جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
4
(3)

شخصیت شناسی از طریق زبان بدن را امتحان کنید. ببینید که هوش هیجانی شما چگونه عمل می کند. وقتی دروغ می گوئیم، بدن سیگنال هایی را ارسال می کند که بعضاً خود متوجه آن نمی شویم. از کودکی به ما آموزش داده شده است که همواره حقیقت را بگوئیم، لذا طبیعی است وقتی سعی می کنیم دروغ بگوئیم دچار نگرانی می شویم.

این ترس از گرفتار شدن ما را ناراحت می کند. شاید به همین علت است که به لحاظ حرکات بدنی، تغییراتی در ما ایجاد می شود. البته باید گفت که فقط یک متخصص با ضریب عاطفی بالا می تواند این سیگنال ها را شناسایی کرده و آنها را تفسیر کند.تا اخر مقاله با بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همراه باشید.

زبان بدن چیست؟

البته تشخیص این سیگنال ها برای ما غیرممکن نیست. لازم نیست حتما یک مأموز بخش جنایی باشید تا سرنخ‌ها را پیدا کنید. برای امتحان این آزمون زبان بدن را مطالعه کنید. هرکسی می تواند با کمی دقت و حوصله و با خواندن این علائم غیرکلامی که زبان بدن ما به صورت غیرارادای در موقعیت های گوناگون از جمله دروغ گفتن از خود بروز می دهد، یاد بگیرد. شما فقط باید مراقب نشانه های ظریفی باشید که وقتی می خواهیم دروغ بگوییم یا چیزی را پنهان کنیم یا با دیگران صادق نباشیم؛ چگونه به بیرون بازتاب پیدا می کنند.

زبان بدن یا تنگفت به مجموعه ی رفتارهای غیرکلامی و فیزیکی اطلاق می شود که در آن فرد بدون صحبت کردن قادر به انتقال پیام و برقراری ارتباط با دیگران است. یادگیری تکنیک‌های زبان بدن باعث می شود که ما در ارتباطات غیر کلامی خود که بخش عمده‌ای از ارتباطات ما را تشکیل می‌دهند توانمندتر شویم و با استفاده بهینه از این تکنیک های زبان بدن می توانیم در ارتباطات و مذاکرات خود بهتر بدرخشیم.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت با پله: پاسخ به سوالات این تست گذشته شما را فاش می کند!

زبان بدن چگونه احساسات و افکار ما را لو می دهد

وضع عاطفی ما از طریق زبان بدن منعکس می شود. هر حرکت یک کلید ارزشمند برای درک عواطف هر شخص می باشد. بگذارید یک مثال برای روشن شدن مطلب برایتان بیان کنم، مرد چاقی که نگران اضافه وزن خویش است، در بیشتر اوقات غبغب خود را می کشد و یا زنی که نگران چربی های اضافه پهلویش است مدام پیراهنش را به سمت پایین صاف می کند. کسی که احساس ترس یا تدافعی بودن می کند ممکن است دست به سینه بنشیند یا پایش را روی پایش بیندازد یا هر دو کار را با هم انجام دهد.

کلید خواندن زبان بدن این است که ضمن گوش دادن به آنچه دیگران می گویند و توجه کردن به شرایط صحبتشان بتوانیم وضعیت عاطفی آنها را درک کنیم. این کار به ما کمک می کند تا حقیقت را از دروغ تمیز دهیم. اما زبان بدن پیچیده تر از این است که با دانستن چند نکته بتوان رفتار طرف مقابل را بررسی کرد. برای پی بردن به زبان بدن معمولاً باید چند حرکت و رفتار را همزمان با هم بررسی نمود تا به درستی بتوان زبان بدن را تشخیص داد.

بیشتر بخوانید: تست باران برای شناخت حقیقت شخصیت: شما در موقعیت دعوا چگونه رفتار می کنید؟

شخصیت شناسی از طریق زبان بدن

در این آزمون زبان بدن، شما متوجه خواهید شد که کدام زن چیزی را از شما پنهان می کند.

در زیر تصویری از چهار زن با چهار زبان بدن متفاوت را مشاهده می کنید. شما باید حدس بزنید که کدام یک از آنها سعی دارند چیزی را از شما پنهان کنند، به عبارت دیگر، با شما صادق نیستند.

آیا به نشانه های ظریف پنهان در وضعیت بدن آنها توجه کرده اید؟ اینها با فرآیند فکر درونی آنها و نحوه پردازش احساسات آنها ارتباط دارد. بنابراین، آن را امتحان کنید و دریابید که کدام زن فریبنده است.

تنها یک راهنمایی کوتاه در این جا برایتان ارائه می دهیم. براساس این زاهنمایی، جواب صحیح شما بیش از یک مورد باشد.

در زیر پاسخ مناسب آزمون زبان بدن را با توضیح ببینید.

بیشتر بخوانید: تست خودیابی: اولین پاسخی که به ذهنتان می رسد، شخصیت شما را فاش می کند

آزمون زبان بدن با انتخاب زن شماره 1

شخصیت شناسی از طریق زبان بدن

توضیح: این زن دست هایش را در حالت باز دارد. لذا این زبان بدن باز نشان می دهد که او هر چه می داند به شما می گوید. چیزی برای پنهان کردن ندارد. پس این زن نمی تواند کسی باشد که در صدد فریب دادن شماست.

بیشتر بخوانید: تست ساده نیاز سنجی:آزمونی که نشان می دهد در زندگی به چه چیزی بیشتر نیاز دارید؟

زن شماره 2

شخصیت شناسی از طریق زبان بدن

توضیح: این زن گوش هایش را می کشد و این زبان بدن نشان می دهد که او عصبی است. او نمی داند باید چه کار کند. او قطعا چیزی را پنهان می کند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت با کلید: انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!

زن شماره 3

شخصیت شناسی از طریق زبان بدن

توضیح: حرکت دست زن سوم نشان می دهد که او با دقت به شما توجه می کند. او به شما گوش می دهد. او سعی نمی کند چیزی را از شما پنهان کند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی با کمک بازو: روی هم گذاشتن بازوها از شخصیت شما می گوید

شخصیت شناسی از طریق زبان بدن با انتخاب زن شماره 4

شخصیت شناسی از طریق زبان بدن

توضیح: واضح است که این زن فریبکار است. کمی هوش هیجانی به شما کمک می کند تا ببینید که چون می داند حرف هایش درست نیست، ناخودآگاه مجبور می شود دهانش را پنهان کند.

بنابراین بر اساس زبان بدن، زن شماره 2 و زن شماره 4 سعی می کنند چیزی را از شما پنهان کنند.

بیشتر بخوانید: زبان بدن دروغگو : ۲۰ نشانه که یک نفر به شما دروغ می‌گوید

خواندن زبان بدن فراتر از ادراک است. یک مطالعه نشان می دهد که زبان بدن شکل قدرتمندی از ارتباط غیرکلامی است. زبان بدن سرنخ های مهمی در مورد نیات، احساسات و انگیزه های دیگران ارائه می دهد. بر اساس این تحقیق، توانایی خواندن زبان بدن شامل شناخت اطلاعات مختلف بصری و همچنین رمزگشایی معنایی آنهاست.

آیا توانستید حدس بزنید چه کسی می خواهد چیزی را از شما پنهان کند؟

به کسانی که تشخیص درست دادند، تبریک می گوئیم!

بیشتر بخوانید: ابتدا کدام شخص دچار حادثه می‌شود؟ پاسختان شخصیت شما را فاش می‌کند!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان