جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
5 بازدید

طرز تهیه کوفته ایسلاما یک غذای خوشمزه و خوشرنگ از ساکاریای ترکیه

طرز تهیه کوفته ایسلاما
خواندن 3 دقیقه
0
(0)

با این دستور پخت می‌توانید کوفته ایسلاما را به آسانترین شکل در خانه درست کنید. وقتی طعم نان خمیر ترش با آب استخوان و فلفل قرمز تداخل پیدا کند، ضیافتی در دهان شما ایجاد می کند. از طرف دیگر، کوفته ها با بافت نرم گوشت بره تقریباً در دهان شما آب می شوند. وقتی فلفل و گوجه‌فرنگی را در ماهیتابه‌ای که کوفته‌ها را می‌پزیم تفت می‌دهیم، کوفته‌هایمان زیبایی بصری فوق العاده ایجاد می کنند. بخش پخت و پز خبرنامه امروز با طرز تهیه کوفته ایسلاما مهمان خانه های شماست. با تهیه این غذا، فضای خانه خود را با عطر و طعم کوفته پر کنید.

مواد لازم

  • مقداری نان
  • 200 گرم سینه بره چرخ شده
  • 400 گرم گوشت چرخ كرده
  • یک عدد پیاز
  • 1 قاشق چای خوری نمک
  • 1/2 قاشق چای خوری فلفل سیاه
  • زیره 1/2 قاشق چایخوری زیره

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کوفته اینه‌ گل، یک غذای ترکیه ای خوشمزه

برای سس:

  • 1/2 لیتر آب قلم، آبگوشت استخوان
  • روغن مایع 1/2 فنجان
  • 3 قاشق چای خوری پر فلفل قرمز آسیاب شده شیرین
  • 10 عدد گوجه گیلاسی
  • ده عدد فلفل تند

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کوفته ازمیری خوشمزه ترین غذای یونانی-ترکی

طرز تهیه کوفته ایسلاما چگونه است؟

برای سس، آب استخوان، روغن و فلفل آسیاب شده را در تابه ای روی حرارت ملایم به مدت 10 دقیقه بجوشانید. سس را از روی اجاق بردارید و کمی سرد کنید تا حرارت اضافی آن از بین برود.

پودر نان را داخل ظرفی بریزید و پیاز را روی آن رنده کنید و مخلوط کنید. گوشت چرخ کرده را در ظرفی عمیق بریزید و ادویه و نان، پیاز را اضافه کنید و بدون اینکه زیاد له کنید مخلوط کنید.

اگر می خواهید ملات را فورا بپزید، آن را به مدت 20-30 دقیقه در دمای اتاق نگه دارید و داخل یخچال نگذارید. دست هایتان را کمی روغن بزنید و تکه های به اندازه گردو را از ظرف جدا کنید و به شکل پتک های صاف در آورید.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کتلت تکیر داغ خوشمزه ترین کوفته ترکیه ای

کوفته ها را در تابه ای که کمی روغن زده اید بپزید. در حین پختن کوفته ها فراموش نکنید روغنی که هر از چند گاهی جمع می شود را در ظرف دیگری ببرید، در غیر این صورت کوفته های شما می جوشند.

نان ها را از جلو و پشت به سس آغشته کنید. هر دو طرف را در تابه با دمای متوسط ​​سرخ کنید.

گوجه فرنگی و فلفل را در ماهیتابه ای که کوفته ها را پخته اید تفت دهید. می توانید کوفته ها را روی نان خیس و برشته قرار دهید و با گوجه فرنگی و فلفل سرو کنید. دوغ را فراموش نکنید. نوش جان.

بیشتر بخوانید: طرز تهیه کوفته آکچابات یک غذای خوشمزه و خوشرنگ از ترابزون ترکیه

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان