خدمات پرشین الیت

توسطتحریریه خبرنامه

فروردین ۱۱, ۱۴۰۱ به روز رسانی : فروردین ۱۱, ۱۴۰۱

احراز هویت بایننس

برای کاربران و فعالان دنیای کریپتوکارنسی، امنیت و همچنین حجم معاملات دو فاکتور بسیار با ارزش و مهم در انتخاب صرافی است. از آنجایی که صرافی بایننس برترین صرافی در دنیا است، حجم معاملات و همچنین لایه های امنیتی این صرافی بسیار بالا است و همین نکات باعث شده تا کاربران معامله در این صرافی را بر دیگر صرافی ها ترجیح دهند. برای یافتن بهترین راه احراز هویت بایننس تا پایان با ما همراه باشید.

صرافی بایننس و مشکلات به وجود آمده برای کاربران ایرانی

یکی از مهم ترین نکات برای هر صرافی، رعایت قوانین و نکات مالی مربوط به شرکت ها است. از آنجایی صرافی بایننس در کشور ژاپن مشغول به فعالیت است، موظف به رعایت مقررات مالی در این کشور شده است و به دلیل تحریم های اعمال شده بر کشور ایران، صرافی بایننس بدون احراز هویت بایننس به کاربران ایرانی امکان استفاده از صرافی را نمی دهد.

این صرافی در 3 گام متوالی اقدام به برقراری قوانین مقاله با پولشویی و تروریسم کرد.

در گام اول این صرافی همکاری خود را با شرکت سایفر تریش که شرکتی بزرگ برای تحلیل داده ها است، آغاز نمود.

در گام دوم این صرافی میزان سقف برداشت روزانه را از حساب هایی که احراز هویت نشده بودند، کاهش داد. به گونه ای که نهایت برداشت برای کاربران احراز هویت نشده از 2 بیت کوین در روز به 0.06 بیت کوین کاهش پیدا کرد.

در گام سوم، صرافی بایننس به کاربران خود مهلت چند ماهه برای وریفای حساب بایننس خود داد. این احراز هویت باید در سطح 2 انجام شود و بعد از تاریخ 27 مهرماه هیچ شخصی بدون احراز هویت بایننس قادر به فعالیت در این صرافی نبود.

مزایای استفاده از صرافی بایننس

اگر تاکنون با این صرافی قدرتمند کار نکرده باشید، این سوال در ذهنتان به وجود می آید که چرا استفاده از این صرافی تا این حد برای کاربران و سرمایه داران مهم و با ارزش است؟ برای پاسخ به سوال، بهتر است با مزایای این صرافی آشنا شوید.

  • صرافی بایننس از بیشتر آلت کوین ها پشتیبانی می کند.
  • کارمزد تراکنش در این صرافی بسیار پایین است
  • در این صرافی به کاربران فعال، هدایایی بسیار با ارزش اهدا می شود.
  • بایننس لانچ یکی از برترین ویژگی های این سایت برای شرکت در عرضه اولیه ها است.
  • امنیت صرافی بایننس به دلیل لایه های مختلف امنیتی که دارد، بسیار بالا است.
  • در این صرافی به دلیل حجم بالای معاملات، قدرت نقد شوندگی بسیار بالا است.
  • صرافی باینس بهترین صرافی برای معاملات فیوچرز و مارجین است.

—————-

حساب پریمیوم تریدینگ ویو

سایت تریدینگ ویو یکی از محبوب ترین سایت ها در زمینه تحلیل و ترید در بازار های مالی می باشد که در ایران نیز دارای طرفداران زیادی می باشد .

این سایت دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که بیشتر آنها در حساب رایگان موجود نیست . به همین جهت برای دسترسی به امکانات کامل این سایت باید حساب پرمیوم را تهیه فرمایید . ما در سایت پرشین الیت امکان خرید حساب پریمیوم را با قیمت بسیار مناسب برای شما در کوتاه ترین زمان فراهم کردیم .

  • به همراه حساب پریمیوم دو فیلم آموزشی نیز خدمت شما ارائه می گردد تا برای فعال کردن حساب دچار مشکلی نشوید.
  • ضمنا این حساب ها با یک ماه ضمانت ارائه می گردد
  • حساب پریمیوم یک ماهه می باشد و ضمنا امکان تمدید نیز دارد.

—————

پرایس اکشن اکشن چیست

پرایس اکشن (Price Action) یک سبک از تحلیل تکنیکال و نامی‌آشنا و پر کاربرد در عرصه بازارهای مالی است. فرقی نمی‌کند در کدام یک از بازارهای مالی فعالیت می‌کنید اگر سبک پرایس اکشن را به خوبی یاد بگیرید در تمامی ‌عرصه‌ها می‌توانید از دانش خود استفاده کنید. از نظر تحت الفظی، Price Action به صورت رفتار قیمت معنی می‌شود و در اصطلاح به معنی شیوه یا سبکی از تحلیل و معامله گری است که بیش از هر چیز به خود نمودار قیمت، توجه می‌کند.

در زبان فارسی می‌توان پرایس اکشن را به صورت رفتارشناسی حرکت قیمت نیز معنی کرد. دانشی که سعی می‌کند نقاط یا نواحی قیمتی ای را در چارت پیدا کند که بیشترین احتمال واکنش قیمت به آنها وجود دارد. برای درک بهتر پرایس اکشن باید ابتدا در مورد تحلیل تکنیکال کلاسیک صحبت کنیم.

مزایای بارز Price Action

1-درک سریعتر اتفاقاتِ در حال وقوع بازار

در بسیاری از سبک‌های تحلیل تکنیکالِ کلاسیک، یک نوع تاخیر در سیگنال‌دهی وجود دارد که این تاخیر سبب می‌شود بخش بزرگی از حرکات بازار را از دست بدهیم مثلا یک روند جدید، شکل گرفته است. اگر برای تشخیص روندِ جدید از اندیکاتوری مثل میانگین متحرک استفاده کنیم این اندیکاتور، خیلی دیر مجوز پیوستن به روند را صادر می‌کند یا اینکه اگر منتظر شکستِ نک لاین یک الگوی کلاسیک و سپس پولبک به آن باشیم دوباره همین انتظار بی مورد به زیان ما عمل می‌کند.

پرایس اکشن سازوکارهای سریعتری برای ورود در لحظه دارد که به معامله گران امکان می‌دهد از همان لحظه شروعِ حرکت جدید، به آن ملحق شوند. این سازوکارهای موجود در Price Action، ستاپ‌های معاملاتی نامیده می‌شوند.

2- پرهیز از سیگنال‌های کاذب اندیکاتورها

اندیکاتور‌ها توابعی از رفتار قیمت هستند. این ابزارها در اصل صرفا ابزارهایی کمکی هستند و نباید تبدیل به ملاکِ اصلی ما در تصمیم‌گیری های معاملاتی شوند. اندیکاتورها مانند سایۀ قیمت هستند و توجه کردن بیش از حد به آنها معامله گر را به اشتباه می‌اندازد زیرا این ابزارها سیگنال‌های کاذب بسیار زیادی صادر می‌کنند. پرایس اکشن سبب کاهش حداکثری استفاده از اندیکاتور‌ها می‌شود به همین دلیل است که چارت اکثر پرایس اکشن کارها تقریبا خالی از هر نوع اندیکاتور است.

3- مورد استفاده برای همه انواع بازارهای مالی از جمله بازار ارز دیجیتال

پرایس اکشن، علمی ‌محدود به یک حوزه خاص از بازارهای مالی نیست و در همه انواع این بازارها از جمله در بازار ارزهای دیجیتال، قابل استفاده است زیرا دانشی انعطاف پذیر است. می‌تواند تغییر رفتارهای مختلف نمودار را توجیه کند و برای هر موقعیت جدید راهکاری داشته باشد. اما اکثر سبک‌های قدیمیِ ‌تحلیل تکنیکال با تغییر وضعیت بازار، دچار مشکل می‌شوند مثلا بسیاری از روش‌های قدیمی، ‌تنها در صورت وجود روند در بازار قابل استفاده هستند در حالی که مشخص شده است که بیش از 80 درصد مواقع، بازارها در حالت درجا زدن و ساید هستند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *