جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

عمل بینی یا رینوپلاستی از محبوب ترین و پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در دنیا است. بینی به دلیل عضو برجسته و مرکزی بودن صورت ، تاثیرات زیادی در چهره و زیبایی افراد دارد. در گذشته بیشتر متقاضیان این جراحی جوانان و خانم ها بودند. اما در حال حاضر زنان و مردان میانسال زیادی نیز تمایل به انجام این عمل زیبایی دارند. به راستی راز عمل بینی شگفت انگیز چیست ؟ برای اطلاع از این موضوع با مقاله راز جراحی همراه باشید.

تاثیرات مثبت جراحی بینی

از دلایل عمده انجام این جراحی ، برطرف شدن مشکلات تنفسی و رضایت کلی افراد از ظاهرشان است. برای همین دلیل عمل بینی را از چند بعد بررسی می کنند :

  • انسداد مسیر تنفسی بینی از مشکلات بسیاری از افراد می باشد. این افراد به دلیل انحراف بینی ، پولیپ بینی و یا شکستگی بینی در هنگام نفس کشیدن مشکل دارند. مسدود بودن مسیر تنفسی مشکلات زیادی را ایجاد می کند. که خوشبختانه امروزه با عمل بینی به راحتی می توان عملکرد تنفسی بیماران را بهبود بخشید.
  • تمایل به زیبایی در هر فردی وجود دارد. انجام عمل بینی نیز تغییرات زیادی را در چهره ایجاد می کند و موجب می شود سایر اجزای صورت در تناسب قرار بگیرند و زیباتر دیده شوند. همچنین جراحی بینی موجب می شود چشم ها درشت تر و بهتر دیده شوند. حتما شما هم در اطرافیان خود افرادی را دیده اید که با انجام عمل رینوپلاستی ، تغییرات زیادی در چهره آن ها ایجاد شده است و به راز عمل بینی شگفت انگیز پی برده اید. از طرفی این جراحی دوره نقاهت کوتاهی دارد و افراد بعد از گذشت 7 الی 10 روز می توانند فعالیت های خود را شروع کنند.
  • عمل بینی تاثیرات روانی مثبتی را در افراد می گذار ؛. زیرا این جراحی موجب افزایش اعتماد به نفس و ارتقا روابط بین فردی می شود. افراد زیادی به دلیل وجود نقص مادرزادی و یا آسیب بینی از ظاهر خود راضی نیستند و در اجتماع حضور پیدا نمی کنند. در حالی که با انجام این عمل می توان اعتماد به نفس را به این افراد باز گرداند. بنابراین نمی توان تاثیرات مثبت جراحی بینی را در بعد روانی بیماران انکار کرد.

با در نظر گرفتن ابعاد مختلف این جراحی می توان پی برد چرا عمل بینی شگفت انگیز نامیده می شود. چرا که تنها با انجام یک جراحی گاهی مسیر زندگی یک فرد دچار تغییرات بسیار می شود. اما باید این نکته را در نظر داشت که برای انجام این عمل در گام اول بهترین جراح بینی را انتخاب نمایید ؛ زیرا گاه یک اشتباه ساده می تواند مشکلات و عوارض جدی برای بیمار ایجاد کند و بیمار مجبور به انجام عمل ترمیم بینی با صرف هزینه های بیشتر شود. همچنین داشتن انتظارات منطقی از نتیجه جراحی از مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید.

آشنایی با مدل های مختلف در جراحی بینی

از موارد مهم دیگر در جراحی بینی ، انتخاب فرم مناسب بینی است. تمامی مدل ها برای همه چهره ها مناسب نیست. مشاوره با جراح بینی خوب می تواند شما را در انتخاب فرم بینی مناسب مطابق با استاندارهای علم زیبایی شناسی تا حد زیادی راهنمایی کند. به صورت کلی مدل های بینی عبارتند از :

بینی فانتزی یا عروسکی

بینی طبیعی

بینی نیمه فانتزی

هر کدام از مدل های بینی ویژگی های خاص خود را دارد که نوع بینی و پوست آن و همچنین اجزای صورت بیمار و حتی جنسیت مشخص می کند ، کدام فرم بینی برای فرد مناسب تر است. برای اینکه عمل بینی شگفت انگیز باشد و بتواند تغییرات مثبتی را در چهره ایجاد کند ، لازم است این فاکتور را در نظر گرفته شود. برای مثال بینی های فانتزی کوچک و سربالا برای چهره آقایان مناسب نیست و جذابیت مردانه آن ها را از بین می برد. برای رسیدن به نتایج خارق العاده و مثبت لازم است بینی متناسب با چهره هر فرد جراحی شود.

داوطلب ایده آل برای جراحی بینی

زمانی که به فکر انجام عمل جراحی بینی می افتید ، ممکن است این فکر به ذهن شما خطور کند که آیا داوطلب مناسبی برای این جراحی هستید ؟ جراحان متعهد و پایبند به اصول اخلاقی ، سلامت و منافع بیمار را همیشه در اولویت کار خود قرار می دهند و در طول جلسه مشاوره به صورت شفاف و با صراحت با در نظر گرفتن شرایط بیمار ، عدم امکان و یا امکان اجرای عمل بینی برای بیمار را بیان می کنند. به صورت کلی اگر چند مورد از موارد زیر در شما وجود داشته باشد ، داوطلب خوبی برای جراحی زیبایی بینی در نظر گرفته می شوید :

اگر از فرم ظاهری بینی خود ناراضی هستید و بد شکلی این عضو روی چهره و اعتماد به نفس شما تاثیرات منفی گذاشته است.

از نتیجه عمل بینی خود انتظارات واقع بینانه و معقولی داشته باشید و بدانید که اگر نقص و یا مشکلی در بینی شما وجود دارد ممکن است محدودیت هایی در اجرای برخی پارامترها ایجاد شود.

شرایط زندگی شما به نحوی باشد که بعد از جراحی بتوانید دستورالعمل و مراقبت های بعد از جراحی را با دقت زیادی اجرا کنید.

از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشید و نیاز به مصرف داروی خاصی نداشته باشید.

مراقبت های بعد از جراحی بینی چه می باشد ؟

یکی از عوامل بسیار مهم که تا حد زیادی می تواند در نتیجه عمل بینی شگفت انگیز ، تاثیرگذار باشد رعایت مراقبت ها و اجرای دستورالعمل های جراح می باشد. در ادامه راز جراحی چند مورد از نکات مهم و کلیدی در همین راستا بیان شده است :

نحوه خوابیدن شما از مواردی است که در نتیجه نهایی و همچنین کوتاه شدن دوره نقاهت شما تاثیر زیادی دارد. توصیه می شود به صورت طاق باز و با قرار دادن دو بالش در زیر سر به صورتی که سر و شانه های شما بالاتر از بدن قرار بگیرد به مدت 4 الی 6 هفته استراحت نمایید.

داشتن تغذیه سالم و مصرف پروتئین و سبزیجات تازه ، سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند و موجب می شود زخم های شما با سرعت بیشتری بهبود پیدا کند. همچنین دوری از مصرف نمک و ادویه ها تورم بینی شما را کم می کند.

از دیگر مواردی که باید به آن توجه داشته باشید ، داشتن فعالیت مناسب است. باید از انجام فعالیت های سنگین و ورزش هایی که موجب فشار به بینی می شود ، خودداری کنید. اما پیاده روی سبک می تواند در بهبودی شما موثر باشد.

در صورتی که درباره جراحی بینی می خواهید بیشتر بدانید حتما حتما زمان بگذارید و در سایت راز جراحی مقاله مربوطه را با دقت مطالعه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان