تست شخصیت شناسی: با انتخاب یک ماندالا ، قدرت پنهان خود را کشف کنید!

توسطنرگس رحمانی

فروردین ۲۴, ۱۴۰۱ به روز رسانی : اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱ , ,
تست شخصیت شناسی شناخت قدرت جادویی

انتخاب شما نشان می دهد که کدام قدرت شما را تعیین می کند و چگونه می توانید از آن برای نیت خوب استفاده کنید. آیا تمایل ما به یک ماندالا نسبت به ماندالا دیگر نمایانگر خود درونی ماست؟ در تستی که امروز به شما ارائه می کنیم، می توانید یکی از ماندالاها را از بین نمونه های موجود در عکس بالا انتخاب کنید. انتخاب شما، قدرت شما را تعیین می کند و اینکه چگونه می توانید از قدرت خود برای نیت خوب استفاده کنید. با تست شخصیت شناسی شناخت قدرت جادویی با خبرنامه همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت:حیوانی انتخابی شما تاریک‌ترین جنبه شخصیت‌تان را فاش می‌کند!

ماندالا  چیست؟

ماندالا मण्डल; به معنی دایره در سانسکریت) یا دوایر کیهان‌نما، جدولی است هندسی مورد استفاده در ادیان بودا و هندو که به عنوان نمادی برای جهان هستی به کار می‌رود. اصل ماندالا از دین هندو است ولی در آیین بودا هم کاربرد زیادی پیدا کرده‌است.

ماندالاها دایره‌هایی نمادین برای تمرکز بر خویشتن و جستجو در درون انسان هستند. مرکز دایره جدول ماندالا برای تمرکز در حین مراقبه دینی بکار می‌رود. اشکال متقارن هندسی ماندالا خودبخود توجه شخص را به مرکز دایره جذب می‌کنند.

از طریق رنگ های زنده و الگوهای هندسی متقارن، وجوه متعدد کیهان، هماهنگی آشفته آن را به تصویر می کشد. نمادپردازی شیوای ماندالا  هم ویژگی های جهان و هم روح انسان را در زندگی نشان می دهد.

کتاب های جالب زیادی در مورد ماندالا وجود دارد. در برخی از نسخه ها، می توانید الگوها را خودتان نقاشی کنید. این می تواند یک عمل بسیار مراقبه باشد. ما این یکی را پیشنهاد می کنیم: کتاب رنگ آمیزی ماندالای عرفانی اثر آلبرتا هاچینسون، اگرچه چندین اثر مشابه برای به دست آوردن وجود دارد. ماندالا به نوعی با فرهنگ و هنر گره خورده است. خطوط هندسی و زیبا هر کدام می تواند معنای شگرف از حیات و زندگی باشد.

آنچه ماندالای شما در مورد شما فاش می کند! ماندالا  مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: به نظر شما احمق ترین فرد در تصویر کدام یکی از آنها است؟

 انتخاب ویرانگر در تست شخصیت شناسی شناخت قدرت جادویی

ماندالای اول یک “ساواستیکا” است که به سمت چپ می چرخد، این به معنای یک سواستیکا معکوس است. سواستیکا نمادی بوده که توسط نازی های هیتلر مورد سوء استفاده قرار گرفته است. با این حال، در واقع به یک نماد باستانی قدرتمند مربوط می شود که در بسیاری از ادیان، از هندوئیسم و ​​بودیسم گرفته تا فرقه های اروپایی، استفاده شده است. علاوه بر این نام سواستیکا از زبان سانسکریت گرفته شده است.

همانطور که در مقاله مربوطه در ویکی پدیا آمده است: این کلمه باستانی است که از سه ریشه سانسکریت خوب، وجود و ساختن مشتق شده است. «ساختن نیکی» یا «نشانگر نیکی». این نماد چیزی را به بیننده یادآوری می کند که “مناسب به رفاه”، “خوب ساختن”، رفاه و خوش یمن بودن است.

چرخش در خلاف جهت عقربه‌های ساعت، اولین ماندالا نشان می‌دهد که قدرت‌های درگیر در اینجا قدرت‌هایی مخرب هستند. اما این چیز منفی نیست. یک پیش نیاز برای ایجاد چیزی جدید، توانایی خلاص شدن از شر هر شرایط غیر ضروری است که مانع از تکامل شما می شود. گاهی اوقات “سوزاندن” همه چیز می تواند راه را برای چیزی کاملاً جدید هموار کند. بنابراین، قدرت شما برای یک ویرانگر می تواند یک قدرت سودمند باشد.

بیشتر بخوانید: تست تصویری: در برابر کدام افراد و یا رفتارها ممکن است به شدت عصبانی شوید!

عنصر پنجم

ماندالای دوم بر اساس چهار عنصر طبیعت ترسیم شده است. اینها با هماهنگی ظاهر می شوند و عمل می کنند و قدرت های ما از آنها سرچشمه می گیرد. با این حال، عنصر پنجم، روح، وجود ندارد. این عنصر معنوی است که افراد طبیعت را به هم متصل می کند. قدرت تو قدرت عشق و اتحاد با فنا ناپذیر است. شما روح نادیده گرفته شده را به معادله عناصر باز می گردانید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی براساس بلندی مو: بلندی موهای شما درباره شخصیت شما می گوید!

انتخاب تعادل در تست شخصیت شناسی شناخت قدرت جادویی

این ماندالا بر پایه قدرت عرفانی عدد 6 ترسیم شده است. دو قدرت متضاد زن و نر در حال بازی هستند و دو مثلث با شش ضلع را تشکیل می دهند. قدرت شما ناشی از تعادل پویای این قدرت ها در درون شماست.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن: عادت خواب تان از رابطه شما می گوید!

صبر

عدد دوازده از بسیاری جهات مهم است. دوازده خدای یونان باستان ساکن المپوس یا 12 حواری عیسی را به یاد بیاورید. 12 نیز عدد ماه های سال هستند. قدرت شما در این است که در هماهنگی با زمان جریان دارید. شما صبور هستید و این ویژگی برای تکامل شما مفید است. زمان برنامه های شما را به کمال می رساند.

بیشتر بخوانید: دو تست شخصیت شناسی تصویری جالب: با نگاه اول در تصاویر چه دیدید؟

قطب نما در تست شخصیت شناسی شناخت قدرت جادویی

الگویی مبتنی بر عدد 8 به چرخ خرد مرتبط است. به نوعی، این یک دوراهی است که چندین گزینه در آن ارائه می شود. از یک طرف، شما می توانید چندین فرصت ایجاد کنید و بنابراین هرگز در هیچ جاده بن بست به دام نمی افتید. از سوی دیگر، شما قادر به تصمیم گیری درست و انتخاب بهترین مسیر به سوی فضیلت هستید. شما توسط یک قطب نمای درونی هدایت می شوید که راه درست را به شما نشان می دهد.

بیشتر بخوانید: سوالات هوش: با این چند سوال هوش، مهارت های منطقی خود را تست کنید!

خالق

این ماندالا برخلاف اولین ماندالایی که سوآاستیکا در خلاف جهت عقربه‌های ساعت را نشان می‌دهد، یا بهتر است مکمل آن باشد، یک صلیب شکسته در حرکت است. استفاده نادرست نازی ها را فراموش کنید، این نماد نور، زندگی، سلامتی، صلح و ثروت است. قدرت شما هارمونیک و خلاقانه است. شما در طول زمان و زندگی به جلو می روید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی رمانتیک بودن: چقدر رمانتیک هستید!؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *