جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
3.8
(45)

ظاهر آراسته و زیبا همیشه مهم است. به ویژه وقتی قرار است مردی را برای اولین بار ملاقات کنید. ظاهر آراسته، صورت زیبا و پر نشاط و لباس های مناسب تاثیر گذاری خاصی در ملاقات اول دارد. بیایید قبول کنیم که مردان موجودات بصری هستند. البته همیشه بصری بوده اند و در آینده هم خواهند بود. به همین خاطر است که همیشه می گویند، مردها با چشم های شان عاشق می شوند.

اولین باری که با مردی قرار می گذارید، او با دقت ظاهر شما را نگاه می کند. همه جزیئات ظاهری شما را متوجه می شود. شاید خیلی عجیب باشد اما مردان در نگاه کردن خیلی حرفه ای هستند و به راحتی همه چیز را می بینند. بنابراین در این مطلب از سری مطالب زناشویی خبرنامه به ۹ ویژگی بدنی زنان می پردازیم که در ملاقات اول مردان را بیشتر مجذوب می کند. مردان همواره مجذوب برخی قسمت هایی خاصی در ظاهر زنان می شوند. با ما همراه باشید تا با هم این ویژگی های بدنی زنان را مرور کنیم.

۱.اندام زنانه

هر مردی زمانی که زنی را برای اولین بار ملاقات می کند، اندام زنانه او را به دقت نگاه می کند. اگر زنی، هیکل خوش فرم داشته باشد، مرد بیشتر علاقه مند می شود تا با او صمیمی تر شود. البته منظور از اندام زنانه برخلاف آن چه صنعت مد ارائه می کند، بیشتر تناسب اندام است. در واقع باید میان قد، وزن، شانه ها و پاه ها یک تناسب وجود داشته باشد. وجود تناسب خود باعث زیبا به نظر رسیدن زنان می شود. به علاوه وجود تناسب در هیکل زنان، به معنای سلامتی آن ها است. نکته مهم این است که بر اساس نظر سنجی های مختلفی که از مردان صورت گرفته، آن ها هیچ گاه بدن بسیار لاغر و استخوانی یا بسیار چاق را نمی پسندند. بلکه آن ها مجذوب هیکل هایی می شوند که از تناسب خاصی برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: ۹ اصل ساده در مورد تناسب اندام که همه باید بدانند

۲.ویژگی بدنی زنان، چشم ها

پس از بررسی هیکل زنان، مردان به چشم های زنان نگاه می کنند. البته چشم ها خود به خود توجه مخاطب را جلب می کند. شاید بارها شنیده باشید که فلانی چشم های درخشان دارد. یا چشم های اومی خندد یا چه نگاه گرمی دارد. این عبارت ها همیشه بیان گر اهمیت و جذابیت چشم ها است. زنان با آرایش های خاص چشم های شان را زیبا تر می کنند. بنابراین هرچه چشم ها زیبا تر و درخشان تر به نظر برسد به همان میزان مردان را مجذوب خود می کند.

بیشتر بخوانید: کانتور بر اساس فرم چشم: چگونه چشمانی جذاب و گیرا داشته باشیم!

۳. لب ها

مردها دوست دارند به لب های خانم ها نگاه کنند. زمانی که لب ها، سالم و خوش رنگ باشند، مردها بیشتر مجذوب می شوند. بهتر است خانم ها به سلامت و تازگی لب های شان توجه کنند. بیشتر و بهتر از آن ها مراقب کنند. تلاش کنند همواره از رژ لب یا برق لب های مناسب استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: ۱۲ درمان خانگی برای داشتن لب های صورتی به طور طبیعی

۴. ویژگی بدنی زنان، پوست تمیز و یک دست

تلاش کنید از پوست تان بیشتر مراقب کنید. آکنه و خشکی و رنگ پریدگی پوست أصلا جذاب نیست. بلکه در مواردی دلیلی بر عدم سلامتی شما است. مردها مجذوب پوست تمیز، یک دست، نرم و شاداب می شوند. هیچ مردی از رنگ پریدگی و خشکی پوست خوششان نمی آید. بنابراین تلاش کنید به علاوه مراقب از پوست تان، کمی آفتاب بگیرید و روزانه از کرم پودرهای کمی تاریک تر از رنگ پوست تان استفاده کنید. تا پوست تان درخشان و تمیز به نظر برسد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ بهترین داروی گیاهی برای جلوگیری از چین و چروک پوست

۵.مو

داشتن موهای پرپشت و خوش حالت همیشه یکی از زیبایی زنان محسوب می شود. مردان به راحتی جذب موهای خوش حالت و پرپشت زنان می شوند. برخی از مردان زنانی با موهای سیاه، پرپشت و بلند را بسیار دوست دارند. به همین خاطر است که خانم ها برخلاف آنچه صنعت مد دیکته می کند، بهتر است بیشتر از موهای شان مراقب کنند. رنگ طبیعی موهای شان را با رنگ های مکرر از بین نبرند. فراموش نکنید که داشتن موهای زیبا واقعا یکی از زیبایی زنان است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ شیک ترین موهای مشکی با هایلایت که می‌توانید برای سال نو استفاده کنید

۶.ویژگی بدنی زنان، تمیزی دست ها و ناخن‌ها

اگر فکر می کنید که مردها متوجه مانیکور و پدیکور نمی شوند، در اشتباهید. زمانی که شما شروع می کنید به صحبت کردن، مردها به دقت به دست ها و ناخن های شما نگاه می کنند. دست های خوش فرم با پوست تمیز و نرم، ناخن های مرتب و خوش رنگ به شدت مردان را مجذوب می کنند. بنابراین مراقب زیبایی دست ها و ناخن های تان باشید. شما به راحتی در خانه می توانید با راهکارهای خانگی و طبیعی از دست ها و ناخن های تان مراقب کنید. تا همیشه ناخن های سالم، زیبا و جذابی داشته باشید.

بیشتر بخوانید: ۲۵ نکته مراقبت از ناخن برای داشتن ناخن‌های زیبا در سال جدید

۷.استفاده از ساعت و سایر اکسیسوری ها

استفاده از ساعت هیچ وقت از مد نمی افتد. حتی زمانی که گوشی های هوشمند به بازارها سرازیر شدند، خیلی ها فکر می کردند باید با ساعت خداحافظی کنند. اما این طور نشد. استفاده از ساعت، کلاس و زیبایی خاصی را در ظاهرمان ایجاد می کند. به ویژه مردان بیشتر مجذوب ساعت و سایر اکسیسوری هایی می شوند که زنان استفاده می کنند. بنابراین همواره در میان لوازم تان، یک ساعت خوب یا دست بند خوش رنگ داشته باشید.

بیشتر بخوانید: استفاده از یک ساعت خوب: ده دلیل برای این که مردان باید از یک ساعت خوب استفاده کنند

۸.ویژگی بدنی زنان، لبخند درخشان

لبخند زدن همیشه معجزه می کند. تلاش کنید همیشه و هر جا لبخند تان را حفظ کنید. با هر کسی که حرف می زنید یا به او نگاه می کنید یک لبخند گوشه لب تان داشته باشید. لبخند به مخاطب حس امنت و آرامش می دهد. در زنان، داشتن یک لبخند زیبا واقعاً می تواند یک دختر معمولی را شبیه یک مدل نشان دهد. زیرا لبخند به چهره حالت زیبا تر می دهد و نشانه یک شروع خوب است. بر خلاف این که اخم کردن اغلب به معنای مرا تنها بگذار یا ذاتا دختر عصبانی هستم، تفسیر می شود.

بیشتر بخوانید: ۱۰ جالب ترین واقعیت ها درباره لبخند

۹. لباس برازنده

لباس تاثیر زیادی در جذابیت یا عدم جذابیت زنان دارند. زنانی که از یک لباس مناسب، شیک و برازنده استفاده می کنند بسیار با اعتماد به نفس و با کلاس به نظرمی رسند. اما اگر از لباس های نامناسب و ژولیده استفاده کنند. نشان از بی سلیقگی و جلف بودن او است. هیچ مردی زن بی سلیقه و جلف را دوست ندارد. نکته مهم دیگر توجه به رنگ بندی لباس است. تلاش کنید میان لباس های تان یک هماهنگی در رنگ ها وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: انتخاب لباس خواب ایده آل: توصیه ها و نکات مهم برای انتخاب لباس خواب

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 45

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان