زمان برای سفر به این‌جزیره اوایل آذر تا اوایل فروردین‌ماه است. یعنی زمستان که تقریبا همه‌جا سرد و یخ‌بندان است، تازه قشم جان می‌دهد برای مسافرت کردن. به همین خاطر است که شلوغ‌ترین فصل قشم همان زمستان و ایام نوروز است.

البته اگر زمستان وقت خالی ندارید، تابستان هم می‌شود به این‌جزیره رفت. حداقل اینکه مراکز تجاری و تفریحی تماما به سیستم‌های خنک‌کننده پیشرفته و قوی مجهز هستند و حداقل در داخل ساختمان‌ها گرما را حس نمی‌کنید. جا دارد به این‌نکته هم اشاره کنم که اگر تابستان به این‌جزیره سفر کنید، با ازدحام جمعیت و شلوغی مواجه نمی‌شوید. در تابستان قشم خلوت و دنج است.

خرید اینترنتی بلیط پرواز قشم

سامانه‌های متعددی مانند علی بابا وجود دارند که برای بررسی لیست پروازها و خرید بلیط می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. با خرید اینترنتی بلیط هواپیما، به‌سادگی از خانه خرید کرده و در سریع‌ترین زمان بلیط را تهیه کنید.

با خرید اینترنتی بلیط دیگر مجبور نیستید ساعت‌ها در ترافیک بمانید تا به آژانس مسافرتی بروید. کافی است یک کارت بانکی با رمز دوم یا رمز پویا و یک ایمیل داشته باشید تا در عرض چند دقیقه بلیط‌‌تان به دست‌تان برسد.

گام به گام خرید بلیط قشم

راهنمای گام به گام خرید بلیط قشم

برای سفر به قشم از داخل ایران طبعا دو راه زمینی و هوایی وجود دارد. درصورتی‌که قصد دارید از راه هوایی به این‌جزیره سفر کنید، اول باید بلیط پرواز قشم را تهیه کنید. برای اینکه بلیط را سرچ کنید، باید بلیط را از مبدا به مقصد دنبال کنید. برای مثال اگر ساکن تهران هستید، باید دنبال پرواز تهران قشم باشید.

در صورتی می‌خواهید بلیط برگشت را هم همان زمان تهیه کنید، باید به دنبال پرواز قشم تهران بگردید. برای این‌منظور در قسمت پرواز داخلی پرواز تهران قشم یا پرواز قشم تهران را انتخاب کنید. در ادامه سایت پذیرنده از شما اطلاعات دیگر مانند تاریخ رفت‌وبرگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و غیره را سوال می‌کند. بعد از اینکه تمام اطلاعات را وارد کردید، گزینه جستجو را فشار دهید. حالا سایت پذیرنده لیستی از پروازهای موردنظرتان را به شما نشان می‌دهد.

بلیط رزرو کنید

در لیست مربوطه می‌توانید اطلاعات کامل مربوط به هر پرواز مانند ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت‌زمان پرواز، کلاس پرواز و قیمت بلیط را مشاهده نمایید. لیست بلیط‌ها با فیلترهای مختلف مانند ارزان‌ترین، گران‌ترین، زودترین و دیرترین یا آفرها و پیشنهادها قابل تغییر است. در آخر با انتخاب دکمه رزرو و تایید پرواز موردنظر نوبت به ثبت مسافرت می‌رسد.

پرواز قشم تهران و پرواز تهران قشم با کمترین قیمت

همان‌طور که در بالا گفتیم، با سرچ مبدا و مقصد تمام پروازها با اطلاعات کامل از جمله قیمت پرواز نمایش داده می‌شوند. در همین لیست می‌توانید فیلتری که مربوط به نمایش ارزان‌ترین بلیط است را انتخاب کرده و ارزان‌ترین قیمت را انتخاب کنید. همچنین راهکار دیگری وجود دارد که آن هم این‌است که به سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها و یا تقویم قیمتی دسترسی داشته باشید.

به‌این‌ترتیب هروقت قیمت بلیط ارزان شد، به شما اطلاع داده می‌شود. با این‌راهکار می‌توانید ارزان‌ترین بلیط قشم را تهیه کنید. همچنین اگر زمان پرواز برای‌تان مهم نیست، به دنبال پروازهای لحظه آخری بروید. معمولا این‌پروازها قیمت کمتری دارند.

قیمت بلیط قشم مانند سایر پروازها به عوامل متعددی مانند نوع کلاس پروازی، شرکت هواپیمایی ارائه‌دهنده بلیط و غیره بستگی دارد. پس موقع جستجو قیمت بهتر است شرایط پرواز را هم مدنظر قرار دهید. مثلا پرواز فرست کلاس را با پرواز درجه چندم مقایسه نکنید.

گام به گام خرید بلیط قشم

خرید بلیط پرواز قشم تهران یا پرواز تهران قشم

در نهایت بعد از انتخاب بلیط موردنظرتان، باید هزینه آن را پرداخت کنید. دکمه پرداخت را بزنید تا به درگاه پرداخت هدایت شده و مبلغ موردنظر را پرداخت کنید. حالا بلیط از طریق ایمیل یا پیامک برای شما ارسال می‌شود.

بلیط‌های چارتری قشم

بلیط‌های چارتری را معمولا می‌توانید در ساعات آخر به قیمت‌های خیلی کمتر خریداری کنید. برای مشاهده بلیط‌های چارتری باید گزینه پرواز “یک‌طرفه” یا “دوطرفه”، مبدا و مقصد خود را مشخص کرده و تاریخ سفر و تعداد مسافران را در صفحه مربوطه تعیین کنید. بعد از جستجو می‌توانید نتایج به‌دست‌آمده را مقایسه کرده و بلیط موردنظرتان را خریداری کنید.

بلیط پرواز قشم تهران

اصولا پرواز تهران قشم محبوب‌ترین پرواز به قشم است. اگر شما هم قصد خرید این‌بلیط را دارید، کافی است فیلدهای مربوطه را پر کرده و پروازها را جستجو کنید. اگر می‌خواهید بلیط دوطرفه بگیرید و هم‌زمان بلیط پرواز قشم تهران را هم خریداری کنید، می‌توانید در همین لیست پرواز دوطرفه را انتخاب کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان