جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

تعداد زیادی از کسانی که دچار مشکل آفات می باشند و از بین بردن برخی از این آفات بسیار مشکل می باشد در انتخاب بهترین شرکت سمپاشی  یا  شرکت سمپاشی معتبر دچار تردید می شوند.

ما در این مقاله راهکار مناسب برای انتخاب بهترین شرکت سمپاشی را آموزش می دهیم و در پایان لیست شرکتهای سمپاشی دارای مجوز بهداشت در تهران را ارایه می دهیم و راه دسترسی به لیست شرکت های مجاز سمپاشی را در سایر استانها بیان می کنیم.همچنین در رابطه با روش محاسبه قیمت سمپاشی توضیحاتی ارایه می دهیم.

برای سمپاشی منازل و ساختمان ها ابتدا سعی کنید که از شرکت های سمپاشی که سابقه ارایه خدمات به دوستان و آشنایان شما رو داشتند و توانستند رضایت آنها را ( به لحاظ حل مشکل و سایر مسایل از قبیل رعایت بهداشت، نظم، ایمنی و دانش فنی و کار کارشناسی ) جلب کرده اند استفاده کنید . در غیر اینصورت شخصاً نسبت به تحقیق و بررسی اعتبار یک شرکت سمپاشی به روش زیر اقدام کنید :

۱. ثبت شرکت سمپاشی

شرکت های معتبر سمپاشی بایستی در اداره ثبت شرکت ها و روزنامه رسمی به ثبت رسیده باشد و دارای آدرس و تلفن ثابت و مدیر عامل و هیئت مدیره باشد . برای این منظور می توانید به سایت روزنامه رسمی مراجعه کنید و با جستجوی نام شرکت از ثبت و تغییرات آن اطمینان حاصل کنید.

۲. مجوز بهداشت سمپاشی

شرکت های معتبر سمپاشی بایستی دارای مجوز بهداشت معتبر از دانشگاه علوم پزشکی باشد . این مجوز بایستی از دانشگاه علوم پزشکی شهر محل اقامت صادر شده باشد و تاریخ معتبر داشته باشد.

برای اعتبار سنجی می توانید وارد سایت دانشگاه علوم پزشکی مربوطه شوید و در قسمت معاونت بهداشتی و زیر مجموعه مرکز سلامت محیط و کار، لیست شرکتهای دارای مجوز را ببینید.

برای مثال میتوانید مجوز بهداشت شرکت ارمغان بهداشت محیط را از طریق سایت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تهران بررسی کنید.

چون تهران دارای سه دانشگاه علوم پزشکی اصلی می باشد برای دریافت لیست سایر شرکت های سمپاشی می توانید به لیست شرکتهای مجاز سمپاشی دانشگاه ایران و لیست شرکتهای سمپاشی دانشگاه شهید بهشتی مراجعه کنید.

۳. روزمه شرکت سمپاشی

با شرکت سمپاشی مورد نظرتون تماس بگیرید و از آنها بخواهید لیست مشتریان خود را در اختیار شما قرار دهند و با تحقیق از طریق مشتریان آنها و بررسی رزومه فعالیت آنها به اعتبار سنجی مشتریان بپردازید.

از مشتریان آنها بخواهید به سوالهای شما در رابطه با سابقه فعالیت ، مسایل مربوط به ایمنی کار و توان حل مشکل و توان انجام کار کارشناسی و اخلاق و رفتار پرسنل پیمانکار سمپاشی اظهار نظر کنن

۴. تحقیق اینترنتی

نظرات کاربران شرکت سمپاشی را از طریق سایت های مانند گوگل مپ (google maps)  و سایر شبکه های اجتماعی ، بررسی کنید البته همیشه در نظر بگیرید که رقبای آن شرکت ممکن است نسبت به درج نظرات غیر واقعی و رقابت ناسالم در پیج آن شرکت اقدام کنند.

شما هم سعی کنید هنگام دریافت هر گونه خدمات مثل رستوران یا سمپاشی یا سازمانها، نظرات واقعی خود را در گوگل مپ درج کنید تا به دیگران در انتخاب بهترین شرکت (سمپاشی )کمک کنید.

۵. قیمت سمپاشی

در نهایت مسئله ای که برای تعداد از کاربران مهم است قیمت سمپاشی منازل و ساختمان می باشد.

از آنجاییکه نفس کار سمپاشی  یک کار خدماتی می باشد و دارای فاکتورهای متعددی می باشد و شرکتهای سمپاشی فاقد اتحادیه و انجمن می باشند، قیمت گذاری در این خصوص از طریق هیچ مرجع دولتی صورت نگرفته است

ولی به قول معروف “هیچ ارزانی بی دلیل نیست و هیچ گرانی بی حکمت نیست”

بنابراین همانطور که مشخص و مبرهن است نباید از خدمات شرکتهای خیلی ارزان و خیلی گران استفاده کرد.

مثلاً برای انجام  کار سمپاشی موش در واحد مسکونی نمیتوان به شرکتی که قیمت سمپاشی آن 300000تومان است اعتماد کرد و لازم نیست از شرکتی که 2000000 تومان می گیرد خدمات دریافت کنیم.

میانگین قیمتی را از چند شرکت بدست آورید و برای یک شرکت سمپاشی معتبر یک بازه استاندارد تعریف کنید . طبیعتا مقدار کمی قیمت بالاتر برای دریافت خدمات معتبر اشکالی ندارد.

فاکتورهای تعیین کننده قیمت سمپاشی :

معمولاً فاکتورهایی که برای قیمت سمپاشی منازل یا هزینه برآوردی سمپاشی تعیین می شود عبارتند از:

الف- نوع آفت (قیمت سمپاشی موش با قیمت سمپاشی سوسک متفاوت است)

ب-شهر محل فعالیت ( ارایه خدمات شرکت سمپاشی تهران یا شرکت سمپاشی کرج در قم قطعاً مشمول هزینه اضافی خواهد بود)

پ-متراژ واحد مسکونی تا حدودی موثر هست ( در شرکت ارمغان بهداشت محیط قیمت سمپاشی تا متراژ 120 متر ثابت می باشد و با متراژ های بالاتر کمی به قیمت کار سمپاشی اضافی می باشد )

ت- نوع ساختمان و طبقه واحد ( برای سمپاشی ساس نوع ساختمان که ویلایی هست یا آپارتمانی و برای سوسک بزرگ آمریکایی طبقه واحد که مثلاً چهارم هست یا زیر همکف و برای طعمه گذاری موش طبقه واحد مهم هست )

ث- اعتبار شرکت سمپاشی و گارانتی : قطعا شرکت های سمپاشی معتبر برای انجام یک کار واحد هزینه بیشتری را صرف نیروی انسانی،سموم با کیفیت، خدمات گارانتی و … می کنند تا یک شخصی که فاقد شرکت می باشد.

۶-پیش فاکتور خدمات سمپاشی

از شرکت سمپاشی بخواهید با ارسال پیش فاکتور و فاکتور دقیق، نوع دقیق آفتی که مبارزه کرده است و دوره تضمین و شرایط تضمین را دقیقاً شرح دهد.

برای مثال موارد زیادی پیش آمده که هدف سمپاشی موش بوده است ولی مشتری انتظار داشته که سوسک های داخل منزل هم از بین برود.

یا برخی از شرکتهای سمپاشی مبلغی بابت ایاب و ذهاب به قیمت کار اضافه می کنند یا برای دوره تضمین مبلغی مازاد دریافت می کنند.

در صورت بروز مشکل پس از ارایه خدمات و اختلاف نظر ، مستنداتی مانند پیش فاکتور و فاکتور اصلی کمک کننده می باشد.

شرکت سمپاشی و کنترل آفات

Figure 1آیا کارفرما و پیمانکار انتظارات را به درستی درک کرده اند؟

شرکت سمپاشی ارمغان بهداشت محیط در تهران و کرج دارای شعبه فعال می باشد و می تواند سمپاشی منازل و سازما ن ها را انجام دهد و در سایر استان ها صرفاً نسبت به انجام سمپاشی با سازما ن ها و کارخانجات اقدام می کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان