جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
5
(1)

آیا به دنبال ایده ها برای ایجاد فضا در آشپزخانه کوچک خود هستید؟ از این طرح ها و نکات برای ایجاد فضاهای بیشتر، زیبا و واقعا کاربردی استفاده کنید. اگر به دنبال ایده های آشپزخانه و به طور خاص تر، ایده های آشپزخانه کوچکی هستید تا فضای بیشتری ایجاد کنید. این مطلب می‌تواند در این راه به شما کمک کند.  آشپزخانه نیاز به فضای جادار، پر نور دارد.

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین رنگ های انرژی بخش به خانه که محیط زندگی شما را تغییر می دهند

این که به هر دلیلی مجبور شده اید خانه کوچکی بگیرید، که آشپزخانه کوچکی دارد. به این معنی نیست که باید به یک آشپزخانه تاریک رضایت داد. ممکن است فکر کنید که شاید مشکل از آشپزخانه کوچک شماست، اما مشکل اصلی استفاده نکردن از فضایی است که دارید. تصمیمات هوشمندانه ای در مورد چیدمان آشپزخانه، لوازم خانگی و گزینه های ذخیره سازی خود بگیرید. در این مطلب نیز چند روش ذکر شده که به شما کمک می کند فضای رویایی خود را در متراژهای کوچک بسازید. و اگر به بازسازی آشپزخانه فکر می کنید. از این طراحی ها استفاده کنید.

مطلب مرتبط: تجربیات جالب و شگفت انگیز جوی هدن از زندگی در خانه‌ ۲۳ متری

  1. ایجاد فضا در آشپزخانه کوچک، برای ایجاد ذخیره سازی در یک آشپزخانه کوچک زیرک باشید

مانند تمام اتاق‌های کوچک، فضای ذخیره‌سازی بیشتر کلید اصلی در خانه ها است. آخرین چیزی که در یک آشپزخانه کوچک همیشه دیده می‌شود، فضای شلوغ است. انتخاب ترکیبی از کمدهای آشپزخانه با قفسه های رو باز یا بسته ایده خوبی برای فضای کوچک آشپزخانه های شما است. اگر قفسه های باز و کابینت های شیشه ای را با شیشه، ظروف و بهترین وسایل کاربردی آشپزخانه پر کنید. به ظاهر زیبا و بزرگ تر از اندازه اصلی و حتی 2 برابر از اندازه اصلی اش دیده می‌شود. مواد غذایی، و ظروف پخت و پز خود را با استفاده از کمدها و قفسه های یک اندازه و یک رنگ به طور منظم بچینید. هرچند چیدن ظروف و وسایل پخت و پز روی همدیگر می‌تواند یک راه برای ایجاد فضا باشد. اما این کار باعث ظاهر زشت آشپزخانه شما می‌شود.

مطلب مرتبط: طراحی اتاق خواب مدرن: ۱۰ بهترین نکات کلیدی در دکوراسیون اتاق خواب

پس قفسه های بیشتری در داخل کابینت ها و کشوهای داخلی ایجاد کنید. زیرا این کار حجم عظیمی از فضای ذخیره‌سازی را ایجاد کرده و می‌توانید از آن برای رفع نیازمندی های خود استفاده کنید. از کمدهای در دار برای چیزهایی استفاده کنید که ظاهر زیبایی ندارد. اما از کابینت های شیشه ایی برای ظروف زیبا و وسایل زیبای آشپزی خود استفاده کنید.

  1. از رنگ های جیغ و روشن برای خطای دید فضای بیشتر استفاده کنید

به دنبال ایده های جذاب و فانتزی در آشپزخانه کوچک هستید؟ حتما همیشه شنیده‌اید که باید در فضاهای کوچک همه چیز به رنگ سفید و روشن انتخاب شود. اما گاهی اوقات رنگ های متضاد می توانند اثری مشابه در فضا ایجاد کنند. بنابراین اگر احساس می‌کنید به دکوری رنگارنگ و فانتزی نیاز دارید. انتخاب یک رنگ زنده برای فضای کوچک آشپزخانه ایده خوبی خواهد بود. برای رسیدن به ظاهر دلخواه خود نیز نیازی به صرف هزینه های زیادی ندارید، می توانید رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه را خودتان به عهده بگیرید. امتحان کنید، حتما موفق خواهید شد. اگر رنگ دلخواه خود را نتوانستید ایجاد کنید، دوباره روی آن رنگ کنید! مطمئن شوید که بهترین رنگ کابینت آشپزخانه را برای فضای خانه خود انتخاب کرده اید.

مطلب مرتبط: ۱۵ بهترین از گیاهان افزایش دهنده انرژی مثبت در خانه

  1. ایجاد فضا در آشپزخانه کوچک، سطوح بیشتری اضافه کنید

فکر می کنید در آشپزخانه کوچک خود جایی برای سطوح جدید نداشتید؟ دوباره فکر کنید. مطمئناً بسیاری از خانه‌ها به اندازه کافی برای یک ایجاد قفسه و سطوح بزرگ جادار نیستند. اما شما می‌توانید با کمی دقت کنار کمدها یا سطوح دیگر جا اضافه کنید، افقی یا عمودی. و می توانند فضای اضافی و ذخیره سازی اضافی را در اختیار خود قرار دهید. در مجموعه بهترین گزینه می‌تواند چرخ دستی‌های آشپزخانه باشد.

مطلب مرتبط: ۵ روش تزئینی قدیمی دکوراسیون خانه که باید چیزهایی جدید را جایگزین آن کرد!

  1. از نورپردازی برای نشان دادن فضای بیشتر، استفاده کنید

ایده های زیادی برای آشپزخانه‌های کوچک وجود دارد بازسازی آن زیاد هم سخت نیست. با نورپردازی هوشمندانه آشپزخانه فضای بیشتری ایجاد کنید. زیرا نورپردازی مثل آویز می تواند راه موثری برای ایجاد خطای دید برای ایجاد فضای بیشتر باشد. و در عین حال حسی شیک و زیبا به فضا می‌بخشد. این نورپردازی نه تنها برای زمان خرد کردن سبزیجات و موارد مشابه، کاربردی است، بلکه برای ایجاد فضای زیبا نیز فوق العاده است.

اگر اتاقی برای آویزان کردن یک چراغ آویز بزرگ ندارید یا اگر کاربردی ترین گزینه برای شما نیس. به فکر استفاده از چراغ های دیواری مورد علاقه خود باشید. نورهای رنگی انتخاب کنید که با دیوارهایتان تضاد داشته باشد تا برجسته‌تر دیده شوند. این ایده را پیاده کرده و با تطبیق آن ها روی کابینت‌هایتان، ظاهری منسجم ایجاد کنید. یا هم کمی جسورانه‌تر عمل کنید و از نورپردازی آشپزخانه خود برای اضافه کردن رنگ‌ها استفاده کنید.

مطلب مرتبط: چرا، کجا و چگونه فرش گرد در خانه پهن کنیم؟

  1. ایجاد فضا در آشپزخانه کوچک، قفسه بندی باز برای یک فضای آشپزخانه کوچک ضروری است

در حالی که کابینت‌های آشپزخانه از کف تا سقف گزینه‌ای عالی برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره‌سازی کوچک آشپزخانه هستند. اما استفاده بیش از حد از این مدل، آشپزخانه شما را پر از صندوق و جعبه‌های کوچک می‌کند و فضا را کوچکتر نشان می‌دهد. ایجاد جاسازها یا قفسه های باریک نیز یک راه حل عالی برای آشپزخانه شما است. و اگر با ظروف و ابزار زیبا طراحی شود، می تواند جلوه خاصی به فضا بدهد.

مطلب مرتبط: چگونه از چرخ رنگ برای انتخاب پالت رنگ عالی خود استفاده کنید

  1. برای صرفه جویی در فضا، لوازم باریک را انتخاب کنید

وقتی فضای کوچکی در اختیار دارید، طرحی کاربردی برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. وقتی صحبت از انتخاب لوازم خانگی برای یک آشپزخانه کوچک می‌شود. انتخاب نسخه های باریک راه حل عالی برای فضا کوچک آن است. با این روش نه تنها در فضای داخلی صرفه جویی می کنید، می‌توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید. یکی از انتخاب مناسب برای شما می‌تواند ماشین ظرفشویی های باریک باشد. و ممکن است بخواهید در مورد یخچال زیر پیشخوان هم فکر کنید.

مطلب مرتبط: ۱۴ ترفند آشپزی و آشپزخانه که کمک تان می کند سالم تر غذا بخورید

  1. ایجاد فضا در آشپزخانه کوچک، ایجاد روشنی و استفاده از پنجره

استفاده از نور طبیعی راهی عالی برای اضافه کردن انرژی به فضای آشپزخانه کوچک است. با استفاده از پنجره های داخل آشپزخانه ناخوداگاه فضای کوچک آشپزخانه بزرگ تر و جادارتر دیده می‌شود. همچنین وقتی به خرید رو میزی داخل آشپزخانه می‌روید، طرح و رنگ فوق العاده روشن را برای میز وسط آشپزخانه بخرید. تا نور طبیعی بیرون را در داخل آشپزخانه منعکس کند. اگر رو میزی خود را جدید خریده اید و به فکر خرید یک پرده برای پنجره داخل آشپزخانه هستید پس از رنگ روشن آن غافل نشوید. اما از تک رنگی بودن پرده دوری کنید، همیشه از چندین رنگ یا طراحی چند رنگ استفاده کنید.

مطلب مرتبط: طراحی اتاق خواب مدرن: ۱۰ بهترین نکات کلیدی در دکوراسیون اتاق خواب

  1. ایجاد فضا در آشپزخانه کوچک، چیدمان خود را با نور طبیعی انجام دهید

وقتی به هر نوع فضای کوچکی برمی‌خورید، اولویت دادن به نور طبیعی ضروری است. زیرا می تواند به خوبی اندازه فضا را به حداکثر رسانده و در داخل اتاق حس بهتری ایجاد کند. آشپزخانه‌های کوچک جعبه‌ای در بسته که در اطراف پنجره قرار می‌گیرند، مطمئنا نور طبیعی به داخل فضا را محدود می‌کنند. بنابراین انتخاب قفسه‌های باز گزینه‌ای است که ارزش امتحان کردن را دارد. گزینه بهتر قرار دادن سینک در زیر پنجره است. وقتی از شستن ظرف خسته هستید با دیدن منظره زیبای بیرون، درون شما حس بهتری ایجاد خواهد شد.

از این روش ها برای ایجاد فضای بیشتر در آشپزخانه خود استفاده کنید. امتحان این روش ها برای رسیدن به نتیجه مطلوب ضرری نخواهد داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان