جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
2
(2)

آیا تا به حال احساس کرده اید که مسائل خاصی در زندگی شما وجود دارد که هر چقدر هم که تلاش کنید نمی توانید آنها را حل کنید؟ چنین مسائلی آنقدر تکراری هستند که شاید مواقعی پیش آمده که احساس کرده باشید “چرا من؟” امروز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه با شماست با تست تصویری کریستال برای کارمای حل نشده. تا پایان مطلب همراه باشید.

بیشتر بخوانید: در تست مغز جزئی بین با کمک تصاویر، آیا توانستید ۶ نفر را در این تصویر پیدا کنید؟

 کارما چیست؟

کارما یا کرمَه یا کرمن (به سانسکریتकर्म) (به انگلیسی: Karma) به معنی زیستکار یا عملکرد فرد در زندگی است. این عملکردها ذاتاً و به طور خودکار نتایجی (انتقام کیهانی/الهی) را در این زندگی و زندگی بعد به دنبال دارند. بدین معنی که «هر چه کنی به خود کنی گر همه نیک و بد کنی».

در دین‌های هندوئیسم و بودئیسم، بر اثر کردارهای فرد (کارما) نیرویی ایجاد می‌شود که چگونگی زندگی آن فرد را در این زندگی و زندگی‌های بعدی‌اش مشخص می‌کن.  اصل کارما می‌گوید که نتیجه هر آن‌چه انجام می‌دهیم به خودمان بازمی‌گردد.

حتی ملاقات‌های تصادفی نیز نتیجه کارما هستند. چیزهایی در زندگی به سرنوشت زندگی قبلی ما می‌رسند. که حتی در کوچکترین اتفاقات هم چیزی به نام تصادف وجود ندارد.  هاروکی موراکامی، کافکا در ساحل.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی شناخت تصاویر: در تصاویر اول چی دیدید؟

کارما و تست تصویری کریستال برای کارمای حل نشده

حق با شماست! چرا شما؟

پاسخ احتمالاً این است که در گذشته شما کارمای حل نشده ای وجود دارد که روح شما برای شفا دادن در این زندگی انتخاب کرده است. از این رو ما در این زمینه های زندگی با مشکلاتی مواجه هستیم.

برخی از موضوعات رایج عبارتند از: ارزش شخصی، روابط سالم، سلامت، فقر و موارد دیگر. اگر بتوانیم موضوع کارمایی خود را بفهمیم، می‌توانیم دلیل چالش‌هایی که با آن روبرو هستیم را درک کنیم و همچنین فرصت حل آنها را بیابیم.

با انجام این تست ساده می توان این مضامین کارمایی را شناسایی کرد.

شکل کریستالی را انتخاب کنید که بیشتر برای شما جذاب است (این باید یک انتخاب طبیعی باشد، زیاد فکر نکنید)

یکی را که انتخاب می کنید به شناسایی کارمای حل نشده از زندگی گذشته شما کمک می کند

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: شکل انگشتان پای تان، چه چیزی از شخصیت شما را آشکار می کند؟

انتخاب شکل شماره 1 در تست تصویری کریستال برای کارمای حل نشده

تست تصویری کریستال برای کارمای حل نشده

بیشتر بخوانید: تست: اولین تصویری که مشاهده می کنید، اسرار ناخودآگاه شما را فاش می کند!

اگر شکل کریستالی 1 را انتخاب کنید:

کارمای حل نشده شما این است: رها کردن روابط سمی و ادامه دادن زندگی.

در زندگی گذشته خود، احتمالا تنها بوده اید، توسط افرادی که دوستشان دارید نادیده گرفته شده و رها شده اید. بنابراین، در این زندگی، شما آرزو دارید که بهترین ها را در هر کسی ببینید. مهم نیست که چقدر بدرفتار هستند. شما سعی می کنید بدون توجه به آسیبی که به خودتان وارد می کنید، آنها را نگه دارید. اما چنین روابطی به نتیجه نمی رسد. در نهایت شما تنها و زخمی باقی می مانید.

برای شما مهم است که درک کنید که نمی‌توانید کنترل نگرش دیگران را به دست بگیرید و مردم هر چقدر هم که آنها را دوست داشته باشید آماده هستند تا به شما صدمه بزنند. شما باید به شهود خود اعتماد کنید و علائم هشدار دهنده را بپذیرید. در صورت نیاز بیرون بروید. شما می توانید این را با خانواده، دوستان، شرکای عاشقانه یا حتی همکاران خود تجربه کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت:با انتخاب یکی از این درختها، ویژگی شخصیتی غالب خود را بشناسید!

انتخاب شکل شماره 2

تست تصویری کریستال برای کارمای حل نشده

بیشتر بخوانید: مسیری که انتخاب می کنید فلسفه زندگی شما را آشکار می کند.

اگر شکل کریستالی 2 را انتخاب کنید:

کارمای حل نشده شما این است: به خود شک دارید و اهداف خود را دنبال نکردید.

در زندگی گذشته، احتمالاً تصمیمات اشتباهی گرفته اید که به شما و همسالانتان آسیب زیادی وارد کرده است، از نظر مالی، جسمی یا حتی روحی. از این رو، در این زندگی از کمبود اعتماد به نفس رنج می برید. همه ما اشتباه می کنیم. هیچ اشکالی در آن وجود ندارد. آنچه برای ما مهم است درک کنیم این است که چگونه با اشتباهات خود کنار می آییم.

به خودتان زمان بدهید، به تمام کارهای مثبتی که در زندگی خود انجام داده اید فکر کنید. سازماندهی کنید و همیشه سعی کنید تکامل پیدا کنید. به دنبال پیشنهاد از افراد نباشید. به قول معروف، آشپزهای زیاد آبگوشت را خراب می کنند. مسترشف خود باشید!

بیشتر بخوانید: تست شخصیت با ابرو: فرم ابروی شما چه چیزی را در مورد شخصیت شما آشکار می کند!

انتخاب شکل شماره 3 در تست تصویری کریستال برای کارمای حل نشده

تست تصویری کریستال برای کارمای حل نشده

اگر شکل کریستالی 3 را انتخاب کنید:

کارمای حل نشده شما عبارت است از: مشکل داشتن در اعتماد به دیگران.

در زندگی گذشته، توسط افرادی مورد خیانت قرار گرفتید که به آنها اعتماد داشتید. این خنجر زدن به پشت باعث شده است که در این زندگی مشکلات اعتماد با مردم پیدا کنید.

احتمالاً تا به حال با افرادی برخورد کرده اید که نیاز دارند شما به آنها اعتماد کنید. پس صب پیشه کنید و افراد را در طی حداقل 3-4 ماه بشناسید. مطمئناً در این مدت او را به خوبی مشاهده می کنید. در ابتدا ممکن است متوجه نشوید اما به زودی علائم را خواهید دید. از احساس درونی خود استفاده کنید و سپس در مورد موقعیت آنها در زندگی خود تصمیم بگیرید.

بیشتر بخوانید: تست تصویری شاخه های درخت: حیوان مخفی در تصویر از شخصیت شما می گوید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان