جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
8 بازدید

عینک های مد روز برای زنان: بهترین عینک ها را برای شکل صورت خود انتخاب کنید

عینک های مد روز برای زنان
خواندن 12 دقیقه
3
(2)

آیا شما هم عینک میزنید؟ تقریباً سه چهارم مردم جهان به اصلاح بینایی نیاز دارند. بنابراین، اگر فعلا به عینک نیاز ندارید، احتمال این که در آینده به آن نیاز پیدا کنید، وجود دارد. و زمانی که عینک می زنید، عینک شما یکی از اولین چیزهایی است که مردم در اولین نگاه متوجه آن می‌شوند. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید یک جفت مدرن و به‌روز عینک را انتخاب می‌کنید تا با استایل شما مطابقت داشته باشد. بیایید نگاهی به عینک های مد روز برای زنان بیندازیم که چه عینک ها را میتوانند استفاده کنند.

مطلب مرتبط: عینک‌های نسبتا هوشمند که می توانند عکس و تماس بگیرند؛ محصول مشترک ری بن و فیسبوک

چرا باید یک عینک عالی انتخاب کنید؟

با توجه به این‌که عینک دقیقا جلو و مرکز صورت شما قرار دارد، بخشی جدایی ناپذیر از ظاهر شماست. و باید با آن به عنوان یکی از لوازم جانبی اصلی ظاهر خود رفتار کنید. بدیهی است که عینک، هدفی به خصوص خود را دارد، اما می‌تواند بهترین راه برای به‌روزرسانی ظاهر شما از فصلی به فصل دیگر باشد. و راهی عالی برای اضافه کردن رنگ به صورت یا اضافه کردن کمی تغییر به ظاهر شما است.

مطلب مرتبط: ۲۳ بهترین مدل مو دخترانه که می‌توانید برای سال جدید انتخاب کنید

عینک یک لوازم جانبی کلیدی است

وقتی شما عینکی هستید، همین عینک یکی از لوازم جانبی اصلی شماست. و یکی از اولین چیزهایی است که مردم خیلی زود در مورد شما متوجه می شوند. بنابراین مطمئن شوید که یک جفت مدرن و به روز را انتخاب کنید که با سبک استایل شما مطابقت داشته باشد. عینک یکی از ابزار استایل شماست. عینک می‌تواند ظاهر شما را کاملاً تغییر دهد و بسته به فریم صورت، شما را جذاب‌تر، جوان‌تر و حرفه‌ای‌تر نشان دهد. علاوه بر این، استفاده از فریم های مختلف عینک هر روز جذاب تر به نظر بیایید.

مطلب مرتبط: ۲۰ مدل موی کوتاه زیبا برای صورت های گرد

عینک های مد روز برای زنان – از چه عینک هایی باید اجتناب کرد

هنگام انتخاب عینک خود از چه چیزهایی باید اجتناب کنید؟ بیایید با کارهایی که نباید انجام دهیم شروع کنیم. اگر شما نسخه چشمتان چندین سال است تغییر نکرده، به راحتی می‌توانید از همان عینک قدیمی استفاده کنید.  که برخی از زنان چنین هستند. با این حال اگر می‌خواهید عینک خود را تغییر دهید. و مطمئن نیستید که چه کاری انجام دهید، این‌ها دستورالعمل هایی هستند که به شما کمک می کنند تا انتخاب خوبی داشته باشید. از فریم های خسته کننده یا قدیمی خودداری کنید. همچنین از عینک های حلالی شکل.

مطلب مرتبط: ۹ویژگی بدنی زنان که در ملاقات اول، مردان را بیشتر مجذوب می کند

چه عینکی را انتخاب کنیم؟

به آن چه باید توجه کرد! شما باید در مورد استفاده از عینک خود دقت کنید. تا ویژگی های ظاهری شما را برجسته کرده و با استایل شما مطابقت داشته باشد. رنگ‌های شفاف اغلب بهتر از فلزات سخت هستند و در حال حاضر بسیار رواج دارند. روی خطوط رو به بالا تمرکز کنید. به طور کلی، قسمت بالای فریم باید در پایین ابروی شما باشد. در مورد عینک به عنوان راهی برای اضافه کردن رنگ و زیبایی به استایل خود فکر کنید. عینکی متناسب با فریم صورت خود بگیرید. رنگی را انتخاب کنید که برای شما جذاب باشد.

مطلب مرتبط: انتخاب بهترین رژ لب قرمز بر اساس رنگ پوست

کدام رنگ را انتخاب کنیم؟

به طور کلی، زمانی که به دنبال عینک های مد روز برای خانم ها هستید. بهتر است به جای تمرکز روی رنگ چشم، رنگی را انتخاب کنید که با موهای شما خوب به نظر برسد. یک قاب چند رنگ مانند پوست لاک پشت اغلب خوب به نظر می رسد. زیرا چندین رنگ را در قاب گنجانده که برای بسیاری از خانم ها مناسب است. همچنین به رنگ پوست خود فکر کنید. به رنگ های سرد یا گرم و سطوح کنتراست صورت خود دقت کنید. در زیر برخی از دستورالعمل های تقریبی برای انتخاب رنگی که مناسب موهای شما باشد آورده شده است.

مطلب مرتبط: چگونه رنگ مو برای پوست زیتونی و چشمان قهوه ای انتخاب کنیم؟

موهای خاکستری:

انتخاب رنگی مانند قرمز یا فیروزه ای صورت شما را درخشان می کند و واقعا خوب به نظر می رسد. همچنین به بهترین رنگ های مکمل موهای خاکستری نگاهی بیندازید.

موهای بلوند:

به سراغ رنگ‌های ملایم روشن‌تر مانند سفید یا شفاف بروید. یا می توانید یک سایه روشن برای تضاد با موهای خود انتخاب کنید.

موهای قرمز:

قهوه ای گرم یا رنگ لاک پشتی گزینه خوبی هستند. به رنگ های زرد بیشتر دقت کنید.

موهای قهوه ای:

قهوه ای، شرابی یا رنگ پوست لاک پشتی گزینه های خوبی هستند.

موهای مشکی:

مشکی رنگی فوق العاده است، همچنین می‌توانید از رنگ های روشن نیز استفاده کنید.

مطلب مرتبط: طراحی ناخن با رنگ مشکی: نکات کلیدی برای طراحی ناخن شیک در سال نو

ترندهای عینک 2022: عینک های مد روز برای زنان

هر سال، عینک‌هایی وجود دارند که به خوبی ظاهر شما را به روز می‌کنند. برای سال 2022، روی این فریم های عینک دقت کنید.

عینک های مد روز برای زنان: چشم گربه ای

خیلی خوب است که مدل‌های چشم گربه‌ای در حال حاضر بسیار پرطرفدار هستند. زیرا برای همه فریم‌های صورت فوق‌العاده جذاب اند. و به‌ویژه برای زنان مسن‌تر خوب عمل می‌کنند. به این دلیل که چشم ها با افزایش سن افتاده تر می‌شود. و عینک‌های چشم گربه‌ای ظاهر چشمان شما را به سمت بالا نشان می‌دهد.

مطلب مرتبط: کانتور بر اساس فرم چشم: چگونه چشمانی جذاب و گیرا داشته باشیم!

رینگ های ضخیم

عینک‌های لبه‌دار ضخیم چند سالی است که مد شده‌اند، و قطعاً برای سال 2022 نیز همچنان مورد استفاده خواهند بود. فریم‌های بزرگ و رینگ‌های بزرگ در حال حاضر بسیار شیک هستند. فقط به یاد داشته باشید که اگر فریم بزرگ‌تری انتخاب می‌کنید، ممکن است لازم باشد لنزهای خود را نازک‌تر کنید تا مطمئن شوید که از قاب بیرون نمی‌آیند.

رینگ های سیمی ظریف

همانطور که فریم‌های ضخیم ترند پررنگی است. فریم‌های نازک‌تر نیز برای سال 2022 محبوب خواهد بود. بنابراین، اگر نگران هستید که عینک‌یتان چهره‌تان را تحت الشعاع قرار می‌دهد. یا عینک‌تان برای همه استایل های شما هم خوانی ندارد و متفاوت است پس از ابتدا فریم های کوچکتر را انتخاب کنید.

مطلب مرتبط: ۱۲ بهترین نکات آرایش صورت که شما را در سال ببر متفاوت نشان خواهد داد!

شفاف یا پاستلی

این ترند دیگری است که از سال گذشته ادامه یافته. بنابراین شاید شما قبلا یک جفت فریم شفاف داشته باشید. گزینه های شفاف یا پاستلی را برای امسال نیز می‌توانید انتخاب کنید.

هوانوردان یا به سبک خلبانان

استفاده از شکل عینک هوانوردها می تواند یک سبک چالش برانگیز باشد. زیرا همانطور که عینک چشم گربه‌ای می تواند چشم را به سمت بالا بکشد، سبک های خلبانی نیز می توانند آن را به سمت پایین بکشاند. با این حال، با توجه به این موضوع، آن‌ها می توانند در اکثر اشکال صورت عالی به نظر برسند. زیرا شکل عینک های هوانوردی متفاوت خیلی کمی با هم دارند.

مطلب مرتبط: ۱۶ ترفند زیبایی ساده که زندگی هر زنی را راحت‌تر می‌کند

کوچک و گرد

می بینید که گرایش های مختلف زیادی وجود دارد، بنابراین باید سبکی را پیدا کنید که مناسب شما باشد. همانطور که فریم های بزرگ ترند است. فریم های گرد کوچک نیز رونق دارد.

چوبی

احتمالا بیشتر به دیدن بازوهای چوبی روی عینک آفتابی عادت دارید. اما امسال برای عینک طبی نیز این مدل بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

مطلب مرتبط: فواید گلاب برای چشم: ۹ خاصیت بی نظیر گلاب برای چشم‌ها + ۱۰ ترکیب درمانی موثر

عینک برای شکل صورت: انتخاب فریم های مناسب برای فریم صورت شما

قبلا در مورد تعادل ظاهر شما هنگام انتخاب عینک صحبت شد. این جا یک بار دیگر به آن پرداخته شده است. فریم عینک باید شکل صورت شما را متعادل کند، نه این که آینه آن باشد. این بدان معناست که اگر صورت گرد دارید، پوشیدن فریم های گرد فقط صورت شما را گردتر نشان می دهد. لازم نیست در جهت مخالف بروید و فریم های مربعی درشت را انتخاب کنید، بلکه باید سبکی را انتخاب کنید که شکل طبیعی صورت شما را نشان دهد.

مطلب مرتبط: زیبارویان دنیای سیاست: ۱۰ زیباترین زنان سیاستمدار جهان در سال ۲۰۲۰

عینک های مد روز برای زنان، عینک برای صورت گرد

برای متعادل کردن طبیعت دایره‌ای شکل‌‌های صورت گرد، فریم‌های جعبه‌دار را انتخاب کنید که ابعاد بیشتری به آن اضافه می‌کند. عینک های مستطیلی برای صورت گرد مناسب هستند. به دنبال عینک با خطوط زاویه دار باشید که خطوط واضح تر و مشخص تری را به صورت شما اضافه می کند. و تعادل روی صورت شما ایجاد می کند. اما، مطمئن شوید که از استایل های گرد یا بیضی دوری کنید، که فقط صورت شما را گردتر می‌کند.

مطلب مرتبط: ۷ ترفند مرگ آور که زنان برای زیبایی استفاده می کردند

عینک برای صورت بیضی شکل

صورت های بیضی شکل بسیار خوش شانس هستند. زیرا صورت های باریک بلند و خطوط نرم صورت شما پیدا کردن قاب را آسان می کند. اگر صورت بیضی دارید، می توانید تقریبا هر فریم عینکی را انتخاب کنید! نکته کلیدی برای چهره‌های بیضی این است که اندازه قاب را در نظر داشته باشید. چهره‌های کوچک در فریم‌های کوچک‌تر مانند عینک‌های نیم‌فراب و اشکال مربعی کوچک‌تر به بهترین شکل به نظر می‌رسند. برای شکل‌های بیضی طولانی‌تر و پهن‌تر، از عینک‌های مستطیلی کامل‌تر و بزرگ‌تر استفاده کنید. هنگامی که به دنبال اشکال عینک صورت بیضی هستید، بسیار مهم است که به فریم هایی دقت کنید که زوایای مشخصی دارند. تا با ماهیت نرم و لطیف صورت بیضی تضاد قشنگی ایجاد کنید. به عنوان مثال، یک عینک گرد کوچک، یکی از معدود اشکالی است که بعید است برای شما مناسب باشد.

مطلب مرتبط: ۱۸ کشوری که زیباترین زنان جهان را دارند (به شمول افغانستان)

عینک های مد روز برای زنان، عینک برای صورت مربع

چهره های مربع و مستطیل به فریم هایی با زوایای نرم و خطوط دایره ای نیاز دارند. فک‌های جعبه‌ای و خطوط مو را با عینک‌های آفتابی گرد بزرگ. سبک عینک هوانوردان کلاسیک یا آفتاب‌گیرهای گرد کوچک‌تر مانند مدل‌های محبوب دهه ۷۰ متعادل کنید. عینک‌های گربه‌ای با ظاهر قدیمی برای نرم نشان دادن صورت‌های مربعی و از بین بردن خطوط خشن عالی هستند. . به طور معمول، فریم های گرد می توانند روی صورت های مربعی نیز عالی به نظر برسند.

مطلب مرتبط: ۷ استایل زمستانی شیک و مد روز که در این زمستان بدرخشید

عینک برای صورت قلبی شکل

فریم های صورت قلب و مثلث باید خط فک نوک تیز را متعادل کرده و به طور طبیعی چشم را به سمت بالا بکشند. چانه تیز را با استایل‌هایی مانند چشم‌های گربه‌ای شیک، شکل‌های پروانه‌ای و سایر مدل‌هایی که کمی به سمت شقیقه‌ها نشانه رفته‌اند، تنظیم کنید. عینک‌های بیضی همچنین می‌توانند به خوبی برای متعادل کردن چهره‌ای به شکل قلب عمل کنند. همانطور که عینک‌های ذوزنقه‌ای که در بالا پهن‌تر از پایین هستند، مناسب است. همچنین می توانید به سبک های بدون حاشیه و قاب های مستطیلی توجه کنید. شکل های قلب و مثلث می توانند با فریم های بزرگتر و کوچکتر متناسب باشند.

مطلب مرتبط: انتخاب لباس خواب ایده آل: توصیه ها و نکات مهم برای انتخاب لباس خواب

عینک های مد روز برای زنان، عینک برای صورت الماسی شکل

چهره الماسی شکل با گونه های پر و پیشانی و خط فک باریک تر مشخص می شود. اگر شکل الماسی دارید، متوجه خواهید شد که بسیاری از اشکال عینک برای شما مناسب است. یک مدل نیمه بدون لبه یا با لبه یا یک شکل بیضی با خطی واضح در سراسر ابرو را امتحان کنید. همچنین می‌توانید فریم‌های سرگرم‌کننده مانند چشم گربه‌ای را امتحان کنید تا این تصور را ایجاد کنید که پیشانی‌تان کمی عرض دارد. استایل های گرد نیز برای متعادل کردن زوایای شکل صورت شما خوب به نظر می رسند.

مطلب مرتبط: تعبیر خواب خرید لباس: ۱۷ معنا و مفهوم خریدن لباس در خواب

عینک برای صورت های کوچک

همانطور که اگر ریزه اندام هستید لباس هایتان می توانند شما را تحت تاثیر قرار دهند. عینک هم اگر صورتتان کوچک یا ریزه باشد می تواند صورتتان را تحت تاثیر قرار دهد. اگر صورت شما کوچک است، ممکن لازم باشد به دنبال عینک هایی باشید که به طور خاص برای یک صورت کوچکتر طراحی شده اند. یا همیشه می‌توانید به دنبال عینک‌های بچه‌گانه باشید که امروزه در سبک‌های مختلف رایج است و ممکن است برای شما مناسب‌تر باشند. احتمالا متوجه خواهید شد که عینک هایی با فریم کوچکتر برای شما بهتر عمل می کنند. سبک های بیضی، مستطیلی به خوبی مناسب شما است. شکل کلی صورت خود را در نظر بگیرید و سپس عینکی را انتخاب کنید که با ویژگی های صورت کوچک شما تناسب بیشتری دارد.

مطلب مرتبط: ویژگی های زنان قدرتمند: هشت ویژگی که از یک زن یک رهبر قدرتمند می سازد!

عینک های مد روز برای زنان؛ عینک برای صورت بلند و کشیده

اگر صورت بلندتری دارید، می‌توانید از مدل‌های فریم مختلف استفاده کنید تا بتوانید عینک‌های مد روز را برای خود انتخاب کنید. به طور کلی عینک ها با فرهم های مختلف برای صورت های بلند به خوبی کار می کنند. زیرا به صورت بصری خطوطی روی صورت شما ایجاد می‌کنند و به تعادل زوایای عمودی صورت شما کمک می کنند. برای کمک به جدا کردن طول صورت خود، باید فریم هایی را انتخاب کنید که بزرگتر هستند. عینک ها و اشکال برجسته آن برای چنین صورت هایی مناسب است. فقط از شکل های مستطیلی و باریک خودداری کنید زیرا این شکل ها می توانند صورت شما را بلندتر نشان دهند. استایل هایی که باید به آنها توجه کنید عبارتند از: عینک های مربعی شکل، فریم های ضخیم، هوانوردی و عینک های دو رنگ که می توانند به خوبی چشم را به سمت عرض بکشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان