کانتور مناسب پوست صورت: تمام آنچه که باید در انتخاب کانتور توجه کنید!

توسطفرشته فرهنگ

اسفند ۱۴, ۱۴۰۰ به روز رسانی : اسفند ۱۴, ۱۴۰۰
کانتور مناسب پوست صورت

حتما در مورد کانتورینگ شنیده ‌اید، اما ممکن است برای خودتان هیچ وقت استفاده نکرده باشید. یا شاید هم در کانتروینگ یک حرفه ای باتجربه باشید. کانتور کردن صورت یکی از روش‌های پرکاربرد در هنگام آرایش است. اما گاهی اوقات این روش باعث می‌شود که بسیاری از ما نیاز به کمک و همچنین مشاوره تخصصی داشته باشیم. هنگامی که کانتورینگ به درستی انجام شود، می تواند ویژگی های زیبا و ساختار استخوانی شما را افزایش دهد. و ممکن است کاملا ظاهر شما را متحول کننده کند. چه به تازگی شروع به کانتور کردن کردین یا نیاز به یک دوره آموزشی کانتورینگ داشته باشید. این مطلب کوتاه از سری مقالات مد خبرنامه، تمام آنچه که برای کانتور مناسب پوست صورت لازم است، را مورد بررسی قرار داده است.

مطلب مرتبط: ۱۶ ترفند زیبایی ساده که زندگی هر زنی را راحت‌تر می‌کند

یک سوال هنگام شروع این مسیر ضروری است: چگونه سایه کانتور مناسب برای رنگ پوست خود را انتخاب کنید؟. فرقی نمی‌کند در آموزش‌های ویدیوی یوتیوب به دنبال آن بگردید یا خودتان شروع به کانتورینگ کنید. در این مطلب می‌‌توانید، آن چرا نیاز است یاد بگیرید. در این مطلب ترفندها و تکنیک هایی که می توانید برای یافتن سایه کانتور مناسب از آن استفاده کنید، جمع آوری شده است.

مطلب مرتبط: نحوه تمیز کردن برس های آرایشی: ۹ بهترین ترفند برای تمیز کردن برس های آرایشی

همه چیز درباره سایه هاست

اول از همه، اگر به یک دوره آموزشی اولیه در مورد کانتورینگ نیاز دارید، به جای درستی آمده اید. کانتور کردن صورت یعنی تیره کردن نواحی خاصی از صورت که دوست دارید جلوه بیشتری داشته باشد. شایع ترین نواحی صورت برای کانتور، استخوان گونه، پیشانی، بینی، خط فک و حتی چانه شماست. شکل صورتتان فرقی نمی‌کند. کانتورینگ چیزی است که می‌توانید برای تقویت، تعریف یا حتی کاهش ویژگی‌های صورت خود از آن استفاده کنید. اما انجام آن برای هر روز ضروری نیست. توجه به رنگ سایه‌های صورت شما هنگام انتخاب سایه‌های کانتور مناسب، کلیدی است.

مطلب مرتبط: موثرتر از بوتاکس: ماده ای که در دسترس همگان است!

در کانتورینگ باید تن رنگ را دو درجه تیره‌تر از پوستتان انتخاب کنید. نه آنقدر تاریک، نه آن قدر روشن، اگر چند بار کانتور کنید، اندازه و تن رنگ کانتور به دستتان می‌آید. ابتدا از کانتورهای کمرنگ‌تر شروع کنید و کم کم به سوی پررنگ تر کردن کانتور خود بروید و به مقدار آن اضافه کنید. باید با یک کانتور ظریف شروع کنند و به سوی حرفه ایی شدن پیش بروید.

مطلب مرتبط: ۱۲ رمز و راز داشتن چهره ای خیره کننده و زیبایی بدون آرایش

انتخاب کانتور مناسب پوست صورت، رنگ پوست هیچ کس شبیه دیگری نیست

ته رنگ پوست ما هنگام انتخاب سایه های کانتور مناسب معنی خاصی دارد. و از آنجایی که رنگ پوست همه متفاوت است و به زیبایی منحصر به فرد بر میگردد. مهم است تا با رنگ پوست فردی خود آشنا شوید. و سپس بدانید چه سایه های کانتور مناسب شماست. اگر پوست روشن تا متوسط دارید، به رنگ‌های خنثی، مایل به قهوه‌ای و رنگ‌های کانتوری فکر کنید که به سمت سردتر تکیه دارد. برای رنگ های برنزه/زیتونی بیشتر، می توانید کمی طلایی تر انتخاب کنید. زیرا این رنگ ها به طور طبیعی گرمای بیشتری روی پوست ایجاد می‌کنند. برای پوست‌های تیره، از چیزی خنثی‌تر استفاده کنید که تعادل مناسبی بین رنگ‌های آبی و قرمز داشته باشد.

آزمایش محصولات کانتورینگ در داخل بازو روی ساق دست، یک راه آسان برای یافتن رنگ مناسب پوست شما است. تا بدانید کانتورینگ روی پوست طبیعی شما چگونه به نظر می رسد. و اگر نتوانید سایه ها را مستقیماً روی پوست خود آزمایش کنید چطور ممکن است بدانید روی صورتتان خوب باشد.

مطلب مرتبط: ۸ ماده غذایی معمولی که توانایی های آرایشی پنهانی دارند

از ابزارهای ترکیبی مناسب استفاده کنید

مهم نیست که چه مدل آرایشی مد نظر شماست، استفاده از برس های مناسب و ابزارهای ترکیبی مهم هستند. زیرا می توانند ظاهر شما را تا حد زیادی تغییر دهند و به پوست شما کمک کنند. برس ها می توانند نقش مهمی در ظاهر کانتور شما داشته باشند. بنابراین هنگام استفاده از ابزار مناسب باید به چند نکته توجه داشت. برس های نرم تری را برای ظاهری طبیعی تر پیشنهاد استفاده کنید. استفاده از یک برس کرکی، کانتور را نرم و پراکنده نگه می‌دارد. برای داشتن ظاهری بهتر، باید برس متفاوتی را انتخاب کنید. اگر ظاهری حجاری‌تر می‌خواهید، برس کوچک‌تر و متراکم‌تر را انتخاب کنید. شروع آهسته با محصولات کانتورینگ بهترین راه برای استفاده از آن ها است. وقتی به دنبال شروع کانتور هستید، به تمام مکان‌های طبیعی که خورشید به صورت برخورد می کند فکر کنید. و مطمئن شوید که پیشانی و شقیقه خود را فراموش نمی‌کنید.

مطلب مرتبط: صورت جذاب؛ برای آرایش خیره‌کننده، به رنگ پوست خود توجه کنید!

اگر فکر می‌کنید که کانتورینگ صورت شما با آرایش‌تان مطابقت ندارد. باید توجه داشته باشید که بهترین روش برای کانتور کردن بعد از استفاده از کرم پودر و کانسیلر است. به این ترتیب رنگ صورت خود را شناخته می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. مطمئناً می توانید پس از کانتورینگ دوباره به صورت خود نگاه کنید و در صورت نیاز کانسیلر بیشتری اضافه کنید. و اگر دوست دارید رژگونه بزنید، پس از اتمام کانتورینگ استفاده کنید. خیلی زیاد کانتور کرده‌اید؟. ناراحت نباشید با استفاده از برس فونداسیون که کمی کرم پودر روی آن باقی مانده، می توانید کانتور را صاف کنید. تا طبیعی تر به نظر برسید.

مطلب مرتبط: فواید یوگای صورت برای جوان سازی پوست+شیوه تمرین یوگای صورت

کانتور مناسب پوست صورت؛ کانتور کرم در مقابل پودر

از آنجایی که کرم و پودر دو بافت بسیار متفاوت هستند. باید با هر کدام از آن ها آشنا شوید و ببینید کدام یک را بیشتر برای کانتورینگ ترجیح می دهید. کانتورهای پودری می‌توانند به انواع پوست‌های چرب‌تر کمک کنند و روکش مات بیشتری ببخشند. در حالی که کرم‌ها می‌توانند به انواع پوست‌های خشک‌تر کمک کنند و ظاهری درخشان‌تر داشته باشند. حتی اگر می‌خواهید از چیزی که در کشوی آرایشتان وجود دارد استفاده کنید و نیازی به خرید چیز جدیدی ندارید. می‌توانید از برنزر روزمره خود برای کانتور نیز استفاده کنید.

مطلب مرتبط: ۲۴ ترفند زیبایی که امتحان خود را پس داده‌اند

از کانتورینگ لذت ببرید

مهمترین نکته؟ از کانتورینگ استفاده کنید. نباید برای کانتورینگ سخت گیری کنید. هرچه بیشتر تمرین کنید، بیشتر متوجه خواهید شد که چه چیزی برای شما مفید است. و چه چیزی برای شما کار مناسب نیست. محصولات، بافت‌ها و ابزارهای مختلف را آزمایش کنید تا زمانی که متوجه شوید چه چیزی برای شما مناسب‌تر است. آن وقت در کمترین زمان به یک متخصص کانتورینگ تبدیل خواهید شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *