جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
33 بازدید

6 مهمترین نشانه‌ های عشق واقعی و دروغین مردان در یک رابطه عاطفی

نشانه‌ های عشق واقعی و دروغین مردان
خواندن 8 دقیقه
3.1
(11)

بسیاری از زنان، به ویژه دختران جوان، اغلب در روابط عاشقانه خود احساس ناامنی می کنند. خوب، گاهی اوقات بدترین انتظارات ما قابل توجیه است. اما به دلیل ناامنی های خود یا رابطه بد قبلی، نمی توان به راحتی به احساسات شریک زندگی مان شک کرد. خوشبختانه، چندین نشانه وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بفهمید که آیا شریک زندگی شما واقعاً شما را دوست دارد یا اینکه فقط از شما برای منافع خود استفاده می کنند. در این مطلب از سری مقالات بخش زناشویی خبرنامه، نشانه‌ های عشق واقعی و دروغین مردان مورد بررس قرار گرفته است.

بخش روانشناسی خبرنامه می‌داند که روابط چقدر می‌توانند گیج‌کننده باشند. لذا این مطلب می تواند تنها یک مطالعه سطحی از شناخت شریک عاطفی شما باشد. برای شناخت بهتر او باید مطالعه و بررسی بیشتری انجام دهید. با کارشناسان مسائل خانواده گفتگو کنید. ما در اینجا تنها در مورد چگونگی تعیین نیت واقعی شریک زندگی توضیح می دهیم.

نشانه‌ های عشق واقعی و دروغین مردان

1.شما را دوست دارد: همیشه به شما خیره می شود.

ترانه سرایان بسیاری از آهنگ های عاشقانه درست متوجه شدند. مردی که واقعاً عاشق شماست، نمی تواند چشمانش را از شما بردارد. وقتی همه شما برای یک شب جمعه لباس پوشیده اید، بسیاری از مردان عاشق نمی توانند از این ظاهر خاص شما چشم بردارند. او شما را زیباترین می بیند و مدام آن را بر زبان می آورد. اگر هنوز ازدواج نکرده اید بیشتر دقت کنید. اگر متوجه شدید که او هنگام انجام کارهای ساده، مانند پختن شام یا پوشیدن کت تان، با تعجب و هیجان شما را تماشا می کند، احتمالاً عاشق شده است.

از شما استفاده می کند: حسی به شما ندارد.

به نظر می رسد که شما هیچ تفاوتی با هر دختر دیگری که تا به حال او دیده، ندارید. ممکن است دائماً شما را با افراد دیگر مقایسه کند یا اصلاً به شما محبتی نشان ندهد. بدین ترتیب ممکن است شما احساس کنید که یکی از بسیاری از افراد هستید که برای شما اهمیتی نمی دهد.

بیشتر بخوانید: نکات مهم برای حفظ زندگی مشترک: ۵ چیزی که نباید یک زن از همسرش توقع کند!

2.شما را دوست دارد: کمتر عصبانی می شود

اگر شریک زندگی‌تان چیزهای زیادی درباره گذشته‌تان می‌داند، از جمله لحظاتی که به آنها افتخار نمی‌کنید و او هنوز با شماست، اما او از بودن آنها عصبانی نمی شود، احتمالاً بیشتر از آنچه فکر می‌کنید به شما علاقه دارد. در آغوش گرفتن تمام جوانب شخص دیگر و نه فقط جنبه های خوشایند، نشانه یک رابطه بالغ و عشق است.

تیپ شخصیتی افراد با یکدیگر یکسان نیست و هر کسی ممکن است به گونه ای متفاوت نسبت به همسرش ابراز عشق کند. اما در همه این رفتارها آن چه که مشترک است، احترام است. اگر ابراز عشق به هر صورت خود، با احترام همراه نباشد، قطعاً چیزی جز یک احساس جسمانی و گذرا نیست.

بیشتر بخوانید: ۱۱ نشانه عشق دروغین را بشناسید

از شما استفاده می کند: شما مدام احساس گناه می کنید.

به نظر می رسد که از برخورد با مشکلات در محل کار گرفته تا انتخاب غذا برای گربه خود در سوپرمارکت نمی توانید کاری را درست انجام دهید. اگر مدام احساس می‌کنید هر کاری که انجام می‌دهید، کافی نیستید و می‌توانستید بهتر عمل کنید، وقت آن است که از رابطه خود فرار کنید. تلاش برای کمک به همسرتان برای تبدیل شدن به فرد بهتر اشکالی ندارد. اما این تغییرات باید از طریق عشق و مراقبت تحمیل شوند و نه با ایجاد احساس گناه در شما.

بیشتر بخوانید: ۶ مهمترین راهکارهای موثر برای داشتن یک زندگی شاد و سالم

نشانه‌ های عشق واقعی و دروغین مردان

3.شما را دوست دارد: او بیشتر از اینکه رفتارش می تواند بر شما تأثیر بگذارد آگاه است.

همه ما الگوهای رفتاری خود را داریم و همیشه به طور کامل نمی‌دانیم که چگونه بر دیگران تأثیر می‌گذارند. اگر متوجه شدید که شریک زندگی تان بیشتر از خود آگاه می شود و سعی می کند طوری رفتار کند که آسیب نبینید یا ناامید نشوید، این نشانه خوبی است. اما به خاطر داشته باشید که اگر در مورد چیزی نگران هستید یا می خواهید او به گونه ای دیگر رفتار کند، بهتر است گفتگو کنید و از او انتظار نداشته باشید که خودش آن را بفهمد. مرد شما نمی تواند ذهن شما را بخواند.

از شما استفاده می کند: او ناپدید می شود.

شما با هم برنامه ریزی می کنید و او در آخرین لحظه غیب می شود. یا برای پاسخ دادن به پیامک ها یا تماس های تلفنی شما زمان زیادی طول می کشد. بله، او ممکن است هر از گاهی مشغول باشد، اما فردی که واقعاً از شما قدردانی می کند، لحظه ای را پیدا می کند تا با شما تماس بگیرد. به نظر می رسد که او برای وقت شما ارزشی قائل نیست، احتمالاً فقط زمانی با او معاشرت می کنید که برای او راحت باشد. یعنی طبق برنامه او باشد.

بیشتر بخوانید: ۵ مهمترین عوامل نابود کننده زندگی مشترک که باید به آنها توجه کرد

4.شما را دوست دارد: او متوجه جزئیات کوچکی می شود که شما را خوشحال می کند.

همه ما حرکات بزرگ را دوست داریم، اما این چیزهای کوچک هستند که بیشترین اهمیت را دارند. به عنوان مثال، طعم بستنی مورد علاقه شما، یک برنامه تلویزیونی احمقانه را که هنگام غمگینی تماشا می کنید یا نام اولین حیوان خانگی شما را به خاطر می آورد. این چیزها نشان می دهد که او به اندازه کافی اهمیت می دهد که از چیزهای کلیشه ای مانند گل و آب نبات فراتر رود (اما ما هنوز آنها را دوست داریم) و در سطح شخصی تر با شما درگیر شود. البته گاهی صد در صد نخواهید کاملا همان چیزی شود که شما هستید. گاهی شما هم باید سازش کنید.

از شما استفاده می کند: او هرگز آماده سازش نیست.

یافتن مصالحه می تواند سخت باشد. به خصوص اگر رابطه شما جدید باشد، اما این هدفی است که همه ما باید روی آن تمرکز کنیم. شریک زندگی شما باید به نظر شما احترام بگذارد و آماده باشد تا تعادل مناسب را پیدا کند تا هر دو خوشحال باشید. اگر او نمی خواهد از “حق” خود برای تصمیم گیری در مورد همه چیز چشم پوشی کند، احتمالاً زمان فرار از چنین رابطه کنترلی فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: ۱۰ عادت مهم برای داشتن زندگی شاد و سالم

نشانه‌ های عشق واقعی و دروغین مردان

5.شما را دوست دارد: او به شما اعتماد دارد و از شما انتظار دارد که همین کار را انجام دهید.

همه ما در روابط خود احساس آسیب پذیری می کنیم. اما ایجاد یک رابطه قوی بدون به اشتراک گذاشتن افکار و احساسات دشوار است. اگر او آماده غلبه بر ترس از طرد شدن است و با شما در مورد ترس ها و مشکلات خود باز است، به شما اعتماد دارد و می تواند آینده ای را با شما ببیند. و این به هر دو صورت کار می کند: او علاقه مند است که شما واقعی را بشناسد، نه فقط ذره زیبایی که ممکن است به تن کرده باشید.

از شما استفاده می کند: او شما را از نظر عاطفی دستکاری می کند.

او نقاط قوت و ضعف شما را می‌شناسد و سعی می‌کند شما را برای انجام کارهایی که می‌خواهد دستکاری کند. این نوع رابطه هر چه باشد غیرقابل قبول است. اگر متوجه شدید که دائماً احساس گناه می کنید. یا احساسات شریک زندگی شما بر احساسات شما غالب است. احتمالاً زمان آن رسیده است که یک قدم به عقب بردارید و آنچه را که در حال وقوع است ارزیابی کنید.

بیشتر بخوانید: اگر زندگی شادتری می خواهید، این ۶ تفکر سمی را کنار بگذارید

6.شما را دوست دارد: او آماده است تا مشکلات را حل کند.

اگرچه مقدار مناسبی از احساسات می تواند برای حل تعارضات کافی باشد. همچنین برای راضی نگه داشتن شریک زندگی شما نیز مفید باشد. به این ترتیب فریاد زدن مشکل را حل نمی کند. بعد از اینکه هر دوی شما احساساتی شدید، شریک زندگی شما باید آماده گفتگو باشد تا درباره مسائل صحبت کند. ارتباط کلید یک رابطه قوی است و شریکی که شما را دوست دارد باید بتواند نفس خود را کنار بگذارد و بپذیرد که ممکن است اشتباه کرده باشد.

از شما استفاده می کند: او شما را تحریک می کند و خود روزها سکوت می کند.

متوجه می‌شویم که گاهی اوقات ممکن است همه چیز بیش از حد احساسی شود. اما مردی که شما را دوست دارد هرگز با ساختن صحنه‌ای شما را تحقیر نمی‌کند. یا با روزها و هفته ها سکوت شما را عذاب دهد. این رفتارها می تواند نشانه ای از دستکاری عاطفی، ناتوانی در کنترل احساسات یا حتی نوعی “تنبیه” برای کارهایی باشد که شما اشتباه انجام داده اید. مردی که واقعاً شما را دوست دارد هرگز به شما صدمه نمی زند. بنابراین اگر این نگرش شما نیست، بهتر است از این رابطه فرار کنید.

آیا تا به حال در موقعیتی قرار گرفته اید که احساس کنید توسط شریک زندگیتان استفاده شده اید؟ نشانه ها چه بود؟ داستان خود را در تمام شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: آیا به دنبال شادی در زندگی خود هستید؟ پس این ۸ عادت را ترک کنید

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد آرا: 11

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان