جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
54 بازدید

اثرات و خواص لیمو یخ زده: 3 خاصیت شگفت انگیز لیمو یخ زده برای سلامتی

اثرات و خواص لیمو یخ زده
خواندن 3 دقیقه
1.8
(4)

فواید استفاده از لیموترش که سرشار از ویتامین های مختلف از جمله ویتامین سی است، کم نیست. لیمو با انجماد و رنده کردن خواصش از میان نمی رود. حتی مطالعات جدید نشان می دهد، که خواص آن افزایش می یابد. در این مطلب اثرات و خواص لیمو یخ زده برای سلامتی مورد بررسی قرار گرفته است.

کاربرد لیمو

امروزه کمتر آشپزخانه ای می توان یافت که در آنجا لیمو نباشد. لیمو به عنوان منبع قوی ویتامین C در آشپزخانه ما ضروری است. کاربردهای جایگزین لیمو، به دلیل فواید بسیاری که برای سلامتی ما دارد، از آب تا پوست آن شناخته شده است، نیز بسیار زیاد است. از تمیز کردن سینک ظرفشویی گرفته تا سفید کردن لباس ها.

در سوپ، سالاد، مراقبت از پوست، مراقبت از دست و ناخن، تمیز کردن و … کاربرد بی شمار دارد. لیمو یکی از ملزومات لیست رژیم غذایی است، زیرا ادم را تسکین می دهد و سموم را از بین می برد.

ما عموماً از لیموترش استفاده می کنیم. به این صورت که با خلال کردن یا فشار دادن آب از آن استفاده کرده و پوست آن را رنده می کنیم. آیا تا به حال به فریز کردن لیمو فکر کرده اید؟

لیمو منجمد هم از نظر فواید و هم از جهت اینکه از هدر رفت ضایعات جلوگیری میشود، مهم است. در اینجا به فواید استفاده از لیمو با یخ زدن و رنده کردن آن می پردازیم.

بیشتر بخوانید: ۱۲ فایده معجزه آسا شیر انجیر

لیمو را فریز کرده و رنده کنید

یک لیمو را خوب بشویید. سپس در فریزر بگذارید و یک شب بماند، روز بعد لیمو را با پوست آن رنده کنید.

به لطف یخ زدگی، می‌توانید لیمو را با پوست آن بدون هدر دادن آن استفاده کنید. به این ترتیب از تمام ویتامین های موجود در لیمو بهره مند خواهید شد.

اثرات و خواص لیمو یخ زده

بخش قابل توجهی از ویتامین های لیمو در پوست ان نهفته است. شما با منجمد کردن لیمو مانع از هدر رفت پوست آن می شوید. به این ترتیب سه معجزه بزرگ با مصرف حداقل دو هفته ای لیمو یخ زده در بدن شما ظاهر می شود که عبارتند از:

لیمو منجمد رنده شده اثر سم زدایی و طراوت بخشی بر بدن دارد

لیموهای منجمد و رنده شده طعم بیشتری به غذاها می بخشد.

لیمو منجمد دارای اثر درمانی و پیشگیرانه در برابر تومورها، توده ها، کیست ها و تومورها دارد.

بیشتر بخوانید: با فهمیدن خواص شگفت انگیز پوست موز، دیگر آن را دور نمی اندازید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1.8 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان