تست شخصیت سرگرم کننده: ضمیر ناخودآگاه شما چه چیزی را فاش می کند؟

توسطسهراب شهریار

شهریور ۲, ۱۴۰۲ به روز رسانی : شهریور ۲, ۱۴۰۲ , ,
تست شخصیت سرگرم کننده

این روزها، آزمون های عجیب و غریب زیادی در سراسر اینترنت در حال منتشر شدن هستند. هر روز سوالاتی مانند «شما چه نوع آدمی هستید؟»، “حیوان روح شما چیست؟” ،”به چه کسی اهمیت می دهید؟”و … را می بینیم. در میان همه این سوالات و تست ها، هر چند وقت یک بار، با تستی روبرو می شوم که واقعاً کنجکاوی هر کسی را تحت تأثیر قرار می دهد. به شخصه خودم نمی توانم از کلیک کردن بر روی تصاویر و یا لینک مطلب خودداری کنم. به طور تصادفی با این تست شخصیت سرگرم کننده جذاب روبرو شدم. و باید بگویم، اصلاً از نتایج ناامید نشدم و توانستن بخشی از جزئیات ضمیر ناخودآگاه خودم را شناسایی کنم.

روش کار تست شخصیت شناسی سرگرم کننده

شما با شش مسیر بسیار متفاوت در جنگل روبرو هستید. چیزی که به سمتش کشیده می‌شوید نه تنها جزئیات ناخودآگاه شما را نشان می‌دهد، بلکه مسیری را که در زندگی طی می‌کنید را نیز آشکار می‌کند.

برای شرکت در تست، ابتدا یک استکان چای یا دمنوش گیاهی خورده و خود را آرام کنید. هنگامی که به لحاظ روجی آرام و مستقر شدید، چند نفس آرام بکشید، چشمان خود را ببندید. وقتی آماده شدید، چشمان خود را باز کرده و به عکس نگاه کنید.

حال باید بگوئید برای پیاده روی در جنگل، کدام مسیر را انتخاب می کنید؟ برای دیدن نتایج تا پاین مطلب با بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همراه باشید.؟

هنگامی که پاسخ خود را انتخاب کردید، می توانید نتایج را ببینید!

مسیر شماره یک

شما روحی نرم، هوس انگیز و طبیعتی لطیف دارید. شما از زیبایی لذت می برید و زمانی که توسط اشیاء مورد علاقه خود احاطه می شوید خوشحال هستید. سنت ها و گذشته برای شما مهم هستند.

انتخاب مسیر پر گل، نشان می دهد که دوست دارید کارها را آهسته پیش ببرید. از چیزهای کوچک در زندگی قدردان هستید  دائما در حال انجام این کار هستید. یک رگه ماجراجویی در شما وجود دارد. اتفاق جدیدی در راه است و اگرچه از آرامش و سکون لذت می برید، از این تغییر هم خوشحال خواهید شد. مثل گل های بهار، به زودی شکوفا خواهید شد.

اگرچه تمایل دارید ساکت بمانید، اما سعی کنید صدای خود را بیشتر بشنوید. لحظه حال، زمان مناسب برای گفتن چیزهایی است که احساس می کردید.

تست شخصیت سرگرم کننده و انتخاب مسیر شماره دو:

شما از ماجراهای جدید، احساسات جدید و تجربیات جدید لذت می برید. تندخو و جسور هستید و دوست ندارید بازی کنید. شما شخصیت قوی ای دارید که کلمات را خرد نمی کند. وفادار و قابل اعتماد، بوده و هرگز یک دوست را گمراه نمی کنید.

مسیر سنگی نشان می‌دهد که از یک چالش لذت می‌برید. از یک نبرد سخت و یا رقابت نمی هراسید. شما همیشه احساس کرده اید که چیزی زیبا در اوج در انتظار شماست. حق با شماست. به صعود ادامه دهید و ناامید نخواهید شد. خیلی نزدیک هستید!

شجاعت شما منبع قدرت برای اطرافیانتان است، اما اجازه دهید آنها نیز جنبه نرم شما را ببینند. هم شما و هم اطرافیان نزذیکتان به آن نیاز دارید.

مسیر شماره سه

تست شخصیت سرگرم کننده

شما دوست دارید وقت خود را صرف جستجو کنید. به همه چیز فکر کنید و همه چیز را در خود غوطه ور کنید. سؤال می کنید و به دنبال پاسخ می گردید. شما گاهی راه خود را گم می کنید، اما برایتان مهم نیست. در حالی که برخی از مردم از سکوت و ناشناخته می ترسند، شما در آن شکوفا می شوید.

انتخاب مسیر وحشی نشان می دهد که شما یک روح سرگردان و درونگرا دارید. زندگی برای شما یک ماجراجویی بزرگ است. اما مسیر در پایان ناپدید می شود و ما نمی توانیم ببینیم که به کجا می رود. زمان آن فرا رسیده است که مسیری روشن را انتخاب کنید و در آن قدم بگذارید. شروع کنید و همه مشاهدات دقیق خود را به کار بگیرید.

انرژی آرام شما یک نیروی آرام بخش است و کنجکاوی شما طراوت بخش است. اما گاهی اوقات دیگران را به به حریم خود دعوت کنید. شما بیشتر از آنچه فکر می کنید از آن لذت خواهید برد.

تست شخصیت سرگرم کننده و انتخاب مسیر شماره چهار:

شما یک روح غریب با حس شوخ طبعی قوی دارید. شما به همه چیزهای زرق و برق دار و منحصر به فرد کشیده می شوید و زندگی شما پر از رنگ است. پرشور، با استعداد دراماتیک، روحیه ای پر جنب و جوش دارید که اطرافیانتان را مجذوب خود می کند.

انتخاب مسیر سایبان، نشان می دهد که شما به سمت بالا نگاه می کنید. نه جهتی که در آن حرکت می کنید. ممکن است چیزی در راه شما باشد، پس حتما گاهی اوقات به آینده نیز نگاه کنید. شما از مواجه شدن با آن می ترسید، اما نباشید. هرگز آنقدر که فکر می کنید بد نیست. مردم از شوخ طبعی و درخشش شما انرژی می گیرند، اما به آنها نشان دهید که می توانید جدی باشید.

مسیر شماره پنج:

شما آدم آرام و بانمکی هستید. متواضع و صمیمی هستید و به سختی می توان شما را عصبانی کرد. شما سریع می بخشید و فراموش می کنید و حتی سریعتر لبخند می زنید. در حالی که دیگران در حال امتحان کردن چیزهای کوچک هستند، شما کمی آهنگ زمزمه می کنید.

انتخاب مسیر پاییز نشان می دهد که شما در یک زمان انتقالی هستید. نه تابستان و نه زمستان. شما با تغییراتی روبرو هستید، اما به زودی خواهید فهمید که آنها بهترین هستند. منحنی ها و پیچ هایی در مسیر شما وجود دارد، اما شما فردی متعادل هستید که می توانید آنها را مدیریت کنید.

انرژی آرام و گرمای شما می تواند به اطرافیانتان کمک کند. به آنها بیاموزید که چگونه همه چیز را رها کنند.

مسیر شماره شش:

شما ساکت و متفکر هستید و احساسات شما بسیار عمیق است. شما تنهایی را ترجیح می دهید. هر چند مخالف شراکت ها و ارتباطات خوب نیستید. شما حساس و دلسوز هستید و از صمیمیت لذت برده و استفاده می کنید.

انتخاب مسیر تاریک، نشان می دهد که شما آرزوی سرپناه و محافظت دارید و به تنهایی سفر کرده اید. اگرچه به راه رفتن در نور عادت ندارید، اما در پایان نور در انتظار شماست. از آن نترس چشمان شما با تغییر سازگار می شوند و زیبایی را در آن خواهید یافت.

دنیای خصوصی شما زیباست، پس هر چند وقت یکبار مردم را دعوت کنید. وقت درخشش شماست.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 13

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *