تست تصویری: در برابر کدام افراد و یا رفتارها ممکن است به شدت عصبانی شوید!

توسطسهراب شهریار

شهریور ۸, ۱۴۰۱ به روز رسانی : شهریور ۸, ۱۴۰۲ , ,
تست تصویری شناخت خشم

چه چیزی شما را عصبانی می کند؟ رفتار بد، حماقت، خودشیفتگی و یا خیانت افراد؟ با این تست تصویری شناخت خشم می توانید خود را کاملاً شناسایی کنید که در برابر کدام رفتارها ممکن است عصبانی شوید. حیوانی که برای اولین بار در تصویر می بینید، می تواند آشکار سازد که چه چیزی سبب عصبانیت شما می شود. با بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همراه باشید.

تست تصویری شناخت خشم: محرک های خشم و شخصیت افراد

اینکه یک فرد چگونه فکر می کند، احساس می کند، رفتار می کند یا به اطرافیانش پاسخ می دهد، شخصیت او را مشخص می کند. شخصیت یک فرد شامل ویژگی های رفتاری او، اکتسابی و ذاتی است. این ویژگی‌ها در فعالیت‌های روزمره، دوست‌داشتن‌ها و دوست نداشتن‌ها و شیوه زندگی آنها نمود پیدا می کند.

بنابراین، آنچه شما را تحریک می کند یا خشم شما را تحریک می کند، مختص شماست و می تواند چیزهای زیادی در مورد شما بگوید. آیا می خواهید بدانید چه چیزی باعث عصبانیت شما می شود؟ اکنون این تست شخصیت را انجام دهید!

تصویر زیر را ببینید و ابتدا حیوانی را که می بینید یادداشت کنید. محرک های خشم خود را بر اساس حیوانی که ابتدا می بینید بررسی کنید.

کانگورو

دیدن کانگورو به این معنی است که خیانت محرک خشم شماست. ویژگی شما پاکی، ایثارگری و روح بزرگ شماست. اگرچه در زندگی با فراز و نشیب های زیادی روبرو شده اید، هرگز اجازه نمی دهید گذشته شما را آزار دهد.

شما مهربان هستید تا زمانی که مردم به شما وفادار باشند. شما دوست دارید در اطراف افراد واقعی و شبیه خودتان باشید. دروغگوها و دوستان جعلی جایی در زندگی شما ندارند. شما کمتر عصبانی می شوید، اما وقتی عصبانی می شوید، مردم باید از کنار شما دوره شده و فرار کنند.

دیدن خرس در تست تصویری شناخت خشم

اگر حیوانی که ابتدا می بینید خرس است، افراد خودشیفته محرک خشم شما هستند. شما فردی پیچیده، کمیاب، دلسوز و واقعی هستید. اگر چه شما دوستان و مردم را در اولویت قرار می دهید، اما به دیگران اجازه نمی دهید شما را به حاشیه سوق دهند. شما فردی پاک دل هستید و نمی توانید افراد فریبکار، سواستفاده گر وخنجرزن از پشت را تحمل کنید.

روباه

اگر روباه حیوانی است که ابتدا می‌بینید، محرک خشم شما انسان‌های سرسخت است. می توانید چیزهای جدیدی را از یک نگهبان یا مدیر عامل یک تجارت بزرگ بیاموزید. این برای شما غیرمنطقی است. شما از افرادی که به قدرت عقل یا منطق اعتماد دارند متنفر هستید.

دیدن ماهی در تست تصویری شناخت خشم

اگر ابتدا ماهی را ببینید، افراد احمق عصبانیت شما را تحریک می کنند. شما از عقل، هوش یا تخیل خود برای حل مشکلات یا تصمیم گیری استفاده می کنید. از افرادی که بحث می کنند، از کمک کردن امتناع می ورزند، به دیگران می خندند و کنایه می زنند متنفر هستید.

زرافه

اگر ابتدا یک زرافه را دیدید، محرک خشم شما افراد سواستفاده گر است! از افرادی که به زمان و زندگی شما احترام نمی گذارند متنفر هستید. وقتی مردم از ضعف شما سوء استفاده می کنند و از ضعف های شما علیه شما استفاده می کنند، نمی توانید تحمل کنید. شما واقعاً فردی مهربان هستید و از دیگران نیز همین انتظار را دارید.

شیر

اگر ابتدا یک شیر دیدید، تسلیم شدن محرک خشم شماست. شما قلبی شجاع و قهرمان دارید. از دست کشیدن از چیزهایی که دوست دارید یا می خواهید به دست آورید متنفر هستید. شما فردی بسیار با اعتماد به نفس و خونگرم هستید.

دیدن فیل در تست تصویری شناخت خشم

اگر ابتدا یک فیل را دیدید، رفتار بد، محرک خشم شماست. شما شخصیتی مطمئن و ثابت دارید. با وجود اینکه ترسناک به نظر می رسید، اما نسبت به افرادی که به آنها اعتماد دارید مهربان و دوست داشتنی هستید. شما از افراد پست، متنفر هستید و با آنها بی رحمانه رفتار می کنید. چنین افرادی را به راحتی فراموش نمی کنید.

بیشتر بخوانید: 4 بهترین تست شخصیت شناسی: با این تست ها خود را بهتر بشناسید!

دلفین

اگر یک دلفین حیوانی است که ابتدا می بینید، پس محرک خشم شما افرادی هستند که اصیل یا معتبر نیستند. اگر ابتدا یک دلفین را دیدید، یک فرد خلاق تخیلی هستید و همیشه بر اصالت تمرکز می کنید. از افرادی که ماسک می زنند تا در میان جمعیت قرار بگیرند یا دیگران را برای لطف و محبت خود راضی کنند، دوست ندارید.

بیشتر بخوانید: !تست شخصیت کوتاه: انتخاب شما می تواند چیزهای زیادی را در مورد شما فاش کند

گربه

افراد پرحرف محرک خشم شما هستند. برخی افراد ممکن است فکر کنند شما خجالتی هستید، اما از حرف زدن زیاد متنفر هستید. شما به روش خودتان زندگی می کنید و توجه مردم را نمی خواهید. برای شما مهم نیست که دیگران در مورد شما چه فکری می کنند.

بیشتر بخوانید: چه چیزی شما را در یک رابطه ناراحت و یا تحریک می کند!

دیدن خرگوش در تست تصویری شناخت خشم

اول دیدن خرگوش به این معنی است که افراد منفی باف خشم شما را تحریک می کنند. شما خلاق و سرشار از انرژی و اشتیاق هستید. خندیدن و گسترش شادی، چیزی است که شما دوست دارید. و افرادی که حامل غم و اندوه یا هر نوع احساس منفی هستند شما را عصبانی می کنند.

بیشتر بخوانید: تست خودشناسی با کمک تصاویر: اولین چیزی که در تصویر می بینید چیست؟

عقاب

نمایشنامه و ساختن کوه ها از تپه های خال خشم شما را تحریک می کند. شما می خواهید در زندگی بلند پرواز کنید، حتی اگر انفرادی باشد.  در رویکرد خود متمرکز و دقیق هستید و هیچ چیز را به شانس واگذار نمی کنید. شما زمانی برای درام و سایر چیزهای کوچک زندگی ندارید و می خواهید دیگران مانند شما فکر کنند.

آیا محرک های خشم خود را پیدا کردید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *