جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
1
(1)

پاراگراف زیر را با آرامش و در جایی که حواس تان پرت نشود بخوانید. به چهار سوال موجود، اولین پاسخ هایی که به ذهنتان می رسد را بدهید. تست شخصیت با پله و دادن پاسخ های درست به سوالات آن خواهد توانست بخشی از گذشته شما را فاش کند. تا اخر مقاله با بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه همراه باشید.

صورت سوال تست شخصیت با پله

شما در یک ساختمان قدیمی هستید که سالهاست هیچکس در آن پا نگذاشته است. پلکانی را کشف کرده اید که تا زیر زمین به سمت پایین می رود. باتوجه به این مسئله:

1- شما چند پله پایین رفتید؟

2- صدای کسی را از تاریکی می شنوید. آیا این شخص آرام آرام گریه می کند؟ آیا او ناله می کند؟ یا با شما حرف می زند؟

3- با شنیدن صدای این شخص چه واکنشی نشان می دهید؟ آیا می خواهید منبع صدا را پیدا کنید؟ آیا اولین فکر شما دویدن از طبقه بالا و فرار بدون نگاه کردن به عقب است؟ یا از ترس در جای خود منجمد شده اید؟

4- فرد موجود در زیر زمین شما را به نام صدا می کند.

نوری از بالا به سمت پائین می آید. شخصی را می بینید که پایین به سمت شما می آید. چه کسی از آشنایانتان را دوست دارید که به سمت پائین بیاید؟

تست شخصیت با پله

بیشتر بخوانید: تست باران برای شناخت حقیقت شخصیت: شما در موقعیت دعوا چگونه رفتار می کنید؟

تفاسیر تست شخصیت با پله

ساختمان‌های متروکه و اتاق‌های زیرزمینی نماد خاطرات مدفون و زخم‌های روانی قدیمی است. تقریباً همه ما خاطره‌ای داریم که حتی نمی‌خواهیم آن را به خاطر بسپاریم، یا حادثه ای که باعث دل شکستگی شما شده که فکر می‌کنیم فراموش کرده‌ایم. اما حافظه به راحتی پاک نمی شود.

واکنش شما به این رویداد نشان دهنده نحوه برخورد شما با خاطرات دردناک گذشته است.

بیشتر بخوانید: تست خودیابی: اولین پاسخی که به ذهنتان می رسد، شخصیت شما را فاش می کند

1- تعداد پله ها تا پایین پله ها میزان تاثیر زخم های روحی را که تجربه کرده اید را به شما نشان می دهد.

کسانی که تعداد کمی از ارقام پلکان را نشان می دهند، کمی تحت تأثیر گذشته قرار گرفته اند. اما کسانی که تعداد بیشتری پلکان به سمت پایین برداشتند و در حال رفتن به اعماق زمین هستند، زخم های عمیقی در درون خود دارند.

بیشتر بخوانید: تست ساده نیاز سنجی:آزمونی که نشان می دهد در زندگی به چه چیزی بیشتر نیاز دارید؟

2- تست شخصیت با پله؛ صداهایی که در تاریکی می شنوید نشان می دهد که چگونه خاطرات دردناک خود را در گذشته تجربه کرده اید.

آنهایی که می گویند صدای گریه را شنیده اند، کسانی هستند که در روزهای پرتنش دیگران از آنها دلجویی کرده اند. آنان با کمک هایی که دریافت کرده اند از این دوران جان سالم به در برده اند. افراد خوبی که در این مدت به شما کمک کردند، افرادی هستند که امروز شما را خلق کردند.

آنهایی که می گویند ناله می شنوند، افرادی هستند که تنهایی را به سختی گذرانده اند. ناله ای که در تاریکی می شنوید، درد مدفون خودتان است. شاید وقت آن رسیده است که در را باز کنیم و اجازه دهیم خورشید وارد شود.

آنهایی که می گویند صدایی را شنیده اند که با آنها صحبت می کند درد کهنه خود را مانند مدال حمل می کنند و حاضر نیستند فکر کنند زخمی هستند. نیچه گفت: «آنچه ما را نکشد، ما را قوی‌تر می‌کند» و شما این فلسفه را پذیرفته‌اید. اجازه ندهید این احساس شما را احاطه کند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت با کلید: انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!

3- واکنش شما به صداها در تاریکی نشان می دهد که چگونه با درد گذشته خود کنار آمده اید.

اگر برای یافتن منبع صدا رفته اید، احتمالاً در زندگی خود یک رفتار فعالانه اتخاذ کرده اید. رودررو شدن با مشکلات به معنای یافتن راه حل در نهایت است.

کسانی که بدون نگاه کردن به گذشته می دوند، گذشته ای دارند که در آن معتقد شدند که اگر مشکلات را نادیده بگیرند ناپدید خواهد شد. این رویکرد گاهی اوقات می‌تواند مؤثر واقع شود. اما اگر مشکلات بیشتر از آنچه فکر می‌کنید ادامه داشته باشند، تعجب نکنید. شما باید با ترس های خود روبرو شوید.

اگر می‌گفتید از ترس منجمد شده‌اید، برخی از اتفاقات گذشته‌تان که نمی‌توانید حل کنید، باعث ناراحتی شما می‌شود و شما را از زندگی کردن باز می‌دارد.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی با کمک بازو: روی هم گذاشتن بازوها از شخصیت شما می گوید

4- تست شخصیت با پله؛ فردی که در بالای پله ها ظاهر می شود، فردی است که فکر می کنید در مواقع سخت می توانید به او تکیه کنید.

نامی که می گذارید به شما آرامش می دهد و به شما کمک می کند تلخی خود را التیام بخشید.

بیشتر بخوانید: ابتدا کدام شخص دچار حادثه می‌شود؟ پاسختان شخصیت شما را فاش می‌کند!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان