تست شخصیت: در تصویر چند اسب می بینید؟

توسطنرگس رحمانی

اسفند ۲۶, ۱۴۰۰ به روز رسانی : خرداد ۱۳, ۱۴۰۱ , ,
تست تصویری اسب

در اینجا تصویری را مشاهده می کنید. تعدادی اسب مسابقه در تصویر قابل مشاهده است. تعداد اسب هایی که شما می بینید، چیزهای زیادی را آشکار می کند. با این تست تصویری اسب می توانید، موضوعات جالبی را درباره خود متوجه شوید.

یکی از حواس پنجگانه سنتی که بشر از آن برخوردار است، حس بینایی است. نه تنها چشم ها زیباترین قسمت بدن انسان هستند، بلکه اتفاقاً حیاتی ترین قسمت بدن انسان نیز می باشد. اینکه چطور چیزها را می بینید می تواند چیزهای زیادی در مورد شما به عنوان یک فرد بگوید. از این رو، به درستی می توان گفت که دیدگاه شما می تواند نوع فردی را که هستید مشخص کند.

در این مورد، ما یک کار کوچک را برای شما به ارمغان می آوریم تا بتوانید با تفسیر تصویر زیر به جنبه های عمیق شخصیتی خود پی ببرید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: با نگاه کردن به تصویر بگوئید چه کسی گلدان را شکسته است؟

قوانین تست:

این یک آزمایش نیست، بنابراین شما مجبور به تقلب نیستید!

1- کافی است برای یک یا دو ثانیه به عکس نگاه کنید و تعداد اسب هایی را که می توانید ببینید بشمارید.

2- حالا مشخصه و عدد تفسیر شده خود را از نکات ذکر شده در مطلب زیر مطابقت دهید.

بیشتر بخوانید: با تست شخصیت شناسی پوسته صدف، زوایای پنهان روانی و شخصیتی خود را بشناسید!

اسب در دوره باستان نماد چه بود؟

اسب از حیوانات نمادین در فرهنگ های مختلف باستانی و مدرن است و اعقتاد بر این است که روح این موجود قلب و روح همه کسانی که دوست دارند آزاد و رها باشند را لمس کرده و در این مسیر آن ها را راهنمایی می کند. گفته شده کسانی که حس می کنند بیش از حد محدود یا محصور شده اند یا برای کاوش در مکان های نا شناخته فراخوانده می شوند می توانند از روح اسب به عنوان یک توتم و قدرت حیوانی کمک بگیرند.

در اسطوره ها و مراسم دینی بسیاری از تمدنها، اسب مقامی شامخ دارد و در وهلۀ اول نماد خورشید بود و گردونۀ او را می کشید و برای خدایان خورشید، قربانی می شد و آن را با خدایان دریا مربوط می دانستند. در هنر تدفینی نیز نماد مرگ بود و روان متوفی را با خود می برد. اپونا Epona ، اسب ـ الهۀ سلتی Celtic ، به طور گسترده ای در اروپا به عنوان یک خدای مربوط به تدفین، مورد ستایش بود. در مراسم تدفینی کهن، اسب، جزو دارایی باارزش شخص متوفی به شمار می آمد و با او دفن می شد.
اسب به عنوان مَرکَب جنگجویان و قهرمانان، نماد شجاعت، قدرت و سرعت بود و اسب سفید به ویژه ارزش فراوان داشت.

دیدن یک اسب در تست تصویری اسب:

شما کسی هستید که چشمش تنها تصویر بزرگتر را می بیند. شما همه چیز را به عنوان یک کل می بینید و دید بسیار گسترده ای نسبت به چیزها دارید. مطمئناً در تصمیم گیری بسیار عجول هستید. چیزها را ارزیابی نمی کنید یا خیلی عمیق در مورد آنها فکر نمی کنید. این ویژگی ها شما را در مدیریت، متمایز می کند، زیرا می توانید نتایج را قبل از دیگران محاسبه کنید.

علیرغم داشتن تمام این ویژگی های شگفت انگیز، شما تا اینکه انسان کاملی باشید، فاصله زیادی دارید. از این رو، دست از کار بر روی خودتان برندارید. شما می توانید تغییر ایجاد کنید. اجازه ندهید که خصوصیات شما به شکلی آرام در شما رشد کند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی با نقاشی: یک شخص را در باران نقاشی کنید تا خود را بهتر بشناسید!

دیدن بین 5 تا 10 اسب:

شما نشانه هایی از کمال گرایی در خود دارید. شما فردی هستید که چیزها را ساده نمی‌گیرید و دوست دارید به چیزهایی که ارزشمند هستند اهمیت دهید. روش تصمیم گیری شما بسیار منطقی و معقول است. علیرغم اینکه فرد عاقلی هستید، روش کار نامنظمی دارید. اما این شما را از دستیابی به اهدافتان دور نمی کند. شما روشی سیستماتیک برای کار ندارید که باعث ایجاد مشکلات شود.

شما همیشه در حرکت هستید. ممکن است گاهی اوقات در حال دویدن باشید، و گاهی اوقات آرام و در حال خزیدن هستید، اما هرگز متوقف نمی شوید. شما همیشه در حرکت هستید

به همان اندازه که پذیرش آن برای شما سخت است، گاهی اوقات نسبت به توانایی های خود کمی بیش از حد اعتماد به نفس پیدا می کنید. شما حتی بدون اینکه متوجه شوید در کارها زیاده روی می کنید، اما این مشکلی ندارد. شما کسی هستید که متوقف نمی شود، بنابراین می دانید چگونه شکست ها را بپذیرید.

بیشتر بخوانید: تست چپ مغزی و راست مغزی: با این تست استعدادهای خود را کشف کنید!

دیدن 11 یا بیشتر اسب در تست تصویری اسب:

شما فردی فوق العاده تیزبین هستید. متوجه چیزهایی می شوید که دیگران نمی بینند. شما طبیعت بسیار مسئولیت پذیری دارید، به همین دلیل است که حتی کوچکترین چیزها را از دست نمی دهید. این نیز دلیلی است که مردم دوست دارند با شما کار کنند. آنها می دانند که شما آنها را ناامید نخواهید کرد.

متاسفیم! اما کمال گرا بودن معایب خودش را دارد. اغلب در موقعیت‌هایی گرفتار می‌شوید که مطمئن نیستید باید کاری را ادامه دهید یا روی آن کار کنید. شما معتقدید که همه چیز را می توان بهتر کرد. به همین دلیل است که نمی دانید کجا باید متوقف شوید. شما هرگز واقعاً از نتایج نهایی راضی نیستید.

از آنجایی که بیشتر اوقات بیش از حد فکر می کنید، باید برخی تمرینات آرام بخش مانند یوگا را در زندگی خود بگنجانید. کمی آرام باشید و استراحت کنید! سعی کنید اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که می توانند به شما بگویند چه کنید؟

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی از طریق تحلیل نقاشی: نقاشی شما شخصیت شما را فاش می کند!

درباره اسب

اسب حیوانی فریبنده و سحرآمیز است که دارای زیبایی، وقار، حساسیت و توانایی ورزشی بالائی است.از آنجا که حیوانی اجتماعی است نه تنها نیاز مبرمی به زندگی گروهی دارد بلکه دارای سیستم دقیق ارتباطی است. برخی از علائم اسبها صوتی است و ما می‌توانیم بدون هیچ مشکلی آنها را تشخیص دهیم. اسب شکارچی نیست شکار است. پس به طور طبیعی موجودی است ترسو او مبارزه‌جو نبوده و بیشتر می‌دود. اندام بزرگ و سرعت وسایل دفاعی او هستند.
اسب موجودی بسیار حساس و زودرنج است اگر به او احترام گذاشته نشود نمی‌توان از او انتظار احترام متقابل داشت. او با حافظه‌ای استثنایی تابع عادت است. کارهای او از قبیل لگد زدن، گاز گرفتن و …. نتیجه ترس از ناشناخته‌هاست و تنها وسایل دفاعی او هستند.

اسب حیوانی وفادار و نجیب است که نسبت به صاحب خود دلبستگی فراوان دارد اما باید توجه داشت که اسب به همان اندازه که وظیفه‌شناس و عاطفی است متوقع نیز می‌باشد و بی‌مهری صاحبش را تحمل نمی‌کند. میزان وظیفه‌شناسی و عطوفت اسب در میدان‌های جنگ پیشین دیده شده است. عکس‌العملهای اسب دفاعی است. او در بستر طبیعت به مانند دیگر موجودات از اصل تنازع بقا پیروی می‌کند و حرکاتی غریزی و طبیعی را برای بقای نسل خود دنبال می‌کند.

تست های جذاب در خبرنامه

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *