جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
3
(3)

بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه امروز با شماست با تست باران برای شناخت حقیقت شخصیت. ابتدا پاراگراف را به خوبی بخوانید و سپس در برابر موقعیت جدیدی که برایتان پیش آمده است،جمله مناسب را انتخاب کنید.

تست باران برای شناخت حقیقت شخصیت

طوفان و بارندگی اتفاق افتاده است. شما هم در بیرون گیر افتاده اید و زیر باران قرار گرفته اید. حتی اگر با سرعت هم بدوید، پنج دقیقه با مقصد خود فاصله دارید. کدام یک از موارد زیر کاری است که شما انجام خواهید داد؟

1- درخت تنومندی پیدا می کنم و زیر آن منتظر می مانم تا باران بند بیاید.

2- نمی دانم باران چقدر ادامه دارد. برای همین به جایی که می روم می دوم.

3- چک می کنم که آیا کسی هست که بتوانم چترش را با او به اشتراک بگیرم یا مغازه ای هست که بتوانم چتر بخرم.

4- من همیشه یک چتر تاشو در کیفم دارم. من ازش استفاده می کنم.

بیشتر بخوانید: تست خودیابی: اولین پاسخی که به ذهنتان می رسد، شخصیت شما را فاش می کند

پاسخ ها:

طوفان نشان دهنده نیروهای غیر منتظره و کنترل نشده در زندگی است. پاسخ شما توضیح می دهد که اگر بین شما و یکی از عزیزان یا دوستانتان دعوا پیش بیاید، چگونه رفتار می کنید.

بیشتر بخوانید: تست ساده نیاز سنجی:آزمونی که نشان می دهد در زندگی به چه چیزی بیشتر نیاز دارید؟

1- درخت تنومندی پیدا می کنم و زیر آن منتظر می مانم تا باران بند بیاید:

شما یکی از کسانی هستید که قبل از اینکه برای حل مشکلات بین خود اقدام کنید، منتظر فروکش کردن عصبانیت طرف مقابل هستید. شما می بینید که آنها فریاد می زنند. منتظر می مانید و سپس دیدگاه خود را آرام و بی طرفانه ارائه می دهید. برخی می گویند که این یک رویکرد هوشمندانه است، در حالی که برخی دیگر می گویند که این یک روش بسیار محافظه کارانه است.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت با کلید: انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!

2- نمیدانم باران تا کی ادامه خواهد داشت، به سوی مقصدم می دوم:

مهم نیست که پایان بحث چه خواهد بود. فکر می کنید حق با شماست و هیچ بحثی وجود ندارد. اگر طرف مقابل شما با عصبانیت رفتار کند، شما با عصبانیت پاسخ می دهید. اگر او فریاد می زند، شما هم فریاد می زنید. در حالی که این شما را به یک فرد مناسب برای بحث کردن تبدیل نمی کند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی با کمک بازو: روی هم گذاشتن بازوها از شخصیت شما می گوید

3- آیا کسی هست که بتوانم چترش را با او به اشتراک بگیرم یا مغازه ای هست که بتوانم چتر بخرم.

تضادها و استدلال ها برای شما مناسب نیست. بنابراین، حتی زمانی که دعوا شروع می شود، همیشه سعی می کنید طرف مقابل را آرام کنید. اما متاسفانه این رفتار گاهی اوقات اوضاع را بدتر می کند. هر از گاهی باید بایستی و طوفان را تحمل کنی.

بیشتر بخوانید: ابتدا کدام شخص دچار حادثه می‌شود؟ پاسختان شخصیت شما را فاش می‌کند!

4- من همیشه یک چتر تاشو در کیفم دارم، از آن استفاده می کنم.

فکر می کنید برای هر اتهامی پاسخی دارید، برای هر اشتباهی یک عذرخواهی. شما توانایی خود را در بحث و جدل می دانید. این نگرش شما می تواند برای دیگران جالب نباشد. اما احتمالاً برای آن هم توضیحی دارید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت با خطوط: انتخاب تصویر نشان می دهد که دیگران چگونه شما را می شناسند

خواص دارویی باران

در پزشکی قدیم، برای آب باران خواص دارویی فراوانی قائل بوده‌اند. برای نمونه، ابومنصور موفق هروی آب باران را برای معالجۀ دل‌درد تجویز کرده است، به شرط آنکه باران خُردخُرد و همراه با رعد باریده باشد، چراکه رعد سبب لطیف‌ترشدن آب باران می‌شود. برخی از پزشکان نیز از خاصیت سرعت جذب آب باران، برای درمان اسهال استفاده می‌کردند و آب باران را قابض می‌دانستند؛ چنان‌که عقیلی در مخزن‌ الادویة از قول ابن‌سینا به این مطلب اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اولین شیئی که در عکس می بینید؛ شخصیت شما را مشخص می کند!

باران در باورهای مردم

به‌سبب نقش و اهمیت باران در سرزمین ایران، از قدیم باورهای متنوع و فراوانی در این ارتباط میان مردم به وجود آمده‌است. برخی از نویسندگان به این باورها اشاره کرده‌اند؛ ازجمله ابوریحان بیرونی در الآثار الباقیة می‌گوید: اگر در قلل کوههای طبرستان سیر بکوبند، باران خواهد بارید.

بیشتر بخوانید: شخصیت شناسی با درخت:با انتخاب یکی از این درخت ها، خود را بهتر بشناسید!!

اهمیت باران

همه ما باران را دوست داریم و عاشق روزهای بارانی هستیم. باران علاوه بر حس خوبی که به ما منتقل می کند چه اهمیتی برای ما دارد؟ در مقاله ای کوتاه و ساده اهمیت باران را برای شما توضیح خواهیم داد. از این متن می توانید استفاده کنید و به کودکانتان توضیح دهید که چرا باران مهم است و بارش باران برای ما اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اولین حیوانی که در تصویر می بینید، از شخصیت شما می گوید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان