جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
1
(1)

تصاویر یک ابزار کاربردی و عالی برای روانشناسان هستند. آنان از این ابزار برای کشف شخصیت و ناخودآگاه بیماران و مراجعان خود استفاده می کنند. برای این کار تصاویر مختلفی را در اختیار مراجعه کنندگان خود قرار می دهند. آنان باید هنگام نگاه کردن به یک تصویر، آنچه را که در ابتدا تشخیص دادند، اعلان کنند. بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه نیز امروز با یکی از همین تست ها با شماست. تست روان شناختی ترس. به طور خاص، این تست روانشناختی به شما در مورد ترس های ناخودآگاه و آنچه که آن را تحریک می کند، می گوید.

اولین بار در این تصویر چه چیزی را دیدید؟

1. اگر دختر کوچکی دیدید

ممکن است ترس هایی داشته باشید که از دوران کودکی شما سرکوب شده است. ذهن کودک خالی است. لذا آمادگی دارد تا رویدادهای مختلف بر آن تأثیر بگذارد. با این حال، اگر آنها به درستی توضیح داده نشوند، می توانند در بزرگسالی به روش های مختلف مانند اعتیاد، ترس، تمایلات نامناسب و الگوهای شناختی ظاهر شوند.

برای رشد عاطفی شما، رابطه شما با مادرتان مهم است. اگر مجبور بودید زمان زیادی را دور از مادرتان بگذرانید یا در دوران بزرگ شدن محبت زیادی احساس نکردید، ممکن است ترس های ناخودآگاه داشته باشید. این می تواند بر توانایی تصمیم گیری و مسئولیت پذیری شما تأثیر بگذارد.

بیشتربخوانید: تست شخصیت با خورشید: خورشید انتخابی‌تان، ویژگی‌های شخصیت شما را فاش می‌کند!

2. اگر پروانه ای دیدید

پروانه معمولا نماد مثبت بودن است. با این حال، معنای ناخودآگاهی دارد که از یک مکان تاریک تر می آید. ترس ناخودآگاه شما ممکن است از دست دادن فرصت ها باشد. همچنین، ممکن است احساسات غم و اندوه را در مورد افرادی که دیگر با شما نیستند، سرکوب کرده باشد.

بیشتر بخوانید:شخصیت شناسی از طریق تحلیل نقاشی: نقاشی شما شخصیت شما را فاش می کند!

3. اگر تمشک دیدید

در این حالت، تمشک در تصویر در مرکز قرار می گیرد و از اندازه واقعی توت بزرگتر است و این به این دلیل است که نشان دهنده قلب است. نماد عشق است

با این حال، اگر ابتدا تمشک را دیدید، به این معنی است که پاسخ آنچه به دنبال آن هستید در واقع در قلب شماست. ترس ناخودآگاه شما ناشی از مقاومت در برابر عشق، بدون آگاهی از آن است.

بیشتر بخوانید: تست ترس های ضمیر ناخودآگاه: تصویر تشخیصی عمیق ترین ترس شما را آشکار کند!

4. در تست روان شناختی ترس اگر عنکبوت دیدید

یکی از ترس های رایج در بین مردم، ترس از عنکبوت است. این در واقع یک مکانیسم زنده ماندن است که به ما کمک می‌کند نسبت به خطرات کوچکی که قبلاً ما را احاطه کرده بود، هوشیار باشیم. با این حال، وقتی صحبت از نمادها می شود، عنکبوت نشان می دهد که ممکن است از امن نبودن محیط اطراف خود بترسید.

مشاهده عنکبوت در ابتدا به این معنی است که شما در یک محیط، احساس امنیت نمی کنید. شما همیشه جزئیات را بررسی می کنید و تقریبا همیشه چیز خطرناکی پیدا می کنید. این شما را از دیدن زیبایی که شما را احاطه کرده و لحظات شاد باز می دارد. شما نیز به احتمال زیاد به هر حرکت خود بیش از حد فکر می کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت سرگرم کننده:مسیر انتخابی، جزئیات ضمیر ناخودآگاه شما را فاش می کند!

5. اگر درختان را دیدید

درخت یک نماد روانی مهم است. در واقع، از آن در تست های روانکاوی استفاده می شود که می تواند روان آدمی را بسته به جایی که فرد درخت را روی یک تکه کاغذ می کشد، ارزیابی کند. با این حال، در حال حاضر، از آنجایی که درخت نماد ریشه های ما است، معنای عمیق تری دارد

درختانی که یک پل را تشکیل می دهند به این معنی است که ممکن است درگیری درونی داشته باشید که هنوز آن را حل نکرده اید. بنابراین این می تواند نشان دهنده ترس شما از پذیرش یک شکاف عاطفی ناخودآگاه باشد. شما در حال توسعه هویت خود در اطراف سایه مقاومت برای ادغام با خودتان هستید.

بیشتر بخوانید: تست هوش هیجانی: آنچه در تصویر می‌بینید، میزان هوش هیجانی شما را فاش می‌کند!

6. اگر خرس های عروسکی دیدید

بسیاری از ما، زمانی که بچه بودیم، با در آغوش گرفتن خرس عروسکی خود آرامش پیدا می کردیم. مثل مکانی که در آن گرما، امنیت و درک وجود دارد. خوب، به همین دلیل است که یک خرس عروسکی به معنای دوستی است که می تواند شما را بدون قید و شرط درک کند.

با این حال، در تصویر، خرس‌های عروسکی کمی پیچ خورده‌اند. شما در واقع از ترسیدن می ترسید. این به احتمال زیاد به دلیل ترومای ناخودآگاه است که احتمالاً در دوران کودکی اتفاق افتاده است، زمانی که شما می ترسیدید و چیزی برای آرامش نداشتید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت تصویری:پاسخ شما نشان می دهد که دیگران شما را چگونه می بینند

7. در تست روان شناختی ترس، اگر جمجمه دیدید

اول دیدن جمجمه ممکن است به این معنی باشد که تصمیم گیری برای شما سخت است. به خصوص اگر با مسائل مهمی روبرو هستید. این می تواند به دلیل عزت نفس پایین باشد. شما به اندازه کافی به خودتان اعتماد ندارید که قدم بعدی را بردارید و کار درست را انجام دهید.

مشکل شما با عزت نفس ممکن است به این دلیل باشد که هرگز توسط والدین یا دوستان نزدیکتان به خاطر دستاوردهایتان قدردانی نشدید و احساس کردید که هرگز به اندازه کافی خوب نیستید.

کدام یک را اولین بار دیدید؟

بیشتر بخوانید:تست شخصیت با سطل زباله: پاسخ شما آنچه را که پنهان می کنید، فاش می کند!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان