جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

همین چند روز پیش بود که با یکی از دوستام به یک کافه رفته بودیم و داشتیم با همدیگه درمورد کارهامون صحبت می‌کردیم. یکم که با همدیگه گپ زدیم ازم پرسید تو چطوری برای هر فصل یه ادکلن خوب میخری که بوش همه رو دیوونه می‌کنه !؟ به همین علت به این فکر افتادم تا بیام و یک مقاله‌ای در این مورد بنویسم که چطور برای هر فصل یک ادکلن خوب و مناسب با اون حس و حال بخریم.

حتما شما هم کسانی را در اطرافیان خودتون می‌شناسید که عطر و ادکلن‌های متفاوت و مناسبی رو برای هر حس و حال و فصلی استفاده می‌کنند و باعث به وجد آمدن دیگران می‌شوند. من هم قصد دارم تا در این مقاله روشهایی را برای انتخاب و خرید بهترین ادکلن برای هر فصل به شما معرفی کنم.

یکی از روشهای مرسومی‌که می‌تواند در انتخاب و خرید عطر و ادکلن به شما کمک می‌کند، شناسایی فصل مورد علاقه شماست؛ چرا که اطلاع از چنین موضوعی می‌تواند روشهای خوبی را برای خرید عطر به شما ارائه کند. جالب است بدانید که پس از مشاهده طولانی عادت‌های مشتریان در انتخاب و خرید عطر، شرکت‌های عطرسازی به این فکر افتادند تا طبقه‌بندی‌ای را تحت مرتبط کردن شخصیت افراد با رایحه‌های محبوب آنها درست کنند. همچنین کمپانی‌های عطرسازی بزرگ به این نتیجه رسیدند که هر شخصی ممکن است از رایحه‌های متفاوتی در هر فصل خوشش آید.

آنچه در این مقاله خواهید خواند :

  • چطور رایحه‌های متناسب هر عطر را با توجه به هر فصل تشخیص دهیم؟
  • انتخاب بهترین عطر در فصل بهار
  • انتخاب بهترین عطر در فصل تابستان
  • انتخاب بهترین عطر در فصل پاییز
  • انتخاب بهترین عطر در فصل زمستان

چطور رایحه‌های متناسب عطرها را با توجه به هر فصل تشخیص دهیم ؟

بدون شک اگر شما هم اهل خرید و استفاده کردن از عطر و ادکلن باشید، این جمله معروف را از فروشندگان عطر شنیدید که به شما می‌گویند: این عطر مناسب این فصل است و یا بهتر است از این عطرها که چنین رایحه ای دارد در این فصول و زمان‌ها استفاده کنید. اما این موضوع چقدر واقعیت دارد؟

اگر کمی‌دقت کنید متوجه این موضوع که شما جذب یکسری از رایحه‌های خاص می‌شوید شده اید. علت این موضوع هم آن است که ملاک‌هایی مثل: ویژگی‌های شخصیتی، نوع پوشش، علایق و سبک زندگی شما تاثیر بسزایی در انتخاب و خرید ادکلن دارد. به همین علت بهتر است که در زمان خرید عطر یا ادکلن به نکات بالا دقت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب خودتان را داشته باشید. اما بدون شک نکات زیر نیز می‌تواند به شما در انتخاب هرچه بهتر و کمک به تمایز شما در جمع‌های دوستانه و خانوادگی کمک زیادی کند. در ادامه این مقاله به شما بهترین روش‌ها را برای انتخاب عطر و ادکلن مناسب شما آموزش می‌دهیم.

انتخاب بهترین عطر در فصل بهار

با توجه به این نکته که فصل بهار نماد تجدید طبیعت و افزایش انرژی و شور و اشتیاق در افراد است، به همین علت بهتر است سمت عطرهایی  الهام گرفته از طبیعت همانند مرکبات، میوه‌ها، گل‌ها و… بروید، چرا که این رایحه‌ها می‌تواند حس و حال خوبی را در شما و اطرافیانتان بوجود آورد.

دقت کنید که بهتر است انتخاب عطر خود را با توجه به تیپ شخصیتی خود و علایقتان نسبت به رایحه‌های تازه و شاداب را کشف کنید و با در نظر گرفتن این نکته عطر مناسب خودتان را انتخاب کرده و باعث تمایز و حس خوب در خود شوید.

برای هر فصل با این روش ادکلنتو بخر

انتخاب بهترین عطر در فصل تابستان

از آنجایی که تابستان فصلی گرم و پرطرفداری است آدمها میل بیشتری نسبت به رایحه‌های پر شور و نشاط دارند و به همین دلیل بیشتر به سمت عطرهایی می‌روند که به آنها انرژی می‌دهد. به همین علت رایحه‌هایی خنک و اسپرت که به سرعت در هوا پخش می‌شوند و می‌تواند باعث تمایز و اعتماد بنفس در افراد شود بیشتر به نظرها را به سمت خود جذب می‌کند. عطرهایی با رایحه‌های مدرن، اسپرت، ملایم و همچنین مرکبات می‌تواند گزینه خوبی برای انتخاب عطر مناسب شما باشد؛ چرا که باعث احساس طراوات و نشاط در آدمها می‌شود و می‌تواند از شدت گرما و عطش آدمها در این فصل کم کند.

انتخاب بهترین عطر در فصل پاییز

پاییز فصلی پر از حس و حال متفاوت در افراد است؛ چرا که دمای هوا کم کم رو به سرما می‌رود اما هوا آنطور که باید و شاید سرد نشده است. به همین علت معمولا نیمه ابتدایی آن عطرهایی با رایحه‌های آرامش بخش مثل بوی چوب و قهوه می‌تواند نظرها را به سمت خود جلب کند و باعث تمایز شما نسب به اطرافیانتان باشد؛ از طرفی در نیمه دوم پاییز تمایل آدمها نسبت به رایحه‌های گرم افزایش می‌یابد و اغلب دوست دارند تا از عطرهایی استفاده کنند که نت‌های گرم و تند و تیزی مثل دارچین و بوی دود دارند.

انتخاب بهترین عطر در فصل زمستان

با توجه به تغییر چشمگیر خلق و خوی آدمها در فصل زمستان و سرد شدن چشمگیر هوا در این زمان از سال، تمایل آدمها به رایحه‌هایی که به آنها احساس شادابی و آرامش در کنار حس و حال گرما می‌دهد می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب و خرید عطر و ادکلن برای شما باشد. شاید برای شما جالب باشد که میل مردم به استفاده از عطر و ادکلن در فصل زمستان به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد، حتی کسانی که ممکن است در بقیه فصول سال از عطر استفاده نکنند در این فصل تمایل بیشتری به خرید و استفاده از ادکلن دارند. همچنین یکی از نکات قابل توجه در ارتباط با خرید عطر در فصل زمستان می‌تواند این موضوع باشد که مولکول‌های عطر شما در هوا دیرتر پخش می‌شود و با توجه به عدم تماس با پوست شما پخش شدن بوی آن کار مشکل تری است؛ به همین علت است که کمپانی‌های عطر و ادکلن برای فصول سرد سال عطرهایی با غلظت بالاتر تولید می‌کنند تا مولکول‌های آن در هوا به خوبی پخش شود و احساس خوبی را در شما و اطرافیانتان بوجود آورد. بنابراین رایحه‌های شیرین و گرم می‌تواند معیار مهمی‌در انتخاب و خرید ادکلن برای شما باشد.

برای هر فصل با این روش ادکلنتو بخر

حتما اگر شما هم طرفدار استفاده و خرید عطر و ادکلن باشید این نکته را متوجه شده‌اید که خرید ادکلن اصل و اورجینال از یک فروشگاه معتبر بهتر از خرید ارزان یک کالای بی‌کیفیت است. فروشگاه تخصصی عطر و ادکلن ” کالا بی کالا ” یکی از فروشگاه‌های معتبر در زمینه فروش عطر و ادکلن‌های اصل و شرکتی است که قیمت‌های مناسب تری نسبت به سایر فروشگاه‌های بی نام نشان دارد؛ به همین علت می‌تواند گزینه خوبی برای خرید مطمعن شما عزیزان باشد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت این فروشگاه به خوبی در مورد هر عطر و ادکلنی که می‌خواهید اطلاعات خوبی را کسب و کنید و یک خرید با آرامش داشته باشید و از  کیفیت و تنوع محصولات آن لذت ببرید. همچنین شما می‌توانید بصورت آنلاین سفارش خود در این سایت ثبت کنید تا در کمترین زمان کالای مورد نظرتان را دریافت کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان