جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
1
(1)

تست های شخصیتی همواره روشن کننده بخشی از زوایای تاریک شخصیتی افراد هستند. به همین دلیل روان شناسان هر روز با طراحی تست های مختلف در صدد شناخت بیشتر انسان هستند. امروز هم بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه با تست شخصیت با سطل زباله مهمان شما شده است. به نحوه انجام تست دقت کنید.

این روزها کمی حواس شما پرت شده است. در حالی که در خیابان راه رفته و به چیزهای مختلف فکر می کردید، ناگهان به سطل زباله ای برخورد می کنید. سطل زباله واژگون می شود و محتوبات آن بر روی جاده می ریزد. حالا به نظر شما چه چیزی از سطل بر روی جاده ریخته شده است. بر روی سوال تمرکز کنید و اولین پاسخ که در زیر ارائه شده است را انتخاب کنید. سپس به تفاسیر مراجعه کنید.

پاسخ هایی که می توانید انتخاب کنید:

  • چیزی بر روی زمین نریخت، چون سطل زباله خالی بود.
  • انبوهی از زباله های بدون کیسه بر روی جاده پخش شد.
  • آشغال میوه مثل سیب، استخوان مرغ و باقی مانده غذاها.
  • کیسه زباله مشکی و سفید که خوب بسته شده باشد.

بیشتر بخوانید:تست خودیابی: اولین پاسخی که به ذهنتان می رسد، شخصیت شما را فاش می کند

ارزیابی و تفسیر پاسخ ها

شما یک سطل زباله را واژگون کرده اید. شما محتویات چیزی را به دنیا نشان دادید که به طور مرتب جمع آوری شده و پنهان شده اند. چیزهایی که فکر می کنید از سطل بر روی جاده ریخته اند، چیزهایی هستند که سعی می کنید از دنیای بیرون پنهان کنید.

بیشتر بخوانید:تست باران برای شناخت حقیقت شخصیت: شما در موقعیت دعوا چگونه رفتار می کنید؟

تست شخصیت با سطل زباله؛ پاسخ شماره 1

افرادی که این پاسخ را می دهند زندگی خود را بدون فتوشاپ یا ظاهر شدن غیر از آنچه هستند می گذرانند. آنچه در داخل است همان چیزی است که بیرون است. آنها جذابیت خود را مدیون صداقت محض خود هستند.

بیشتر بخوانید: آنچه در تصویر می بینید، نقطه ضعف شما را در زبان عشق فاش می کند!

پاسخ شماره 2

اگر چه کسانی که می گویند داخل سطل پر از زباله های بدون کیسه است، کسانی هستند که ممکن است برای دنیای بیرون روشن و باز به نظر برسند، اما در واقع پر از احساساتی هستند که نمی توانند بیان کنند. آن‌ها این احساسات را فقط به‌عنوان یک آزار عمومی درک می‌کنند. آنها نمی توانند احساسی را بیان کنند و …. اما اگر روزی بخوانند آنها را بروز دهند و آنها را درک کنند، متوجه می‌شوند که مملو از احساسات مختلف هستند.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی از طریق زبان بدن: کدام زن، تلاش دارد چیزی را از شما پنهان کند؟

تست شخصیت با سطل زباله؛ پاسخ شماره 3

کسانی که گزینه سوم را انتخاب کردند و انبوهی از ضایعات آشپزخانه را می بینند، کسانی هستند که در مقابل دیگران، اشتها و میل طبیعی خود را به غذا سرکوب می کنند. شاید شما در حال رژیم هستید یا سعی می کنید با کاهش مصرف مواد غذایی، پول پس انداز کنید. علاوه بر این، شاید وزن شما برای شما دردسر ایجاد کرده و شما اشتهای خود را سرکوب می کنید. شرایط شما هر چه که باشد، روی شما تأثیر گذاشته است. نیازی به اغراق نیست و برای شما خوب است که اوقات خوبی را با دوستان خود بگذرانید.

بیشتر بخوانید: تست هوش با فنجان: با دقت به تصویر نگاه کنید و بگوئید کدام فنجان اول پر می‌شود؟

پاسخ شماره 4

کسانی که کیسه زباله سیاه و سفید بسته شده را تصور کرده اند، حس خودکنترلی بسیار توسعه یافته ای دارند. از نشان دادن ضعف یا شکایت متنفر هستید. زیرا غرورشان اجازه نمی دهد. اما این افراد باید بدانند که اکر دیگران هم بدانند آنها چه احساسی دارند نشانه ضعف نیست. ریسمان ها را کمی شل کنید تا قبل از اینکه زباله ها شروع به گندیدن کنند، مقداری هوا وارد آن شود.

همواره دیدگاهها و نظرات خود را از طریق شبکه های اجتماعی خبرنامه در اینستاگرام و فیسبوک با ما در میان بگذارید. منتظر نقطه نظرات شما هستیم. این تست شخصیت را با دیگران به اشتراک بگذارید و اجازه دهید آنها هم بیشتر درباره خودشان کشف کنند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت رابطه: تشخیص اولین تصویر، ضعفتان را در روابط عاطفی مشخص می کند!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان