۱۰ جالب ترین واقعیت ها درباره لبخند

توسطفرشته فرهنگ

بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ به روز رسانی : بهمن ۲۶, ۱۴۰۰ ,
جالب ترین واقعیت ها درباره لبخند

حتما شنیده اید که عضلات کمتری هنگام لبخند زدن نسبت به اخم کردن نیاز است، پس چرا لبخند نزنید؟ اگرچه میزان عضلات مورد نیاز برای لبخند زدن یا اخم کردن کاملاً مشخص نیست اما هر روز دلایل زیادی برای لبخند زدن وجود دارد. در این مقاله به جالب ترین واقعیت های درباره لبخند پرداخته می شود. واقعیت هایی که ممکن است در مورد این حالت رایج صورت هنگام لبخند ندانید.

۱.با لبخند زدن احساس بهتری دارید

مطالعات نشان داده‌اند که وقتی یک فرد واقعاً لبخند می‌زند، بر عضلات خاصی تأثیر می‌گذارد که در واقع شما را خوشحال یا شاد می‌کند. شما به این دلیل لبخند می زنید که خوشحال هستید. و هنگامی که به عضلات خاصی ضربه می‌خورند، مغز شما سیگنال های شادی بیشتری یا اندورفین می فرستد. لبخند زدن عالی است، امتحان کنید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: عادت آدم های شاد: ۱۰ کاری که آدم های شاد همیشه انجام می دهند

۲.جالب ترین واقعیت ها درباره لبخند،لبخند زدن مسری است

وقتی کسی روز بدی را سپری می کند، با لبخند از او تعریف کنید. اثر تقویت کننده خلق و خوی دوگانه، مطمئناً روز آنها را تغییر می دهد.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۴۲ زبان بدن زنان که نشان می دهد به شما علاقه دارند

۳.وقتی زن‌ها لبخند می زنید، برای مردان جذاب تر به نظر می رسید

طبق مطالعات، مردان فکر می‌کنند زنانی که آرایش نمی‌کنند اما لبخند می‌زنند، جذاب‌تر از آنهایی هستند که آرایش کامل و صورت سنگی دارند. به همین دلیل مدل‌های باند فرودگاه دهان خود را به سمت بالا می‌چرخانند تا لبخند بزنند.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: مرد مورد علاقه زنان؛ ۶ ویژگی مردانه که زنان در مردان می پسندند

۴.جالب ترین واقعیت ها درباره لبخند،باعث می شود شما دوستانه به نظر برسید

لبخند زدن هنگام صحبت با تلفن در واقع باعث می شود که شما دوستانه تر به نظر برسید. یکی از چیزهایی که به نمایندگان خدمات تلفن آموزش داده می‌شود (یا اگر این طور نیست باید باشد). این است که هنگام پاسخ دادن به تلفن برای دستیابی به خدمات بهتر به مشتریان لبخند بزنند. به نوعی لبخند زدن، صدای شما تغییر می‌دهد تا شما را شاد و جذاب کند.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۱۴ زبان بدن منفی و عادت صحبت کردن که باید همین امروز کنار بگذارید

۵.کسانی که لبخند می زنند عمر طولانی تری دارند

بر کسی پوشیده نیست که سلامت عاطفی ما ارتباط تنگاتنگی با سلامت جسمانی ما دارد. از آنجایی که لبخند زدن به این معنی است که شما خوشحال هستید. (و با لبخند زدن شادتر می شوید)، احتمالاً نسبت به کسانی که مرتباً اخم می کنند، زندگی طولانی تر و آرام تری خواهید داشت. لبخند زدن در واقع سیستم ایمنی شما را تقویت می کند و می تواند به شما کمک کند به طور متوسط ​​۷ سال بیشتر عمر کنید!

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۴ راهکار بسیار موثر برای افزایش هوش هیجانی

۶.جالب ترین واقعیت ها درباره لبخند،نوزادان تازه متولد شده قادر به لبخند زدن هستند

بسیاری از مردم فکر می کنند که برای اولین لبخند چند هفته طول می کشد. این نظریه درست است اگر شما لبخند زدن آن‌ها در خواب حساب نکنید. نوزادان به محض تولد در خواب شروع به لبخند زدن می کنند. این شما را به این فکر وا می‌دارد‌ که یک نوزاد تازه متولد شده باید به چه چیزهایی لبخند بزند، درست است؟

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۶ مهمترین راهکارهای موثر برای داشتن یک زندگی شاد و سالم

۷.اگر همیشه لبخند بزنید، احتمال ترفیع شما بیشتر است

کسانی که لبخند می زنند معمولاً فردی اجتماعی و دارای اعتماد به نفس بیشتری هستند. بنابراین مدیران این افراد را به عنوان افرادی می دانند که برای ارتقاء در محل کار لازم است.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: رعایت ۵ نکته طلایی برای داشتن اعتماد به نفس در یک مصاحبه شغلی

۸. جالب ترین واقعیت ها درباره لبخند، ۱۹ نوع لبخند وجود دارد

محققان توانستند 19 نوع لبخند مختلف را به دو دسته تقسیم کنند: لبخندهای مؤدبانه، “اجتماعی” و لبخندهای واقعاً شاد. در میان این لیست می توان به لبخند “خجالت زده”، لبخند “اصیل” و لبخند “محبت آمیز” اشاره کرد.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: شکوفایی کسب و کار: کارگران شاد عامل اصلی موفقیت کسب و کارها هستند!

۹.مردم در جمع بیشتر لبخند می زنند تا در تنهایی

در حالی که ممکن است گاهی اوقات به خودتان لبخند بزنید یا به چیزی خنده دار در تلویزیون بخندید. وقتی مخاطبی دارید بیشتر لبخند می زنید. دانشمندان این اصل را روی نوزادان ده ماهه آزمایش کردند. و خواه مخاطبان پاسخگو باشند یا نه، آنها در جمع دیگران بسیار بیشتر از تنهایی لبخند می زدند.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۱۰ ویژگی یک زن عالی و جذاب برای مردان که تحقیقات روانشناختی ثابت کرده‌اند

۱۰.لبخند زدن نشانه جهانی شادی است

زبان ممکن است یک مانع باشد، اما حالات چهره مانند لبخند، از هر جایی که سفر می کنید عبور می کند. (اگرچه این ممکن است در برخی از کشورهای خارجی که ارزش ها و آداب و رسوم متفاوتی دارند کاملاً درست نباشد. قبل از بازدید از آن جا، حتما اطلاعات بیشتری در مورد مکان و آداب و رسوم آن به دست آورید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۹ راهکار که یک لبخند هالیوودی زیبا داشته باشید

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *