جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
0
(0)

پروژه ستین در منطقه 22 تهران یکی از باکیفیت ترین پروژه های در حال احداث است که از موقعیت مکانی فوق العاده ای برخوردار است. این پروژه در املاک مروارید شهر چیتگر واقع شده است و دارای تنوع متراژ بالایی است؛ به طوری که شما می توانید واحدهای 60 تا 180 متری را در این پروژه با قیمت بسیار به صرفه تهیه کنید.

سازنده خوش نام پروژه ستین

پروژه ستین توسط شرکت آرین سازه که یکی از خوش نام ترین شرکت های سازنده برج های منطقه 22 است در دست احداث می باشد. این شرکت پروژه های پدافند هوایی ارتش، توانمندسازی کارکنان ارتش و چندین پروژه دیگر را با موفقیت به مرحله بهره برداری رسانده است. بنابراین شما در هنگام خرید واحدهای پروژه ستین اطمینان کامل خواهید داشت.

موقعیت پروژه ستین

پروژه ستین در منطقه 22 واقع شده که یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری به حساب می آید. موقعیت مکانی این پروژه به صورت دقیق در ضلع غربی دریاچه چیتگر و در نزدیکی اتوبان تهران- کرج قرار دارد.

پروژه ستین از چهار جهت دسترسی فوق العاده ای دارد که شامل:

  • ضلع جنوبی: آزاد راه تهران کرج و بیمارستان تریتا
  • ضلع شمالی: آزادراه حکیم، آزادراه همت، شهربازی هزار و یک شهر و ارتفاعات البرز
  • ضلع شرقی: پارک جنگلی چیتگر، دریاچه چیتگر، مجموعه بام لند، باغ گیاه شناسی، مجتمع تجاری- اداری رزمال و …
  • ضلع غربی: فاصله کوتاه تا ایستگاه مترو

چه امکاناتی برای پروژه ستین در نظر گرفته شده است؟

پروژه ستین از نظر رشد پتانسیل بالایی دارد و این موضوع با توجه به نگاه سرمایه گذاران که رشد قیمت را در نظر می گیرند، یک فرصت بسیار قابل توجه است. دسترسی این پروژه به اتوبان ها و مترو منجر به سهولت در رفت و آمد می شود. همچنین مهندسی و طراحی قوی و استفاده از بهترین مصالح برای ساخت و ساز، باعث شده این آپارتمان ها از استحکام کافی برخوردار باشند.

پروژه ستین

از دیگر امکانات پروژه ستین می  توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن ورزشی و سالن اجتماعات

در پروژه ستین برای تمام بلوک ها سالن اجتماعات در نظر گرفته شده که برای انواع مراسم ها قابل استفاده است. همچنین سالن ورزشی پیشرفته با جدیدترین دستگاه ها باعث خواهد شد برای ورزش نیازی به خروج از مجتمع نداشته باشید.

  • طراحی نورگیر

واحدهای این پروژه به گونه ای طراحی شده اند که به شدت نورگیر هستند و از منظره و ظاهر به روزی برخوردارند. استفاده از پنجره های بلند و دسترسی به نور در تمام طبقات، فضایی دلباز و پرنور ایجاد کرده است.

  • 3 لاین آسانسور

به منظور تسهیل رفت و آمد در طبقات مختلف، سازنده از 3 لاین آسانسور با گنجایش بالا بهره برده است. همچنین امکان انتقال وسایل منزل با آسانسور در این ساختمان ها وجود دارد.

  • فضای آموزشی کودکان

پروژه ستین یکی از معدود پروژه هایی است که به منظور سهولت زندگی ساکنین فضای آموزشی و مهد کودک در نظر گرفته است.

  • استخر، سونا و جکوزی

در پروژه ستین برای هر بلوک استخر در نظر گرفته شده است. بهره مندی از استخر در منزل خودتان باعث خواهد شد همیشه برای تفریح امکانات در اختیار داشته باشید.

  • پیست دوچرخه سواری

یکی از امکانات جذاب این پروژه فراهم نمودن فضایی استاندارد برای دوچرخه سواری است. پیست دوچرخه سواری ستین لذت بیشتر از دوچرخه سواری را در اختیار ساکنین قرار می دهد.

  • سیستم کنترل هوشمند

سیستم های امنیتی و کنترل پروژه ستین کاملاً هوشمند است. ایمنی منازل با جدیدترین دوربین های مداربسته و سیستم های ایمنی تضمین می شود.

امکاناتی پروژه ستین

چرا پروژه ستین برای سرمایه گذاران جذاب است؟

شما با خرید واحدهای پروژه ستین می توانید با سرمایه گذاری مطمئن در این واحدها هم صاحب خانه شوید و هم سود خود را از خرید تضمین کنید. این املاک برای کسانی که مایل هستند در تهران خانه بخرند اما سرمایه آنها کفاف خرید خانه را نمی دهد مناسب است. رشد قیمت این منازل در کوتاه مدت شگفت انگیز است. از دیگر دلایل جذابیت پروژه ستین برای سرمایه گذاران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قرارداد قطعی

شما با خرید واحدهای پروژه ستین به قراردادی دسترسی پیدا می کنید که پلاک ثبتی دقیق در آن ذکر شده است. همچنین مدت زمان تحویل به صورت دقیق در قرارداد ذکر شده و شرکت متعهد به تحویل آن خواهد بود. شایسته ذکر است که تحویل واحدهای این پروژه 2 یا 5 ساله است.

پروژه ستین به سرمایه گذاران خود تعهد می دهد که یک سال پس از تحویل، سند تفکیکی به اعضا دهد که باز هم معدود پروژه های تعاونی ساز چنین تعهدی دارند. همچنین به سرمایه گذاران تعهد ضرر و زیان داده می شود.

  • سود مشارکت در پروژه

علاوه بر رشد قیمتی که از پروژه ستین انتظار دارید، سود مشارکت نیز به خریداران اختصاص پیدا می کند. در واقع به سرمایه گذارانی که تا زمان احداث صبر کرده اند 15 درصد سود مشارکت بابت سرمایه گذاری اختصاص می یابد که در میان تمام پروژه ها بی نظیر است.

 

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان