طراحی ناخن با رنگ مشکی: نکات کلیدی برای طراحی ناخن شیک در سال نو

توسطفرشته فرهنگ

اسفند ۲۳, ۱۴۰۰ به روز رسانی : اسفند ۲۸, ۱۴۰۰
طراحی ناخن با رنگ مشکی

بیایید امروز از ترند طراحی ناخن با رنگ مشکی بخوانیم. به راستی، چه چیزی می تواند جذاب تر و ظریف تر از مانیکور رنگ مشکی باشد؟ به غیر از این که رنگ مشکی در بین دختران جوان محبوب است و در طرح ناخن از آن استفاده می‌شود، چه می دانید؟ همه ما می دانیم طرح ناخن تنها بخش کوچکی از تاریخچه این روند است. در حالی که طرح ناخن مشکی تاریخچه جالبی دارد. در چین باستان ، فقط خانواده های سلطنتی می توانستند ناخن های خود را سیاه رنگ کنند. و این روند تا مدتی طولانی تا دهه 1970 ادامه داشت. پس از آن اما این مدل توسط دیوید بووی، فردی مرکوری و کل فرهنگ راک با سیاه کردن ناخن‌ها احیا کردند. و تا کنون ادامه دارد.  اکنون بیایید جذاب ترین طراحی ناخن با رنگ مشکی را امتحان کنید.

مطلب مرتبط: آموزش طراحی لاک ناخن با طرح مرمری که هر دختری عاشقش می‌شود

طراحی ناخن با رنگ مشکی

طراحی ناخن با رنگ مشکی

مشکی برای هر ظاهری مناسب است. بنابراین، ناخن های مشکی در سال جدید می‌تواند گزینه عالی برای زیبایی ناخن‌های شما باشد. رنگ مشکی راه‌های مختلفی برای طراحی ناخن های خیره کننده، ظریف و شیک به شما ارائه می دهد. طراحی ناخن بخشی از ظاهر روزمره زنان است. هر خانمی دوست دارد ناخن هایی زیبا و خوش رنگ داشته باشد. ترجیحات طراحی ناخن ممکن است متفاوت باشد، همانطور که معمولاً سلیقه ها متفاوت است. خانم هایی هستند که رنگ هایی را ترجیح می دهند که برای هر سبکی مناسب باشد. مشکی به هر رنگی می‌آید و شما را شیک، باکلاس و جذاب نشان می‌دهد.

مطلب مرتبط: ۱۰ بهترین رنگ جذاب ناخن برای کسانی که می خواهند عید امسال متفاوت باشند

ظرافت طراحی ناخن مشکی

طراحی ناخن با رنگ مشکی

این رنگ در صنعت مد جایگاه ویژه ای دارد. شما همیشه زنانی را خواهید یافت که نمی توانند زندگی خود را بدون رنگ مشکی تصور کنند. آنهایی هم هستند که در کمد لباسش هرگز یک لباس مشکی پیدا نمی کنید. و آن هایی هم هستند که وقتی بین چند رنگ تردید دارند و مشکی داشته باشند، مشکی را انتخاب می‌کنند. مطمئن باشید در چنین شرایطی از هر 10 نفر 7 نفر مشکی را انتخاب می کنند. مشکی رنگ بسیار مناسبی است، با همه رنگ ها و سایه ها هماهنگ می‌شود.

مطلب مرتبط: ۱۶ بهترین مدل طرح ناخن آمبره برای سال جدید

بررسی لاک ناخن مشکی

بررسی لاک ناخن مشکی

طراحی ناخن مشکی واقعا شیک است. آن‌ها سبکی زیبا و ظریف است. طراحی ناخن مشکی مدل های مختلفی دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. با رنگ سیاه بهترین طراحی ناخن پیدا خواهید کرد. هنگام انتخاب طرح ناخن مناسب برای ناخن های خود در رنگ مشکی، طول ناخن های خود را در نظر بگیرید. طراحی ناخن دخترانه مشکی برای ناخن های کوتاه‌تر توصیه می شود. روی ناخن‌های بلند ممکن است کدر و زرق و برق دار به نظر برسند. بنابراین هنگام انتخاب طرح های ناخن تیره برای ناخن های بلند با بدلیجات اجتناب کنید. طراحی سبک مینیمالیسم بهترین گزینه برای ناخن های بلند است.

مطلب مرتبط: ۲۵ نکته مراقبت از ناخن برای داشتن ناخن‌های زیبا در سال جدید

طراحی ناخن سیاه و سفید: ترکیب رنگ با طراحی ناخن با رنگ مشکی

طراحی ناخن سیاه و سفید

اگر از رنگ مشکی ساده خسته شده‌اید، سعی کنید آن را با رنگ های دیگر ترکیب کنید. مشکی با سایه رنگ سفید عالی به نظر می رسد. ترکیبی از طرح های ناخن سیاه و سفید می‌تواند انتخاب مناسبی برای سال جدید باشد. آیا برای قرار ملاقات بیرون می روید؟ می خواهید یک رنگ ناخن شیک و چشم نواز داشته باشید، پس مشکی را با قرمز ترکیب کنید. می توانید از تکنیک آمبره نیز استفاده کنید. این ترکیب عالی است.

مطلب مرتبط: تقویت ناخن؛ ۱۶ راهکار خانگی که ناخن های محکم و سالم داشته باشیم

رنگ های روشن

رنگ های روشن

اگر به رنگ های روشن علاقه دارید، ترکیب زرد، سبز، نارنجی با طرح های ناخن ژل مشکی زیبا به نظر می رسد. رنگ های پاستلی با مشکی نیز کاملاً هماهنگ خواهند بود. در مورد رنگ های پاستلی می توانید از بدلیجات و زیورآلات به عنوان تزئین استفاده کنید. طراحی ناخن مشکی و طلایی نیز لوکس به نظر می رسد. لاک ناخن مات نیز شیک خواهد بود. طراحی ناخن مشکی می‌تواند مات نیز جلوه زیبایی داشته باشد. مدل ناخن فرانسوی معمولا با لاک سفید انجام می شود. بنابراین، می توانید رنگ را از سفید به سیاه تغییر دهید.

مطلب مرتبط: ۶ ماده خوراکی که مو و ناخن را تقویت می کنند

طراحی ناخن دخترانه مشکی براق با ظاهری زیبا با بدلیجات

طراحی ناخن دخترانه مشکی براق با ظاهری زیبا با بدلیجات

شما می‌توانید ناخن های خود را برای مراسم شبانه مشکی کنید. زیور‌آلات و براق بودن لاک ناخن نیز سبک منحصر به فردی خواهد بود. باید گفت گرایش‌های مد تغییر می کند، رنگ ها به دنبال یکدیگر می‌آیند و می‌روند. اما مشکی همیشه در صدر پایه مد قرار دارد. پس هنگام انتخاب مدل ناخن دخترانه، مشکی بهترین رنگ خواهد بود.

مطلب مرتبط: شکل و رنگ ناخن چه ارتباطی با سلامتی دارند؟

طراحی ناخن با رنگ مشکی: ایده ها و مدل‌های شیک

طراحی ناخن با رنگ مشکی

لاک مشکی برای هر طراحی ناخنی بهترین انتخاب است. ناخن های سیاه، مانند یک لباس سیاه، هرگز اهمیت خود را از دست نمی دهند.

ناخن های سیاه و سفید مد روز هستند. شما به لاک های سفید و مشکی نیاز دارید. به عنوان پایه، یک لاک سفید غلیظ بردارید، بهتر است آن را در دو لایه بمالید، تا سطحی صاف ایجاد کنید. آن‌ها را روی تمام ناخن بپوشانید. و با لامپ یو وی ناخن خشک کنید. از یک برس نازک استفاده کنید و یک نوار نازک دور ناخن را با یک لاک سیاه بکشید. با دقت کار کنید تا رنگ به دیگر نقاط ناخن پخش نشود. مبتدیان می توانند از شابلون های مخصوص استفاده کنند. امیدوارم طراحی ناخن با رنگ مشکی را امتحان کنید و از آن لذت ببرید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *