جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

5 بهترین فواید درمانی ترکیب محلب و عسل برای کاهش دردهای استخوانی و مفصلی

فواید درمانی ترکیب محلب و عسل
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

محلب که نام دیگر آن آلبالوی تلخ می‌باشد گونه ای آلبالو است که دارای چوبی سفت و میوه غیر خوراکی است. پس از رسیدن میوه، مغزهسته آنرا کوبیده و به میزان کم به عنوان ادویه در نان و شیرینی بکار می‌برند. محل رویش جنوب اروپا، آسیای کوچک، ایران و پاکستان است. در این مقاله به بررسی محلب پرداخته شده است. شما با ترکیب آن با عسل می توانید از خواص شگفت انگیز فواید درمانی ترکیب محلب و عسل بهره مند شوید. با خبرنامه همراه باشید.

بیشتر بخوانید: ….ترکیب زنجبیل و عسل و لیمو را اگر هر روز به صورت مرتب مصرف کنید

نگاه کلی به محلب

محلب که جزء لاینفک کندیل سیمیدی (نوعی نان مخصوص در اعیاد اسلامی در ترکیه پخته می شود) است اثرات معجزه آسایی در تسکین درد استخوان دارد. فواید مخلوط کردن محلب با عسل و خوردن آن را ذکر می کنیم.

محلب با بوی مطبوعش، شیرینی ها را خوشمزه تر می کند. از طرف دیگر با فواید سلامتی اش نیز قابل توجه است. محلب یک کلمه عربی به معنای «شیربو» یا «شاه عطر» است. دو نوع سیاه و سفید دارد و آن را می توان یک درمان طبیعی برای مشکلات سلامتی دانست.

عسل درمان کننده بسیاری از بیماری هاست، از نظر ویتامین های B1، B2، B3، B5، B6 منبع غذایی بسیار غنی است. محلب به عنوان تسکین دهنده درد استخوان شناخته شده است، به ویژه هنگامی که با عسل مخلوط شده و مصرف شود. در اینجا فواید باورنکردنی مخلوط محلب و عسل آورده شده است.

بیشتر بخوانید: درمان سرفه با عسل و تربچه سیاه که باید آن را امتحان کنید

فواید درمانی ترکیب محلب و عسل

اگر محلب با عسل مصرف شود، مشکل دستگاه تنفسی فوقانی ناشی از سرفه را برطرف می کند و به رفع خلط کمک می کند. محلب یکی از مواد غذایی موثر تنظیم کننده میزان قند خون است. این ترکیب برای دیابتی ها بسیار ایده آل است. در عین حال محلب انرژی مورد نیاز روزانه بدن را تامین می کند.

محلب سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. همراه با عسل در محافظت در برابر بیماری ها بسیار موثر است.

محلب در پاکسازی کبد که سموم را در بدن انباشته می کند موثر است. این ترکیب تمام سموم را از طریق مجاری ادرار دفع می کند.

محلب گیاهی است که محتوای آن عمدتاً از منیزیم، پتاسیم و کلسیم تشکیل شده است. با توجه به اینکه این مواد معدنی برای سلامت استخوان های ما بسیار مهم هستند. استفاده منظم از محلب به رشد استخوان ها کمک می کند.

بیشتر بخوانید: ۶ اثر شگفت انگیز ترکیب عسل و دارچین که معجزه می کند

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان