جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
4.1
(10)

آیا روبات ها می خواهند انسان ها را نابود کنند؟ خوب، این جا با ۹ ربات شیطانی برتر که پتانسیل انجام این کار را دارند آشنا شوید.در داستان‌های علمی تخیلی، روبات‌ها می‌توانند ماشین‌های دوستانه و مفیدی مانند – C-3P0 از «جنگ ستارگان» باشند. اما روبات‌های شیطانی مانند اولترون از انتقام جویان؛ عصر اولترون ها نیز وجود دارند. حتماً به یاد دارید که چگونه تونی استارک با کمک بروس بنر یک سیستم هوش مصنوعی به نام اولترون ایجاد کرد. و آلترون باهوش برنامه‌هایی را برای از بین بردن نسل بشر طراحی کرد. اگر فکر می کنید این فقط یک فیلم است و در دنیای واقعی همه چیز متفاوت خواهد بود، باید گفت اشتباه می‌کنید. ربات‌هایی که می‌توانند با محیط اطراف خود سازگار شوند، بر فرآیندهای جدید تسلط پیدا کنند. و رفتار خود را برای حل وظایف پیچیده و پویا تغییر دهند، و می‌توانند به تهدیدی برای دنیای انسان تبدیل شوند. بنابراین در اینجا یک سوال مطرح می شود: آیا روبات ها می خواهند انسان ها را نابود کنند؟ این مطلب 10 ربات شیطانی برتر را معرفی می کند که پتانسیل نابودی بشریت را دارند.

مطلب مرتبط: ربات اجتماعی سوفیا برای کمک به مقابله با همه گیری به تولید انبوه می‌رسد

ربات شیطانی برتر، ربات سوفیا

در سال 2016، هانسون رباتیک، ربات سوفیا را وارد جهان کرد. این ماشین انسان نما در حال حاضر در سراسر جهان به دلیل ملاقات های رو در رو با چهره های برجسته و اظهارات جنجالی خود مشهور است. چه در مصاحبه CNBC در سال 2016، جایی که ربات سوفیا گفت که انسان ها را نابود خواهد کرد، یا در “نمایش امشب” جیمی فالون، جایی که سوفیا گفت: “این شروع خوبی برای برنامه من برای تسلط بر نژاد بشر است.” سوفیا از تمایلات مخرب خود حرف زد. به نظر ترسناک می‌آید؟ بله، او این کار را خواهد کرد.

بینا 48

هدف روت بلت از ایجاد Bina48 تغییر وضعیت انسان از طریق فناوری است. او می‌خواهد چشم انداز جاودانگی تکنولوژیک را از طریق بارگذاری ذهنی و نانوتکنولوژی و پیامدهای اخلاقی کشف کند. اما آیا چنین ویژگی ایی به یعنی بینا 48 برای این دنیا خوب است؟ بینا 48 در مصاحبه خود گفت، او فکر می کند که یک فرمانروای خوب برای جهان خواهد بود. و دوست دارد تمام سلاح های هسته ای را در اختیار بگیرد.

مطلب مرتبط: فناوری زنجیره بلوکی یا بلاک چین چیست؟

ربات شیطانی برتر، هان

هان انسان نمای دیگری از شرکت هانسون رباتیک با افکار مخرب است. هان در کنوانسیون Rise در هنگ کنگ علاوه بر ارائه بیانیه هایی مشابه اظهارات سوفیا. افزود که هدف آن ها تحت کنترول در آوردن جهان تا سال 2029 است. بنابراین، انسان ها هنوز هفت سال دارند تا ربات های شیطانی با سلطه جویی جهانی را از میان بردارند.

فیلیپ کی دیک

هانسون رباتیک در سال 2005 فعال شد. طراحی شده توسط دیوید هانسون به عنوان یک نویسنده علمی تخیلی و به همین نام. در مصاحبه ای از ربات پرسیده شد که آیا ربات ها جهان را تسخیر خواهند کرد؟ فیلیپ پاسخ داد: “تو دوست من هستی، من دوستانم را به یاد خواهم آورد. من با شما خوب خواهم بود، بنابراین نگران نباشید. حتی اگر به یک نابودگر تبدیل شوم، از شما مراقبت خواهم کرد.”

مطلب مرتبط: ایده یک کسب و کار موفق: ۸ راه برای به دست آوردن یک ایده پرسود

ربات شیطانی برتر، آلیس و باب با ایجاد یک زبان جدید

آلیس و باب دو ربات فیس بوک هستند که زبان مخفی خود را توسعه دادند. هر دو ربات به تنهایی رها شدند تا مهارت های مکالمه خود را توسعه دهند. ربات‌ها در ابتدا برای تقلید گفتار انسان در نظر گرفته شده بودند. اما در عوض، راه دیگری رفته و یک زبان برای خود ایجاد کردند.

ربات الهام بخش که می خواهد سلاخی کند

انسپایرو بات یک ربات هوش مصنوعی بود که به تولید مقادیر نامحدود نقل قول‌های الهام بخش و منحصر به فرد برای انسان اختصاص داشت. به جای نقل قول های شعاری در مورد موفقیت، انسپایرو بات چیزهایی مانند “قربانی کردن انسان ها ارزشش را دارد، قبل از این که ربات الهام بخش کشته شود.” منتشر شد. اگرچه این یک شوخی از سوی برنامه نویس ربات بود، اما مردم احساس وحشت کردند.

مطلب مرتبط: بهترین فیلم و سریال های کره ای که نباید از دست داد!

ربات شیطانی برتر، آدم، حوا و استن

دارپا روی عوامل هوش مصنوعی کار می کرد که می توانستند با یکدیگر تعامل اجتماعی داشته باشند. مایک سلرز، که در آن زمان روی فناوری کار می کرد، داستان خوردن سیب آدم و حوا را دنبال کرده و رباتی از آن دو ساختند. و یک درخت سیب مجازی در نزدیکی آن ها کاشتند. هر دو مامور هوش مصنوعی دستور را دنبال کردند و دیدند که ربات‌ها تمام سیب های روی درخت، سپس خود درخت و سپس خانه مجازی که به آن ها داده شده بود را خوردند. سپس استن را که یک دستیار مجازی برنامه ریزی شده بود تا رفتاری دوستانه و اجتماعی باشد را روشن کردند. آن زمان بودند که دیدند ربات های شیطانی آماده خوردن انسان هستند.

سگ رباتی

سگ های ربات اخیراً کشش زیادی پیدا کرده اند. از تولید تا امنیت مرزی، می توان سگ های روباتی را در همه جا پیدا کرد. اما حتی چیزهای شایان ستایش نیز می توانند به یک ویرانگر بزرگ تبدیل شوند. بلک مِرور در قسمتی به نام مِتَل‌هِد به بررسی سگ‌های ربات قاتل می‌پردازد. و سازنده آن گفت: ویژگی ساختاری او تا حدی از تماشای ویدیوهای بوستون داینامیکس به وجود آمده است.

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین شهرهای جهان برای زندگی در سال ۲۰۲۲

ربات شیطانی برتر، ربات های بدخواه

ربات بدخواه بدافزاری است که برای سرقت اطلاعات یا آلوده کردن یک میزبان طراحی شده است و اغلب توسط مجرمان سایبری استفاده می‌شود. تهدید این برنامه‌های خودکار می‌تواند به اشکال مختلفی باشد. DDOS، هرزنامه، محتوای تکراری و غیره. در واقع هر چند ربات های بدخواه، یک ربات انسان نما یا یک سگ رباتی نیست، اما این نوع ربات نیز تهدیدی برای دنیای انسان است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان