جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

به طور معمول دستگاه سیل القایی برای پلمپ درب بطری، سطل و دبه استفاده می شود. دستگاه سیل القایی در مدل های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک طراحی و ساخته می شود. البته از دستگاه سیل وکیوم یا سیل حرارتی هم می شود در برخی از موارد استفاده کرد.خرید دستگاه پلمپ درب بطری، سطل و دبه باید با توجه به ظرفیت تولید انجام بگیرد.

دستگاه پلمپ سیل القایی

برای پلمپ انواع ظروف پلاستیکی و شیشه ای می توانید از دستگاه پلمپ سیل القایی استفاده کنید.دستگاه سیل القایی در سه مدل سیل القایی دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک ساخته می شود.انتخاب مدل دستگاه با توجه به میزان تولید محصول می باشد.البته تمام مدل های دستگاه سیل القایی کم حجم هستند و از قیمت مناسبی برخوردارند.

دستگاه پلمپ سیل القایی حرارتی

این واژه به طور کلی اشتباه و فاقد معنی می باشد زیرا این دو معقوله کاملا از هم جدا هستند.مکانیزم عملکرد دستگاه سیل القایی از طریق امواج مغناطیسی می باشد.دستگاه سیل حرارتی، دستگاه متفاوتی است و فقط برای ظرف یکبار مصرف استفاده می شود.اما دستگاه سیل القایی برای ظروف شیشه ای  و پلاستیکی قابل استفاده می باشد.

قیمت دستگاه بسته بندی و پلمپ درب بطری، سطل و دبه

دستگاه پلمپ درب بطری

با توجه به ساختن سفارشی دستگاه های صنعتی قیمت دستگاه پلمپ درب بطری، سطل و دبه برا اساس مدل آن می باشد.مدل دستگاه دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در تعیین قیمت دستگاه بسیار موثر است.البته به کار گیری قطعات با کیفیت های متفاوت از عواملی دیگری در تعیین قیمت هستند.این مساله با توجه به سفارش خریدار دستگاه می تواند تغییر کند.

دستگاه پلمپ درب ظروف پلاستیکی

دستگاه پلمپ درب ظروف پلاستیکی به دو صورت دستگاه سیل حرارتی و دستگاه سیل القایی ساخته می شود.دستگاه سیل حرارتی با استفاده از المنت و گرما درب ظرف را پلمپ می کند.دستگاه سیل در مدل های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک و به شکل های رومیزی، روتاری و خطی طراحی وساخته می شود.دستگاه سیل القایی با استفاده از امواج مغناطیسی کار سیل ظروف را انجام می دهد.این دستگاه نیز مانند دستگاه سیل حرارتی در سه مدل ساخته می شود.

دستگاه پلمپ دستی

دستگاه پلمپ دستی در دو مدل سیل القایی دستی و سیل القایی حرارتی ساخته می شود.انتخاب نوع دستگاه با توجه به نوع ظرف و درب آن می باشد.این دستگاه ها معمولا برای کسب و کار خانگی و یا فروشگاه ها برای تولید با ظرفیت پایین مورد استفاده قرار می گیرد.وزن و حجم دستگاه پلمپ دستی سبک و پایین می باشد تا جابجایی آن راحت صورت گیرد.

قیمت دستگاه پلمپ لیوان

دستگاه پلمپ درب بطری

قیمت دستگاه پلمپ لیوان با توجه به عوامل زیادی مانند مدل، نوع آن (حرارتی یا القایی) ،ابعاد و قطعات به کار رفته در این وسیله تعیین می شود.گرچه هزینه دستمزد سازنده به قیمت نهایی دستگاه نیز اضافه می شود.

دستگاه سیل درب دبه خیار شور

برا ی پلمپ درب دبه خیارشور مانند سایر دبه و قوطی ها بستگی به قطر و مدل درب از دستگاه سیل القایی و حرارتی استفاده می شود.معمولا برای ظروف درب دار از دستگاه القایی وبرای ظروف بدون درب از مدل حرارتی استفاده می شود.این دستگاه با توجه به سرعت تولید خریدار در ظرفیت های مختلف طراحی و ساخته می شود.

منبع: آریا ماشین

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان