جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
7 بازدید

کفسابی سنگ با اینترساب، روشی جدید در نظافت ساختمان

آنچه که در این مطلب میخوانید
اینترساب
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

امروزه، در زندگی شهرنشینی به دلیل رفت و آمد تعداد زیادی خودرو و حتی اشخاص در داخل پارکینگ ها، در هر بار ورود و خروج با آثار به جا مانده از روغن ماشین ها یا رد پا، روی موزاییک و سرامیک های کف حیاط و پارکینگ ها هستیم، در نتیجه برای از بین بردن این رد ها و دادن ظاهری زیبا به کف مکانی که در آن رفت و آمد زیادی دارید، مجبور به نظافت ساختمان به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه هستید.

با اینکه نظافت و شست و شوی کف ساختمان، منزل و یا هر محیطی که در آن هستید با مواد شوینده کار غیر ممکنی نیست، اما آثار بد و منفی خود را هم دارد.

زیرا از طرفی استفاده از مواد شیمیایی به مرور زمان باعث نابودی سنگ های کف ساختمان می‌شوند و شفافیت و تمیزی روز اول را در آنها از بین خواهند برد. و از طرف دیگر تنها به وسیله نظافت نمی‌توان تمام آلودگی های کف را از بین برد، و بدون شک با تمام شدن نظافت هم آلودگی هایی را در کف مکان مورد نظرتان مشاهده خواهید کرد.

حتی ریختن زباله های مایع و جامد هم در راه پله ها و یا کف منزلتان باعث آسیب دیدن سنک ها و سرامیک های کف می‌شوند. و در مواردی به دلیل برخورد اجسام و یا ورود و خروج مشتریان و مراجعین به ساختمان های اداری و محل کسب و کارها ، ترک های ریز و درشتی روی سرامیک و سنگ ها ایجاد می‌شود، که با گذشت زمان ظاهر آنها را زشت می‌کند.

این ترک ها، اسیدی شدن سنگ ها، لکه ها و سیاهی های ناشی از انواع روغن ها، سوراخ ها و شکاف های روی سنگ و سرامیک و… را دیگر نمی‌توان با مواد شوینده پاک کرد و معمولا اگر حال و حوصله ای برایمان باقی مانده باشد، فکر تعویض سنگ و بنایی به ذهنمان می‌رسد ، که علاوه بر هزینه، دردسر های زیادی را هم برایمان به همراه دارد.

اما  روشی کاملا نو و به صرفه، هم از نظر هزینه و هم از نظر زمانی جایگزین تعمیرات و نظافت ها و تعمیرات ساختمانی طولانی مدت شده است…

اگر  شما نیاز به هرگونه مشاوره و راهنمایی در  رابطه با انجام خدمات کفسابی برای ساختمان یا منزلتان دارید، می‌توانید به راحتی به سایت کفسابی اینترساب مراجعه کنید. سپس با دادن اطلاعاتی از جمله متراژ ، نوع سنگ و میزان کثیفی و آلودگی های به جا مانده بر روی کف محیطی که می‌خواهید آن را کفسابی کنید، به صورت آنلاین و کاملا فوری اطلاعات کامل و دقیقی را درباره قیمت و شرایط انجام کار دریافت نمایید.

کفسابی سنگ چیست ؟

بجای تراشیدن هزینه های اضافی و تحمل دردسر های مربوط به بنایی، بهترین کار این است که تجربیات یک متخصص سنگ را در خصوص کفسابی سنگ و سرامیک بدانیم.

صیغل دادن، نو کردن سنگ، براق کردن ، ماندگاری بالای براقیت در سنگ و سرامیک با موادی مخصوص و فقط با یک دستگاه کوچک و کم حجم و در مدت کوتاه هم ممکن است.

اما دستگاه مربوط به کفسابی، به هیچ وجه اینطور نیست که مانند سنگ فرز  باعث ایجاد سر و صدا شود. و حتی بدون اینکه باعث اذیت ساکنین شود به راحتی لایه‌ای نازک از روی سنگ را برمی‌دارد و با استفاده از مواد نانو روی سنگ یا سرامیک را می‌پوشاند. و بعد از چند ساعت هم دیگر هیچ اثری از لکه های سیاه و یا خرابی و شکستگی های کف پارکینگ و یا منزلتان نیست.

کفسابی با این مواد نانو دارای ماندگاری حدود ۵ سال است و این مدت زمان ماندگاری، با توجه به هزینه ای که برای آن می‌کنید و همچنین کیفیتی که دارد از هر نظر مقرون به صرفه است.

در کفسابی پرکردن فضاهای خالی، ترک ها، سوراخ های ایجاد شده بر روی سنگ و سرامیک، رفع کدری توسط مواد نانو، رفع همه‌ی مشکلات و سیاهی های روی سطح سنگ فقط در عرض چند ساعت انجام می‌شود، که در مقایسه با کارهایی از جمله بنایی کاملا ایده آل است. (البته زمان انجام کار بستگی به مساحت محل مورد نظر شما دارد) واقعا شگفت انگیز است.

در بعضی شرایط بخاطر زیاد بودن خرابی سطوح کف منزل یا محل کار تان، نیاز است که حتما با استفاده از دستگاه مخصوص کفسابی و سنگ سابی لایه ای در حدود ۱ تا ۳ میلی متر از روی سرامیک یا سنگ های کف برداشته شود، که این موضوع باعث می‌شود که سنگ مانند روز اول کاملا نو، براق و بدون هیچ مشکلی شفاف شود. و همچنین  نیازی به پرداخت هزینه های سنگین تغییر سنگ هم نیست.

اینترساب

قیمت کفسابی سنگ

اگر در خصوص انجام کفسابی نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره برای ساختمان خود دارید می‌توانید تنها با مراجعه به سایت کفسابی اینترساب، و ارائه متراژ ، نوع سنگ و میزان آلودگی های آن محیط فورا اطلاعات کاملی درباره نحوه و قیمت کفسابی سنگ اطلاعات کاملی را دریافت کنید.

بالاتر هم گفته شد که قیمت کفسابی سنگ بسیار مقرون به صرفه تر از نظافت های مکرر هفتگی یا ماهانه است و حتی اگر محیط مورد نظرتان به تعمیرات هم نیاز داشته باشد، مطمئنا با انجام خدمات سنگ سابی و کفسابی بخشی زیادی از مشکل شما حل می‌شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان