جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

بسیاری از مدیران کسب و کارهای مختلف که با روش های درست جذب مشتری و فروش بیشتر محصول یا خدمات خود آشنایی ندارند، از تجارتشان نا امید می شوند و در مقابل صاحبان کسب و کاری هستند که با تبلیغات اصولی، برند سازی کرده اند و فروش زیادی هم دارند. تیزر تبلیغاتی یکی از بهترین روشها برای تبلیغات پر بازده تجارت شماست ولی برای ساخت تیزر های تبلیغاتی نیاز به یکسری تجهیزات است که باید داشته باشید. در این صفحه می خواهیم بررسی کنیم که تجهیزات لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی چیست و آیا می توانیم خودمان تیزر تبلیغاتی درست کنیم یا خیر؟ تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

چرا باید تیزر تبلیغاتی بسازیم

هدف از تبلیغات این است که مشتریان بیشتری جذب شده و مخاطبان یک کسب و کار تبدیل به مشتری شوند. هر کسب و کاری بر اساس محصولات و خدماتی که ارائه می کند و همچنین رقبای خود، می تواند از روش های مختلف تبلیغات استفاده کند اما یکی از بهترین روش های تبلیغات، ساخت تیزر تبلیغاتی است.

تیزر در واقع محتوایی است که خدمات، محصول یا اثر یک شرکت یا موسسه را به مخاطبین معرفی می کند و نقش زیادی در جلب توجه مخاطبان و تبدیل آنها به مشتریان دارد. ایجاد حس اعتماد در مشتری، نمایش وجه تمایز خود با رقبا، دیده شدن و فروش بیشتر، افزایش نرخ تبدیل مخاطب به مشتری از مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی است که در نهایت تمام این مزایا باعث درآمد بیشتر برای کسب و کار می شوند.

بنابراین می توان اینطور گفت که تیزر بهترین و تاثیر گذار ترین روش برای ارائه خدمات و فروش محصولات به مشتریان است. امروزه ساخت یک تیزر تبلیغاتی پر بازده، راهبرد بسیاری از شرکت ها و موسسات موفق در زمینه های مختلف است که از این روش برای بیشتر دیده شدن خود استفاده می کنند.

تحهیزات لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی چیست ؟

برای ساخت تیزر تبلیغاتی نیاز به تجهیزاتی همچون دوربین، لنز حرفه ای، تجهیزات حرکتی حرفه ای و … است که در ادامه هر یک را بیشتر توضیح می دهیم :

دوربین از تجهیزات لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی

اولین و مهم ترین وسیله لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی، دوربین است. اگر می خواهید یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای بسازید، به دوربین حرفه ای هم نیاز دارید ولی اگر می خواهید یک تیزر تبلیغاتی معمولی بسازید، از دوربین گوشی همراه خود نیز می توانید استفاده کنید.

دوربین اکثر گوشی های هوشمند قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K را دارند و می توانید با آن ویدئوهای با کیفیت مناسبی را تهیه کنید ولی پیشنهاد می شود برای بالاتر بردن سطح کیفیت کارتان، از دوربین حرفه ای استفاده کنید.

لنزهای قابل تعویض دوربین های عکاسی حرفه ای، تصاویر و ویدئو های بسیار زیبایی خلق می کنند که اصلا قابل مقایسه با کیفیت تصاویر یک گوشی همراه هوشمند نیست. تنوع دوربین های بازار زیاد است و شما باید به نسبت بودجه ای که دارید، یک دوربین با مشخصات مناسب تهیه کنید. به عنوان مثال دوربین سونی آلفا یک نوع دوربین بدون اینه میرورلس است که به دلیل تکنولوژی حذف آینه در آن، حجم و وزن پایینی دارد و در مقابل تصاویر و ویدئوهای بسیار با کیفیتی را ضبط می کند. قلبلیت فیلمبرداری با کیفیت Full HD, 2K, 4K, و Q4K با حجم بیت ریت بسیار بالا در دوربین سونی آلفا که برای اصلاح رنگ و جلوه های ویژه بسیار مناسب است.

از دیگر دوربین های حرفه ای برای ساخت تیزر تبلیغاتی، می توان به دوربین جدید بلک مجیک پاکت   BMPCC و دوربین  BlackMagic Pocket Cinema Camera اشاره کرد که دو نوع دوربین همه چی تمام برای ضبط فیلم هستند.

تجهیزات حرکتی حرفه ای

برای ساخت ویدئو تبلیغاتی حتما نیاز خواهید داشت دوربین را حرکت دهید و برای حرکت دادن دوربین می توان از مدل های مختلف گیمبال یا استابلایزر های موجود در بازار استفاده کرد.

ساخت گیمبال یا استابلایزر توسط شرکت های مختلف انجام می شود که شرکت های  DJI و  Zhiyun  از جمله آنها هستند. با استفاده از استابلایزر دیگر نگران لرزش دوربین در هنگام ضبط ویدئو نخواهید بود و بسیاری از تجهیزات با استفاده از نرم افزار به گوشی همراه متصل می شوند و قابلیت کنترل به وسیله گوشی همراه دارند.

گیمبال ژیون کرین 2 Zhiyun Crane2  یک مدل استابلایزر کاربردی تولیدی شرکت ژیون است که دوربین های تا وزن 3 کیلوگرم را می تواند حمل کند.

به جزء استابلایزر ژیون کرین 2، استابلایزر دوربین Ronin s نیز برای تهیه تجهیزات حرکتی لازم ساخت تیزر تبلیغاتی پیشنهاد می شود.

لنز حرفه ای از تجهیزات لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی

برای ساخت تیزر تبلیغاتی نیاز به لنز خوب هم دارید و حتی اگر با کیفیت ترین دوربین را هم داشته باشید اگر لنز دوربین خوب نباشد، نمی توانید ویدئو تبلیغاتی با کیفیتی را ضبط کنید.

مثلا اگر سوژه تصویر برداری یک محیط کوچک است، یک لنز 16 میلی متری می تواند کار شما را راه بندازد یا اگر می خواهید از فاصله دور فیلم برداری کنید، نیاز به یک لنز زوم دارید که حداقل بالای 80 میلی متر باشد.

تجهیزات برای فیلم برداری هوایی

اگر برای ساخت تیزر تبلیغاتی لازم است فیلم برداری هوایی نیز داشته باشید، باید تجهیزات فیلم برداری هوایی را تهیه کنید. برای بعضی لوکیشن ها نیاز است که ویدئو از بالا ضبط شود و سه پایه دوربین هر چقدر هم بلند و حرفه ای باشد، نمی تواند از ارتفاع فیلم برداری کند و نیاز به یک کوادکوپتر است.

کوادکوپتر مدل های مختلفی دارد که شما با توجه به هزینه ای که می کنید، می توانید انواع ساده یا پیشرفته آن را با امکانات متعدد تهیه کنید.

لوازم نورپردازی از تجهیزات لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی

مسلما برای ساخت تیزر تبلیغاتی به تجهیزات نورپردازی نیز لازم است ولی نیازی به تجهیزات خیلی پیشرفته نیست. ست نور Godex و Max Light  از نظر قیمت نزدیک به هم هستند ولی در شرکت گودکس تنوع بیشتری از تجهیزات نورپردازی را می توانید ببینید و مدل پیشنهادی برای تهیه ست نورپردازی مکس لایت مدل Max light 288-A است که هم می توان از برق مستقیم برای راه اندازی آن استفاده کرد و هم پرتابل است.

طراحی انحصاری لوگو در کنار ساخت تیزر تبلیغاتی

طراحی لوگو در اصفهان انحصاری نیز همچون ساخت تیزر تبلیغاتی، از مهم ترین اقدامات موثر برای پیشرفت و توسعه کسب و کارهاست و شما باید در کنار ساخت تیزر تبلیغاتی برای معرفی خود به مخاطبان و ایجاد برند سازی، لوگو مخصوص به برند خود را داشته باشید که به ماندگار شدن هویت برند شما بسیار کمک می کند.

طراحی لوگو انحصاری اصولی دارد و با توجه مدل نوشتاری، تصویری، ترکیبی و … که انتخاب می کنید، هزینه متفاوت دارد. لوگو هر چقدر ساده تر طراحی شود، درک مخاطبین از شما بیشتر می شود و در نتیجه در ذهن آنها ماندگار می شوید و باید طراحی لوگو کسب و کار خود به گرافیست هایی بسپارید که ایده پردازی می کنند.

نتیجه گیری

در این صفحه سعی کردیم به معرفی تجهیزات لازم برای ساخت تیزر تبلیغاتی بپردازیم اما بدون شک برای ساخت تیزر تبلیغاتی و در کنار آن طراحی لوگو انحصاری، نیاز به اطلاعات و راهنمایی بیشتری دارید که می توانید با کارشناسان ما در rokhnet  تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان