تست نیازهای یک رابطه: آنچه دیدید، نیازهای پنهانی شما در رابطه عاطفی را فاش می کند!

توسطنرگس رحمانی

اسفند ۱۸, ۱۴۰۰ به روز رسانی : اردیبهشت ۲۱, ۱۴۰۱ , ,
تست نیازهای یک رابطه

واقعاً چه چیزی از یک رابطه نیاز دارید؟ این تست نیازهای یک رابطه را انجام دهید تا دقیقاً بدانید که در یک رابطه به چه چیزی نیاز دارید. فهمیدن این نیازها به بهبود ارتباطات شما با شریک زندگی کمک می کند. همه ما انتظارات و خواسته های خاصی داریم که احساس می کنیم شریک زندگی مان باید آنها را برآورده کند. همچنین نیازهای منحصربه‌فردی داریم که به ما امکان می‌دهد به شریک زندگی‌مان نزدیک‌تر شویم. این تست به فهمیدن نیازهای عاطفی در یک رابطه به شما کمک فراوانی خواهد کرد.

در یک رابطه عاشقانه به چه چیزی نیاز دارید؟

عشق یکی از جادویی ترین احساساتی است که می توانیم تجربه کنیم و می تواند از نظر جسمی، ذهنی و عاطفی برای ما سالم باشد. همه ما نیازهای ذهنی و عاطفی خاصی داریم که در یک رابطه به دنبال آن هستیم. هنگامی که این نیازها برآورده می شوند، ما احساس می کنیم که مورد محبت، قدردانی و ارزشمندی قرار گرفته ایم.

“آنچه شما نیاز دارید و آنچه می خواهید یکسان نیستند.” کریس سینکلر

درک آنچه از شریک زندگی خود نیاز دارید نه تنها پیوند و رابطه شما را بهبود می بخشد، بلکه کیفیت زندگی شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. در هر رابطه عاشقانه همه ما می خواهیم احساس کنیم که:

مورد دوست داشتن قرار گرفتن،

احترام؛

تأمین نیاز جنسی مقابل؛

مستقل؛

مورد اعتماد؛

قابل اعتماد؛

قرار گرفته ایم.

اینها برخی از الزامات اساسی هر رابطه عاشقانه سالم هستند. اما آیا این تنها چیزی است که نیاز دارید؟ آیا هنوز احساس می کنید چیزی کم است؟ آیا چیز دیگری وجود دارد که به شما احساس کامل بودن در رابطه را بدهد؟ احتمالاً خواسته ها و نیازهای پنهانی دیگریهم وجود دارد که ممکن است در حال حاضر از آنها آگاه نباشیم.

بیشتر بخوانید: تست تصویری روان شناختی: آنچه در ابتدا می بینید، اهداف شما برای آینده را فاش می کند!

چگونگی انجام تست نیازهای یک رابطه

نتایج دقیق این تست توهم نوری نه تنها به شما کمک می‌کند تا خودتان را بهتر بشناسید، بلکه در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی از شریک دوست داشتنی خود می‌خواهید را نیز روشن می کند.

به سادگی به تصویر زیر نگاه کنید و ببینید چه تصویر خاصی را ابتدا متوجه می شوید. هنگامی که پاسخ خود را دریافت کردید، تفسیر آن را بررسی کنید.

خب اول چی دیدید؟ آنچه دیدید ابتدا نیازهای پنهانی شما در رابطه را آشکار می کند

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی با تصویر: با شرکت در این تست، خود واقعی‌تان را بشناسید!

دیدن چهره مرد در تست نیازهای یک رابطه

اگر اول متوجه چهره مرد شدید: خواسته شما این است که توسط شریک خود درک شوید. دوست دارید آن را در زندگی احساس کنید.

شما فردی سختکوش هستید که می‌کوشید توسط اطرافیانتان مورد احترام، تحسین و قدردانی قرار بگیرید. این واقعاً برای شما چالش سختی نیست، زیرا می توانید به سادگی با مشاهده دقیق افراد، روان آنها را درک کنید. بر این اساس، شما جنبه خاصی از شخصیت خود را برای شخص آشکار می کنید.

شما فقط نسخه ای از خود را نشان می دهید که آنها بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و با آن احساس راحتی کنند. این به شما کمک می کند مردم را بیشتر و راحت تر دوست داشته باشید.

این مهارت منحصر به فرد می تواند فوق العاده مفید باشد. با این حال، این بدان معنا نیست که شما فریبکار هستید. در واقع رفتار شما به این معنی است که شما در مورد نحوه ارائه خود به مردم و نحوه درک آنها محتاط هستید. اما این اغلب می تواند شما را مرموزتر از حد لازم نشان دهد. از آنجایی که هیچ کس واقعاً شما را به طور کامل نمی شناسد، آنها شما را در سطح عمیق تر درک نمی کنند.

این موضوع می تواند یک مشکل باشد، زیرا می خواهید توسط افرادی که دوستشان دارید، به ویژه شریک زندگی تان، درک شوید. از آنجایی که شما فردی پیچیده هستید، شناخت یا درک شما برای شریک زندگیتان بسیار دشوار می شود، به خصوص که شما فقط جنبه های خاصی از شخصیت خود را به او نشان می دهید.

اما زمانی که به آنها فرصت و زمان بدهید، قطعا شما را درک خواهند کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبور باشید و تمام جنبه های خود را با شکوه تمام برای آنها آشکار کنید. مورد محبت، تحسین و قدردانی قرار خواهید گرفت.

بیشتر بخوانید: تست روان شناختی ترس: اولین تصویر تشخیصی از شخصیت شما می گوید!؟

فرد کت پوش

خواسته شما در رابطه، احساس پذیرفته شدن است.

اگر در تصویر بالا به مرد کت پوش توجه کردید، به این معنی است که شما غم و اندوه عمیقی دارید. اگرچه ممکن است اشاره ای به افسردگی نداشته باشد، اما به این معنی است که شما غم و اندوهی ریشه دار در قلب خود احساس می کنید. شما درک روشنی از واقعیت زندگی دارید و متوجه می شوید که تعادل بین شادی و غم برای یک زندگی معنادار بسیار مهم است.

شما می دانید که چیزی که شروع می شود به پایان می رسد، درست مانند همه چیز در زندگی، و این شما را قادر می سازد حتی از چیزهای کوچک زندگی قدردانی کنید.

در یک رابطه، شما نیاز به پذیرش کامل از طرف شریک عاشقانه خود دارید. در ملاقات و روابط، موفق نشده اید شخصی را پیدا کنید که شما را از صمیم قلب بپذیرد و شما را همانگونه که واقعا هستید دوست داشته باشد. بسیاری از شرکای سابق شما قادر به درک ماهیت مالیخولیایی شما نبودند، زیرا آنها بیشتر روی “تعیین” شما متمرکز بودند.

شما به کسی نیاز دارید که بتواند درک عمیق شما از زندگی و مرگ را ارزشمند و قدردانی کند و زیبایی واقعی را در شخصیت غمگین شما ببیند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت با خورشید: خورشید انتخابی‌تان، ویژگی‌های شخصیت شما را فاش می‌کند!

دیدن نوزاد روی میز در تست نیازهای یک رابطه

 شما باید احساس کنید که پرورش یافته اید

اول نوزاد رو دیدید؟ پس به این معنی است که معمولاً در روابط و زندگی احساس درماندگی می کنید. اینطور نیست که نمی دانید چگونه مسئولیت پذیر باشید، مسئولیت خود را بر عهده بگیرید یا از خودتان مراقبت کنید. شما احساس آسیب پذیری می کنید و معتقدید که هر چیز ممکن است.

شما به راحتی احساس اضطراب و استرس می کنید. بیشتر اوقات احساس کمبود خواب می کنید. گریه کردن را به یک عادت تبدیل کرده اید و با گریه کردن حداقل هفته ای یکبار، آرامش پیدا می کنید.

شما باید در یک رابطه احساس عشق ورزیدن داشته باشید. این چیزی است که قلب شما واقعاً از یک شریک دوست داشتنی و دلسوز می خواهد. این بدان معنا نیست که شما به پرستار کودک نیاز دارید. شما به شریکی نیاز دارید که شما را درک کند و از نیازهای عاطفی شما آگاه باشد. شما به کسی نیاز دارید که عمیقاً از شما مراقبت کند، به شما احساس امنیت و محافظت بدهد. کسی که در طول زندگی از شما حمایت کند.

شما کسی را می خواهید که همیشه در کنار شما بایستد. شما به یک فرد قوی نیاز دارید که ستون زندگی شما باشد و شما را به رختخواب ببرد تا بتوانید هر شب با آرامش بخوابید و بدانید کسی وجود دارد که می توانید به او اعتماد کنید تا از شما مراقبت کند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی با بینی: فرم بینی شما، در مورد شما چه اطلاعاتی ارائه می دهد!

جادوگر در حال خواندن کتاب

 شما باید از نظر روحی احساس ارتباط محکم داشته باشید

پس شما ابتدا متوجه جادوگر کلاهدار شدید، درست است؟ سپس به این معنی است که شما نسبت به زندگی، زندگی فعلی و زندگی بعدی خود کنجکاوی شدیدی دارید. شما یک فرد روحانی هستید، اما این لزوما به این معنی نیست که شما مذهبی هستید.

ممکن است علاقه شدیدی به ادیان مختلف داشته باشید و به جهان هستی یا خدا، هر چه می خواهید اسمش را بگذارید، اعتقاد دارید. انگیزه ای برای دانستن در مورد زندگی دارید و آگاه هستید که آگاهی ما فراتر از این زندگی فانی نیست.

شما هوس یک ارتباط معنوی شدید از یک رابطه عاشقانه دارید. برای شما، بسیار مهم است که با شریک زندگی خود پیوندی عمیق و معنادار داشته باشید، حتی اگر ممکن است اعتقادات مذهبی یا معنوی مشابهی نداشته باشید.

با این حال، شما جذب سایر ذهن‌های کنجکاو می‌شوید که دوست دارند در مورد جنبه‌های معنوی مختلف زندگی، جهان و کل جهان بدانند. شما شریکی می خواهید که با اشتیاق شما در مورد معنویت شریک باشد، اگرچه ممکن است خودشان معنوی نباشند.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی از طریق تحلیل نقاشی: نقاشی شما شخصیت شما را فاش می کند!

دیدن دو مهماندار با لباس سفید در تست نیازهای یک رابطه

 باید احساس چالش کنید

اگر دو مهماندار ایستاده را در تصویر دیدید، به این معنی است که شما بیشتر فردی سرسخت هستید که روی زندگی تمرکز کرده و کنترل خود و زندگی خود را در دست دارید. شما بر این باورید که اگر همه به شما اعتماد داشته باشند و دقیقاً آنچه را که از آنها خواسته اید انجام دهند، زندگی بسیار آسان تر می شود.

اگرچه این ممکن است باعث شود که شما مانند یک دیوانه به نظر برسید، اما حقیقت این است که بیشتر اوقات در مورد مشاهدات، ادراکات، قضاوت ها، افکار، باورها و احساسات خود حق با شماست. شما احتمالاً باهوش ترین فرد در هر موقعیتی هستید و می دانید که اوضاع چگونه باید پیش برود.

به شریکی نیاز دارید که شما را در یک رابطه عاشقانه به چالش بکشد. شما نیاز دارید که شریک زندگیتان در کنار شما باشد، به شما اعتماد کند و از شما حمایت کند. با این حال، شما همچنین می‌خواهید که شریک زندگی‌تان با شما مخالفت کند، دیدگاه‌های خود را مطرح کند و زمانی که معتقد است حق با شما نیست، شما را به چالش بکشد.

یک شریک مطیع نمی خواهید. شما به کسی نیاز دارید که از فراخواندن شما نترسد. شما می خواهید در رابطه ای باشید که هم شما و هم شریک زندگیتان بتوانید یکدیگر را برای رشد در درازمدت حمایت کرده و به چالش بکشید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت سرگرم کننده:مسیر انتخابی، جزئیات ضمیر ناخودآگاه شما را فاش می کند!

 روابط قوی تری ایجاد کنید

خب! حالا شما مالک آن هستید. اکنون که این آزمون محرمانه نیازهای رابطه را انجام داده اید. ایده واضح تری در مورد آنچه دقیقاً از رابطه خود نیاز دارید، در اختیارتان است.

عشق و روابط زندگی ما را کاملتر و معنادارتر می کند. وقتی می دانیم نیازهای واقعی ما از رابطه چیست. می توانیم صریح و صادقانه با شرکای خود ارتباط برقرار کنیم. و به آنها بگوییم که دقیقاً چه چیزی از آنها می خواهیم.

همچنین می تواند ما را تشویق کند تا بفهمیم آنها به طور خاص از ما چه می خواهند. این می تواند به یک رابطه بهتر و شادتر بر اساس درک متقابل، حمایت، احترام، رشد و عشق منجر شود.

قرار است شریکی که داری از تو آدم بهتری بسازد و وقتی خوشحالی، آدم بهتری هستی. بای لینگ

پس برو جلو با تمام وجود عشق بورزید و به یکدیگر کمک کنید تا بهترین نسخه خود شوید.

بیشتر بخوانید: تست ترس های ضمیر ناخودآگاه: تصویر تشخیصی عمیق ترین ترس شما را آشکار کند!

باید های رابطه عاشقانه

بایدهای رابطه عاشقانه مواردی است که حتما لازم است رعایت شود تا یک رابطه عاطفی به حد مطلوبی از کیفیت برسد و البته در همان حد باقی بماند. در ادامه به تعدادی از بایدهای رابطه عاشقانه اشاره میکنیم:

  • همیشه به یاد داشته باشید که وقت گذاشتن برای رابطه از مهمترین نکات پایداری و بهتر شدن رابطه است.
  • هیچگاه فردی را که با او در رابطه عاطفی عمیق هستید با افراد دیگر مقایسه نکنید . این کار باعث به وجود آمدن دلسردی در روابط عاطفی میشود.
  • اجازه ندهید فاصله در رابطه عاطفی شما عادی شود. حتما طبق یک برنامه منظم باهم دیدار حضوری داشته باشید.
  • از دروغ به شدت پرهیز کنید، دروغ میتواند پایه های عمیق ترین روابط عشقی را بلرزاند .
  • حتما بر سر اعتقادات و باورهای خود و طرف مقابل به توافق و تفاهم برسید و حتما آنها را تعدیل کنید.

بیشتر بخوانید: زبان بدن دروغگو : ۲۰ نشانه که یک نفر به شما دروغ می‌گوید

نبایدهای رابطه عاشقانه

نبایدهای رابطه عاشقانه نیز لازم است مراعات شود تا یک رابطه در روند مثبت قرار بگیرد و با اگر از کیفیت خوبی برقرار است بهتر شود. از جمله ممنوعیت های یک رابطه احساسی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هیچگاه خط قرمزهای تعریف شده در رابطه خود را نادیده نگیرید. همیشه سعی کنید با رعایت کردن آنها احترام و ارزشی را که برای فرد مقابل قائل هستید را به نمایش بگذارید.
  • نباید با این فکر غلط که طرف مقابل از رفتارهای من عشق من به خود را متوجه میشود او را از معاشقه کلامی محروم کنید.
  • نباید به افراد اجازه وارد شدن به حریم خصوصی رابطه را بدهید. گاهی زوجین فکر میکنند که گاهی فرد سومی میتواند رابطه آنها را از بن بست خارج کند یا مشکل به وجود آمده را حل کند. در صورتی که هیچ کس به اندازه زوج نمیتواند مشکل رابطه را حل و فصل کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *