تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن: عادت خواب تان از رابطه شما می گوید!

توسطنرگس رحمانی

فروردین ۱۵, ۱۴۰۱ به روز رسانی : خرداد ۱, ۱۴۰۱ , ,
تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن

تحقیقات اخیر روان‌شناختی که در جشنواره بین‌المللی علم ادینبورگ انجام شد، یک واقعیت جالب را کشف کرد: هر تغییری در روابط زوج‌ها، بلافاصله بر موقعیت‌هایی که زن و مرد در خواب می‌گیرند، تأثیر می‌گذارد. در این پژوهش مهمترین چیز توجه به این نکته است که زن و مرد در تمام طول شب در چه وضعیت خوابی به سر می برند. به عبارت دیگر  وضعیتی که زوجین قبل از خواب رفتن یا وضعیتی که بلافاصله بعد از خواب در می آورند، مورد نظر نیست.  موقعیتی که تمام شب در آن می خوابند و صبح بیدار می شوند تنها موقعیتی است که واقعاً اهمیت دارد. برخی دیگر علاقه به یک سبک خواب را مهم می دانند. بخش سرگرمی خبرنامه امروز با شماست با تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن.

بیشتر بخوانید:تست تصویری عشق: این تست، نحوه عاشق شدن شما را فاش می کند!

تحقیقات پروفسور وایزمن درباره تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن

با الهام از تحقیقات پروفسور ریچارد وایزمن (دانشگاه هرتفوردشایر) و کار روانشناس کورین سویت، ما در خبرنامه تصمیم گرفته ایم این تفریح و سرگرمی و نیز راهنمای سرگرم کننده را برای موقعیت های خواب زوج ها بررسی کنیم. امیدواریم این مطلب بتواند درک بهتری از رابطه شما در اختیارتان قرار دهد و در صورت نیاز تجدید نظر در رابطه مشترک خود داشته باشید. نوع خوابیدن حتی در فرهنگ های مختلف توصیه هایی داشته است. ادیان نیز در این زمینه صحبت هایی داشته اند.

بیشتر بخوانید:تست روابط عاشقانه:انتخاب شما، بخشی از روابط عاشقانه شما را فاش می کند!

موقعیت آغوش ماه عسل

موقعیت آغوش ماه عسل

این موقعیت زمانی رخ می دهد که زوج ها به تازگی ازدواج کرده اند یا مجبور بوده اند، مدتی را جدا از یکدیگر بگذرانند. در صورتی که زندگی خانوادگی آنها همچنان پرشور و سرشار از لطافت و عشق باشد، این موقعیت در میان زوج های متاهل محبوب است.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی: چیزی که در تصاویر می بینید از شخصیت شما می گوید!

موقعیت گفتگو در تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن

موقعیت گفتگو در تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن

این موقعیت در بین آن دسته از زوج هایی بسیار رایج است که ارتباط قوی را با یکدیگر حفظ می کنند. این زوج ها هنوز نیاز دارند زمان بیشتری را با هم بگذرانند و بیشتر با هم ارتباط برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: محک زدن دقت و توجه: به سوالات پاسخ دهید و ببینید چقدر باهوشید

موقعیت نگاه ستارگان

موقعیت نگاه ستارگان

هر دو طرف به پشت می خوابند. معمولاً یک نفر به پشت دراز می کشد در حالی که دیگری سر خود را روی شانه شریک زندگی خود قرار می دهد و او را به خود وابسته تر می کند. این زوج رابطه خوبی با هم دارند، اما گاهی اوقات یکی از آنها کمی ناراحت می شود که مجبور می شوند بیشتر همدیگر را در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: اولین شیئی که در عکس می بینید؛ شخصیت شما را مشخص می کند!

موقعیت گهواره دلبر در تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن

موقعیت گهواره دلبر در تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن

 

این موقعیت بسیار شبیه به حالت قبلی است، اگرچه بسیار صمیمی تر است. این وضعیت خواب در میان زوج هایی که از نشان دادن دائم احساسات خود نمی ترسند بسیار رایج است. آنها نسبت به همدیگر بسیار مهربان هستند و به یکدیگر اهمیت زیادی می دهند. این موقعیت به طور معمول به این معنی است که مرد در رابطه، رئیس و سلطه گرتر است.

بیشتر بخوانید: کدام درب به خوشبختی باز می‌شود: انتخاب درب،شخصیت شما را آشکار می‌کند!

موقعیت من تو را دوست دارم

موقعیت من تو را دوست دارم

این زوج ها معمولاً بسیار خوشحال هستند و واقعاً از روابط خود لذت می برند. این موقعیت نشان دهنده احترام متقابل به فضای شخصی است. و پشت لمس کردن آنها دلیل بیشتری بر این است که برای آنها بسیار مهم است که حضور شریک زندگی خود را در نزدیک خود احساس کنند.

بیشتر بخوانید: !تست شخصیت کوتاه: انتخاب شما می تواند چیزهای زیادی را در مورد شما فاش کند

موقعیت آزادی

موقعیت آزادی

این وضعیت ممکن است نشان دهد که زوجی بلافاصله پس از دعوای شدید به رختخواب رفتند. با این حال، یک توضیح جایگزین وجود دارد: هر دو شریک احتمالاً افراد بسیار مستقل و خودمحور هستند که به فضای شخصی زیادی نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: چه چیزی شما را در یک رابطه ناراحت و یا تحریک می کند!

موقعیت پادشاه تخت در تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن

تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن

زوج هایی که تمایل دارند خود را در همه جای تخت پخش کنند، معمولاً کسانی هستند که به جای نشان دادن احساسات خود به شریک زندگی خود، نیاز به ابراز وجود احساس می کنند. رفتار آنها در روابط اغلب بسیار خودخواهانه است که در عادات خواب آنها منعکس می شود.

بیشتر بخوانید: تست خودشناسی با کمک تصاویر: اولین چیزی که در تصویر می بینید چیست؟

موقعیت قاشق ها

موقعیت قاشق ها

این موقعیت نشان دهنده روابط هماهنگ و در عین حال پرشور است. این موقعیت در چند سال اول ازدواج بسیار محبوب است. شریک پشت سر معمولاً نقش مسلط را در چنین روابطی ایفا می کند. برعکس، شریک دیگر از احساس محافظت لذت می برد.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی و روانشناسی: اول به چه کسی کمک می کنید؟

موقعیت قاشق های شل

موقعیت قاشق های شل

 

زوج‌ها موقعیت بسیار راحت «قاشق زدن» را انتخاب می‌کنند اما آزادی بیشتری برای یکدیگر فراهم می‌کنند. این یکی از پیچیده ترین مواضع با حداقل دو تفسیر ممکن است:

موقعیت منعکس کننده یک رابطه بدون اشتیاق است. حداقل یکی از شرکا این احساس را دارد. او دیگر نیازی به تماس فیزیکی احساس نمی کند یا به سادگی از شریک زندگی خود ناراضی است.

در حالت دوم، شریکی که پشت می کند. طرف مقابل را به ابراز احساسات تحریک می کند و مایل است بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:تست شخصیت شناسی درب:بیشتر از همه، دوست دارید از کدام درب عبور کنید؟

وضعیت آغوش پا در تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن

وضعیت آغوش پا در تست شخصیت شناسی براساس نوع خوابیدن

بیشتر بخوانید: اولین حیوانی که در تصویر می بینید، از شخصیت شما می گوید

شریک زندگی ترجیح می دهند در تماس نزدیک با یکدیگر نخوابند. اما به طور معمولی پاهای یکدیگر را لمس می کنند. معمولاً زوج‌هایی که به این شکل می‌خوابند، هماهنگی خانوادگی و اعتماد متقابل دارند. آنها به یکدیگر آزادی می دهند. در حالی که یک پل کوچک برای لمس و احساس یکدیگر حتی در شب نگه می دارند.

بیشتر بخوانید: آزمون میزان دقت با تصاویر: پاسخ های شما تعیین کننده سطح دقت شماست!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *