جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
5
(2)

این 4 مکان خالی از سکنه جهان مطمئنا حتی شجاع ترین افراد را به وحشت خواهد انداخت. از یک قلعه شبح‌آلود در فرانسه گرفته تا قلعه مرموز در هند.

مطلب مرتبط: ۱۰ عجیب ترین بیماری های عجیب و ناشناخته

ارواح خانه های خالی از سکنه جهان 

ارواح خانه های خالی از سکنه جهان ، قلعه شاتو بریساک؛ فرانسه 

این قلعه که غول دره لوار نام دارد، مرتفع‌ترین قلعه فرانسه است. قلعه نیز در تسخیر یکی از ارواح خانه های خالی از سکنه جهان است. دارای هفت طبقه، 204 اتاق، گالری‌های پرتره متعدد و یک سالن اپرای خصوصی با ظرفیت 200 نفر است. شاتو بریساک قلعه‌ای بود که توسط کُنت‌های آنژو در قرن یازدهم ساخته شد. و لوئی سیزدهم در سال 1620 در همین کاخ از پادشاهی کنار رفت.

ارواح: در این قصر خاندان کاوس- بریساک، نسل به نسل ساکن بودند. تا این که یک قتل توام با خشونت باعث شد این کاخ افسانه‌ای به عنوان مکانی تسخیر شده و جن زده معرفی شود. فعال ترین ارواحی که در این کاخ حضور دارد به نام (بانوی سبز پوش) شناخته می‌شود. که ظاهرا فرزند نامشروع پادشاه چارلز هفتم بود. بعد توسط شوهرش در قرن پانزدهم پس از این که شوهرش او را در حال رابطه نامشروع گرفتار کرد در قصر به قتل رسید. او اغلب در اتاق برج کلیسای کوچک، با لباس سبز خود، و سوراخ‌هایی که چشم‌ها و بینی‌اش باید باشد، دیده می‌شود. اگر گردشگران او را در جریان بازدید در کاخ نبینند، حتما می‌توانند صدای ناله را در اطراف قلعه بشنوند.

مطلب مرتبط: ۹ معروف ترین آتشفشان های جهان

اکنون قلعه یک هتل محبوب است که میزبان رویدادهای ویژه ای مانند بازار کریسمس و مزه کردن شراب‌های معتبر است. که از باغ های انگور خود این کاخ تولید می شود. بعضی مهمانان که به اندازه کافی شجاع هستند یک شب در کاخ اقامت می‌کنند. این افراد از اتاق‌هایی که با مبلمان قدیمی تزئین شده‌اند، لذت می‌برند.

ارواح خانه های خالی از سکنه جهان ، خانه مونت کریستو؛ استرالیا

مونت کریستو عمارتی که توسط مالک ثروتمندش کریستوفر ویلیام کرولی در سال 1876 به سبک ویکتوریایی ساخته شد. این عمارت معروف‌ترین خانه در استرالیا است که روی یک تپه مشرف به شهر بنا شده است.

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین شهرهای جهان برای زندگی در سال ۲۰۲۲

ارواح: در این خانه چندین روح سرگردان است. ارواح خانه های خالی از سکنه جهان مانند کودک خردسالی است که از پله ها پایین انداخته شد. یا خدمتکاری که از بالکن افتاد. همچنین پسری که در اصطبل سوخته و جان باخت. اما فعال‌ترین این ارواح، روح پسر سرایدار است که در کنار جسد مادرش به مدت 40 سال به زنجیر بسته شده بود.

خانه مونت کریستو در حال حاضر به عنوان یک مسافرخانه استفاده می‌شود. شام ارائه می دهد و سپس یک تور ارواح دارد که می توانید همه چیز را در مورد گذشته وحشتناک آن بدانید. کسانی که جرات دارند می توانند شب را در خانه خالی از سکنه مونت کریستو با ارواح بگذرانند.

مطلب مرتبط: فهرست ۲۴ زیباترین مسیرهای پیاده روی در جهان

قلعه بانگره، راجستان، هند

قلعه ساخته شده در قرن هفدهم. بانگار شامل دیوارهای قلعه، بازارها، هالی ها، کاخ های سلطنتی و معابد متعدد است. که می‌توانید در سه طبقه بزرگ از آن دیدن کنید. اما فریب زیبایی این ویرانه ها را نخورید. زیرا این شهر قلعه عنوان جن زده ترین قلعه هند را به خود گرفته است.

ارواح: روح متعلق سینگیا و شاهزاده خانمی به نام راتنواتی است. سینگیا که در جادوی سیاه مهارت کافی داشت، عاشق راتنواتی شد. او سعی در طلسم راتنواتی کرد تا او را عاشق خود کند. روزی که راتنواتی برای خرید عطر به بازار رفته بود او شیشته عطر را با بطری طلسم شده تبدیل کرد. اما راتنواتی قصد او را فهمید و شیشه را در همان نزدیکی ها به طرف تخته سنگی پرتاب کرد. تخته سنگ به شکلی مرموز شروع به غلطیدن کرد و تانتریک جادوگر را له کرد. اما قبل از له شدن توسط آن سنگ او قصر را نفرین و تمام ساکنان را محکوم به مرگ کرد.

داستان دیگری حاکی از آن است که یک زاهد محلی قلعه را لعنت کرده است. زیرا سایه کاخ روی زمین او افتاد و مسیر آفتاب را گرفته بود. و تا هنوز هم اگر کسی سقفی برای آن بسازد، فرو می‌ریزد.

مطلب مرتبط: ۷ عجایب طبیعی جهان: از ژرف‌دره گرند تا ماه کمان آبشار ویکتوریا

قلعه بانگار اکنون یک سایت باستان شناسی است که به عنوان “خانه ارواح” شناخته می شود. اگر به دیدن این مکان باستانی می‌روید، حتما قبل از غروب خورشید از آن دیدن کنید. زیرا بین غروب و طلوع خورشید ارواح این قلعه آرام هستند اما شب در این قلعه بسیار خطرناک است.

مارتلس پلنتیشن، ایالات متحده آمریکا

در شهر کوچک سنت فرانسیس ویل، در شمال غربی نیواورلئان، عمارت مارتلس پلنتیشن واقع شده است. یکی از ارواح خانه های خالی از سکنه جهان است که با یک ایوان 125 فوتی ساخته شده است. دروازه ورودی شیشه ای به یک سرسرای بزرگ منتهی می شود. که یک لوستر کریستالی فرانسوی بزرگ را به نمایش می گذارد.

مطالب مرتبط: عجیب ترین قوانین کشورها: ۱۰ قانون عجیب و غریب از گوشه و کنار جهان!

ارواح: با کشته شدن 10 نفر در داخل این عمارت، جای تعجب نیست که تعداد زیادی از ارواح داشته باشد. یکی از ارواح خانه های خالی از سکنه جهان ، کلویی است که گوشش توسط معشوقش بریده شده است. او یک عمامه سبز به سر دارد و وقتی گردشگران در رخت خواب هستند، به آن ها با دقت نگاه می‌کند. و حتی در یک عکس نیز ظاهر شده است. یک عکس جدیدتر نیز دختر جوان دیگری به نام “دختر روح” را نشان می‌دهد که از پنجره خانه به بیرون نگاه می‌کند. مشاهدات وهم‌آورتر دیگر نیز وجود دارد. مانند کودکی که روی تخت‌ها می‌پرد، یک سرباز، یک کشیش وودو و روح صاحب قبلی این خانه که به قفسه‌ی سینه‌اش گلوله خورده است. از پله‌ها بالا می‌رود و در همان جا جان خود را از دست می‌دهد.

مطلب مرتبط: از مشکلات دندان تا ورزش زیاد، ۱۳ عجیب ترین عوامل خطر بیماری های قلبی

علیرغم این که این مزرعه به عنوان تسخیر شده‌ترین خانه از ارواح خانه های خالی از سکنه جهان در آمریکا شناخته می‌شود. اکنون اقامتگاه زیبا با 12 اتاق برای بازدیدکنندگان است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان