جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
212 بازدید

دلایل بی میلی مرد به زن: ۱۷ نشانه که دیگر برای همسرتان جذابیت ندارید

آنچه که در این مطلب میخوانید
دلایل بی میلی مرد به زن
خواندن 14 دقیقه
2.8
(9)

هر فردی با هدف داشتن یک زندگی مشترک پایدار ازدواج می کند. در عصری که ما زندگی می کنیم بیشتر ازدواج ها بر أساس عشق و علاقه صورت می گیرد. زوج ها با تعهد و وفاداری و شور و هیجان بالا زندگی شان را آغاز می کنند. اما پس از مدتی ممکن است که این هیجان ها و شور و اشتیاق اولیه کم رنگ تر شده یا حتی از بین برود. متاسفانه بسیاری از زوج ها پس از مدتی دیگر همان جذابیت سابق را برای هم ندارند.

در این مقاله روی صحبت ما در مورد دلایل بی میلی مرد به زن است. در بسیاری از زندگی های مشترک پیش می آید که پس از مدتی مردی علاقه اش را نسبت به همسرش از دست می دهد. یا همسرش همانند سابق برای او جذاب و دلربا به نظر نمی رسد. بنابراین همان طور که اشاره شد در این مقاله از سری مقالات زناشویی خبرنامه به  دلایل بی میلی مرد به زن پرداخته ایم. برخی نشانه هایی را بررسی کرده ایم که نشان گر آن است که مردی به همسرش بی علاقه شده است. همسرش دیگر برای او جذابیتی ندارد. با ما همراه باشید تا این ۱۷ نشانه را با هم مرور کنیم. فراموش نکنید که دانستن این نشانه ها شاید به ما کمک کند تا برای تازگی و اشتیاق اولیه زندگی مان تلاش کنیم.

۱.او رابطه جنسی را با شما کاهش داده است

به یاد بیاورید که در سال اول ازدواج تان رابطه تان به چه میزانی بالا بود. شما همواره به این امر فکر می کردید و مدام با هم رابطه داشتید. حالا به این فکر کنید که پس از خواباندن بچه، شستن ظرف ها و رسیدگی به أمور خانه می خواهید به رخت خواب بروید. می بیند که همسرتان یا خسته به نظر می رسد. یا مشغول گوشی و لبتاب خود است. یا مشغول مطالعه است. به هر حال با آمدن شما به رختخواب، او همچنان مشغول أمور خودش است. هیچ علاقه ای به شروع رابطه در او دیده نمی شود. این می تواند واقعا ناامید کننده و سوال برانگیز باشد. در واقع این نشانه می دهد که یک اتفاق بسیار اشتباه در زندگی شما رخ داده است.

مردان همواره مشتاق رابطه جنسی هستند. در واقع اولین و مهم ترین خواسته مردان از همسرشان، رابطه جنسی است. اگر مردی به لحاظ جنسی تامین نشود، مشکلات زیادی در زندگی مشترک او و همسرش ایجاد می شود. با توجه به اشتیاق مرد به رابطه جنسی، زمانی که او به یکبارگی دیگر نسبت به همسرش تمایل نشان نمی دهد. این علامت هشدار دهنده جدی است. او با وجود اشتیاق به رابطه جنسی وقتی با همسرش وارد رابطه نمی شود. یا رابطه اش را کاهش می دهد یعنی به همسرش دیگر تمایلی ندارد. همسرش دیگر مانند سابق برای او جذابیت ندارد. به این خاطر خانم ها باید این مساله را جدی بگیرند. اگر زمانی چنین اتفاقی را تجربه می کنند باید در جست و جوی علت آن باشند. تلاش کنند دوباره همسرشان را همانند سابق به خودش جذب کند.

بیشتر بخوانید: بی میلی جنسی: پنج علت که زنان از رابطه جنسی گریزان اند

۲.دلایل بی میلی مرد به زن، مکالمات کسل کننده

همسرتان در اوایل زندگی همیشه چیزهای زیادی برای گفتن به شما داشت. خواه در مورد دعوای یک در محل کارش. یا آهنگی که از رادیو شنیده بود و او را به یاد شما انداخته بود. یک ساعت بعد از اتمام شام، همچنان پشت میز ناهارخوری می نشستید و درباره روز، کار، زندگی و خانواده خود بحث می کردید. اما آن روزهای زیبا مدت هاست که از بین رفته اند.

این روزها، او شاید در حالی که با شما اسپاگتی را می خورد، نگاهی به شما بیندازد. میز شام به جز صدای کارد و چنگال ساکت شده. شما دو نفر به آشپزخانه می روید.  به محض این که ظرف ها را شستید و کارتان تمام شد او ترجیح می دهد به خلوت خود برود. به جای این که از شما بخواهد روی مبل بنشینید و تلویزیون تماشا کنید. یا این که در مورد اتفاقات روز و کارهایش با شما حرف بزند.

۳. او دیگر هیچ حرکت عاشقانه ای برای شما انجام نمی دهد

به یاد دارید زمانی را که او برای شما املت بدی درست می کرد.  یکشنبه ها آن را در رختخواب برای تان می آورد؟ یا زمانی که او آتشی در فضای باز روشن می‌کرد تا شما را غافلگیر کند. یا هر آخر هفته برای شما شاخه ای گل می آورد. خوب حالا، او حتی به یاد نمی آورد که شما برای صبحانه چه دوست دارید بخورید. چه برسد به این که بخواهد برای شما چیزی درست کند یا شاخه گلی بیاورد.

۴. دلایل بی میلی مرد به زن، کم رنگ شدن محبت او

او به شما لبخند می زند، اما پیشانی شما را نمی بوسد. او دست شما را می گیرد. اما دستش را دور کمر شما نمی گذارد.  او شما را در رختخواب شب بخیر می بوسد.  اما دیگر هرگز شما را برای خواب در آغوش نمی گیرد. اگر احساس می‌کنید که لمس یا حتی نگاهش دیگر مثل قبل نیست. زنگ خطری است که شاید شما دیگر برای او جذاب به نظر نمی رسید.

بیشتر بخوانید:  چرا زنان رابطه جنسی را در شب و مردان رابطه را هنگام صبح دوست دارند؟

. او با وجود بودن در کنار شما، همیشه مشغول تلفن یا لبتابش است

این نه تنها دلیلی است برای این که فکر کنید، شوهرم دیگر جذب من نمی شود. بلکه می تواند یکی از نشانه های خیانت باشد. قصد ما این نیست که شما را بیش از حد دچار تردید کنیم. اما قطعاً این چیزی نیست که به طور کامل نادیده بگیرید یا رها کنید. البته مشکل همیشه یک زن دیگر نیست. اما اغلب به هر دلیلی او از همراهی شما همانند گذشته لذت نمی برد.او واقعاً اهمیتی به مکالمه نمی‌دهد. در برخی کارها با شما مشارکت می‌کند. ولی اغلب حواسش به چیزهای دیگر پرت می‌شود.

بیشتر بخوانید: نشانه خیانت مرد: ۱۱ راه تشخیص خیانت مردان به همسران خود

۶.بیش از حد مشغول سرگرمی های خود است

برخی از نشانه‌هایی که شوهرتان شما را جذاب نمی‌بیند ممکن است مشغله بیش از حد او به سرگرمی های خودش باشد. یا ممکن است در شرایط سختی قرار دارد که شما از آن بی خبرید. یا حتی در حالت افسردگی باشد. این امکان وجود دارد که دوری او اصلاً ربطی به شما نداشته باشد.

اما اگر متوجه شدید که زندگی او جدا از شما در حال شکوفایی است. او در استوری های اینستاگرام خود وقتی با پسرها گلف بازی می کند واقعاً خوشحال به نظر می رسد. خوب پس این طور نیست. باید متقاعد شوید که مشکل در واقع در رابطه شما است.

۷. دلایل بی میلی مرد به زن، کنسل کردن قرارهای دونفره تان

قبلاً او با اشتیاق شما را به رستورانت و یا جاهای تفریحی می برد. با شما بازی می کرد. هیاهو و هیجان داشت. پیشنهاد پیاده روی دو نفره می داد. مدام برای شما جوک تعریف می کرد و شما را می خنداند. اما به طور ناگهانی، قرارهای دونفره را نه تنها کنار می گذارد بلکه لغو می کند. او به ندرت پیشنهاد تفریح های دو نفره را مطرح می کند. به جای آن ترجیح می دهد در رختخواب دراز بکشد و بازی را تماشا کند.

8. هیچ وقت با کیفیتی را با هم نمی گذرانید

قبلا همیشه از زمانی که برای هم می گذاشتید بهترین استفاده را می کردید. به طوری که آن زمان ها را با شادی و خوشحالی با هم می گذراندید. با هم گلف بازی می کردید. فیلم تماشا می کردید. با هم آشپزی می کردید. اما اخیرا او حتی به خود زحمت نمی دهد که شما را برای شام و رانندگی بیرون ببرد. در این صورت ممکن است زندگی مشترک شما با مشکلات جدی مواجه شده باشد.

بیشتر بخوانید: درمان خانگی بی میلی جنسی زنان: ده گیاه که میل جنسی را در زنان افزایش می دهد

۹.دلایل بی میلی مرد به زن، او به شما ضربه می زند

یکی از نشانه‌هایی که نشان می‌دهد شریک زندگی‌تان به شما علاقه‌ای ندارد. این است که دیگر واقعاً هیچ چیز محبت آمیزی به شما نمی‌گوید. مثلا این که بگویید، امروز یک لباس جدید خریدم. اغلب پوزخند می زند. یا گفتن این که تمام کاری که انجام می دهی خرید کردن است، خلاصه می شود. او به جای این که پذیرا و تشویق کننده شما باشد. مدام دلایلی برای پایین کشیدن شما یا گفتن چیزهای آزاردهنده پیدا می کند.

۱۰. سکوت مطلق در خانه

صبح‌ها، عصرها، بعدازظهرها، آخر شب‌ها… مهم نیست چند چراغ روشن است یا چه کسی بیدار است. یا چه چیزی در آشپزخانه می‌پزد. تنها چیزی که ثابت است، سکوت نفرت انگیز در خانه است. دیگر خبری از “عزیزم، من خانه هستم!” یا “آیا بچه ها هنوز خوابند؟”. یا حتی گفتن، “برای شام چی داریم؟” نیست. به نظر می رسد در این نقطه، این جملات از لبان او فرار می کند.

۱۱.او حتی دیگر اهمیتی نمی دهد که گاهی به خاطر مسائلی دعوا کند

دعوا کردن در یک رابطه در واقع بدترین چیز نیست. داشتن مشکلات و مشاجرات طبیعی است. اگر گاهی اوقات شما دو نفر با هم دعوا می کنید. به این معنی است که هر دوی شما آسیب دیده اید. درک نشده اید، شنیده نشده اید و سعی می کنید همان را جبران کنید.

اما یکی از نشانه‌هایی که بیان گر آن است که شوهرتان دیگر شما را جذاب نمی‌بیند. زمانی است که دیگر با شما بر سر هیچ مساله ای دعوا نمی‌کند. مثل این است که او آن قدر از شما و رابطه خود دست کشیده است که حتی تلاش می کند دعوا نکند. بنابراین حتی زمانی که او را ناراحت می‌کنید، او به جای این که احساساتش را به شما ابراز کند و سعی کند اوضاع را درست کند. آن را نادیده می‌گیرد و کار خودش را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: ۶ نشانه هشداردهنده که دختر مورد علاقه تان به بلوغ فکری و عاطفی نرسیده است

۱۲.دلایل بی میلی مرد به زن، او از شما تعریف نمی کند

بیانکا تارنوفسکی، خانه‌دار و وبلاگ‌نویس مواد غذایی، در این مورد از تجربیات خود می گوید. من و شوهرم از ابتدا بهترین ازدواج را نداشته‌ایم. اما او همیشه به من لطف داشته است. وقتی بیرون می رفتیم از موهای من، لباسم تعریف می کرد. از تمام کارهایی که برای بزرگ کردن بچه ها انجام می دادم، تشکر می کرد. او همیشه از من قدردانی می کرد.

اما اخیراً روابط ما بیشتر از هر زمان دیگری دچار دگرگونی شده است. من به سختی می توانم حتی یک جمله “تو امروز خوب به نظر می آیی” از او دریافت کنم.” وقتی مردی شما را دوست دارد، راه هایی برای بیان شفاهی آن پیدا می کند. اما اگر او دیگر به سختی این کار را انجام می دهد. ممکن است علاقه اش را نسبت به شما از دست داده باشد. شاید در رابطه شما مشکلی به وجود آمده باشد. اگر خوش شانس باشید، ممکن است او هر چند وقت یک بار به شما بگوید “لباست زیبا است، عزیزم”. اما هر دوی شما می دانید که او حتی به سختی به آن نگاه کرده است.

۱۳. او گوش می دهد اما پاسخ نمی دهد

شاید مادرت با خواهرش دعوا کرده باشد. تو سعی می‌کنی به شوهرت بگویی که چقدر برایت آزاردهنده است. این وسط گیر کرده‌ای و نمی‌دانی باید چه کار کنی. اگر ازدواج شما در حال فروپاشی است. در حالی که به صحبت های شما گوش می دهد، بیش از یک تکان دادن بی سر و صدا از او انتظار نداشته باشید. این یکی از نشانه‌های بی میلی همسرتان نسبت به شما است. بی علاقه گی او به چیزی است که شما به او می گویید. او یا به شما پاسخی می‌دهد که اصلاً مناسب نیست. یا در بدترین حالت، از مکالمه دور می شود.

۱۴.او را در حال تعریف و شوخ طبیعی با دیگران می بینید

شوخ طبیعی با دوست دختر برادرتان در کریسمس یا تعریف کردن از یک دوست قدیمی  کار بدی نیست. البته اگر او قبلا چنین بوده است. اما اگر او دیگر به سختی با شما معاشقه می‌کند، اما از نظر اجتماعی به این کار با دیگران ادامه می‌دهد. این به این معنا است که أوضاع زندگی مشترک شما ابری است. کسی که به راحتی در یک مهمانی با بقیه بگو و بخند می کند و از او تعریف و تمجید می کند. اما در زندگی خود نسبت به همسرش چنین برخوردی ندارد، نشان از بی علاقه گی او است.

بیشتر بخوانید: اختلال بیزاری جنسی در زنان و مردان چیست؟

۱۵.دلایل بی میلی مرد به زن، او با شما برای آینده برنامه ریزی نمی کند

اگر این اتفاقی در زندگی شما افتاده و او تمایل ندارد در مورد آینده به شما بگوید. هشدار جدی محسوب می شود. چرا که قبلا او برای برنامه های آینده زندگی مدام با شما مشورت می کرد و با هم تصمیم می گرفتید. اما اگر همه چیز در حال حاضر از دست رفته است. او حتی علاقه ای به رفتن به یک استراحت آخر هفته با شما ندارد. قطعا یکی از نشانه هایی است که شوهرتان شما را دیگر جذاب نمی بیند. حتی این امکان وجود دارد که او علاقه خود را به زندگی مشترک از دست داده باشد.

۱۶. در طول روز به سختی پیامک می زند یا تماس می گیرید

جسیکا والورث، یک ناخن کار که با همسرش در ویسکانسین زندگی می‌کند. در این مورد می گوید، فکر نمی‌کنم شوهرم هرگز بداند من کجا هستم یا در طول روز چه کار می‌کنم. او حتی به من زنگ نمی‌زند تا بپرسد چه ساعتی به خانه می‌روم یا چه زمانی می‌خواهم بچه‌ها را ببرم. در ابتدا فکر می‌کردم این فقط به خاطر شغل سخت اوست. اما اکنون می‌دانم که دلیلش این است که شوهرم دیگر جذب من نمی‌شود.چک کردن مرتب یکدیگر در طول روز کاری است که در هر رابطه و زندگی مشترک باید وجود داشته باشد. اگر حتی آن هم در رابطه شما از بین رفته باشد. پس این امکان وجود دارد که رابطه شما به مشکل خورده باشد.

۱۷.دلایل بی میلی مرد به زن، او دیگر به سختی حسادت می کند

آیا همه عاشق این نیستیم که یک شوهر حسود، عمداً بازویش را دور شما ببندد. وقتی مرد دیگری به شما می خواهد ضربه بزند. یا وقتی از سر کار در مورد آن مردی که به بهانه آن پروژه به شما پیامک می‌فرستد. حسودی کند و غیرتی شود؟

وقتی شریک زندگی شما کمی حسادت می کند خوب است. زیرا باعث می شود در رابطه إحساس خواسته شدن کنید. بدانید که شوهرتان شما را واقعا دوست دارد. بنابراین مقدار کمی حسادت در واقع برای بالا نگه داشتن سطح عشق بسیار مهم است. اما اگر این از رابطه شما حذف شده است. شوهر شما دیگر به نگاه ها و پیامک های مردان دیگر به شما حسادت نمی کند، هشدار جدی است. چرا که ممکن است همسرتان نسبت به شما بی میل شده باشد.

بیشتر بخوانید: ۱۰ ویژگی یک زن عالی و جذاب برای مردان که تحقیقات روانشناختی ثابت کرده‌اند

سخن پایانی

عدم توجه مرد به زن ، هر زنی را آسیب پذیر می کند. هر زن با بی توجهی همسرش چه از لحاظ عاطفی و چه از لحاظ روانی دچار مشکل خواهد شد. مفهوم ارتباط صمیمانه میان زوجین، کیفیت زندگی و رضایت آنان از زندگی مشترک را افزایش می دهد. لذا ارتباط سالم و دائمی بسیار مهم است. گر این ارتباط سالم و صمیمانه باشد در رشد فردی و اجتماعی زن و مرد بسیار تاثیرگذار خواهد بود. این خود در افزایش سطح سلامت روان همسرتان تأثیر به شزایی دارد. روابط زناشویی نیاز به مراقبت دارد و همواره باید آنرا آبیاری کرد تا تر و تازه بماند. غافل شدن از این مسئله، سبب آسیب رسیدن به ارتباطات شده و در نهایت زندگی زناشویی را دچار مشکل می کند. پس هر کدام از زوجین به نوبه خود موظف‌اند تا علل فاصله‌ها رو بررسی و راهی برای رفع آن پیدا کنند

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.8 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان