جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

با توجه به افزایش گسترده نیاز به استفاده از فضای مجازی و اینترنت برای خرید انواع محصولات مورد نیاز در خانه از جمله تشک و لحاف، لازم است که در ارتباط با یکی از برندهای مطرح تولید کننده این محصول در ایران صحبت کرده و کمک نماییم که راجع به فرق تشکها باهم اطلاعات کافی به شما ارائه کنیم.

خرید با واسطه کمتر، پشتیبانی از مشتریان و ارائه خدمات پشتیبانی متناسب با نیاز کاربران از جمله دلایلی است که افراد زیادی برای خرید از فضای مجازی استقبال زیادی کرده‌اند. شما برای خرید هر نوع تشکی به خصوص محصولات شرکت رویال، خوب است که راجع به موارد مختلفی که در این رابطه وجود دارد، اطلاعات کافی داشته تا در مدت زمان کوتاهی قادر به انتخاب بهترین تشک و لحاف برای استراحت خود باشید.

دقت داشته باشید که محصولات رویال سال‌های طولانی است که در عرصه تولید محصولات باکیفیت برای خانواده‌های ایرانی فعالیت داشته و همواره توانسته با جلب رضایت مصرف کنندگان خود به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های موجود در بازار شناخته شود.

لحاف لایت

افراد زیادی هستند که قبل از خرید این محصول، سؤالات مختلفی در ذهنشان شکل می‌گیرد. در ادامه با بررسی چند سؤال اساسی و مهم در این رابطه به کسانی که قصد خرید تشک یک نفره یا دو نفره رویال را دارند، کمک می‌کنیم تا تجربه‌ای ارزشمند داشته باشند.برخی از سؤالات متداولی که خوب است قبل از خرید در رابطه با آن‌ها اطلاع داشته باشید

انواع فنر به کار رفته در تشک و تفاوت آن‌ها با یکدیگر چیست؟

در طراحی و تولید این محصول به صورت کلی معمولاً از دو دسته فنر استفاده می‌شود:

  • فنرهای متصل: این نوع به دو دسته کلی تقسیم بندی می‌شوند. دو دسته بونل 8 سانتی متری و 5 سانتی متری که به صورت به هم پیوسته می‌توانند در داخل فریم طراحی شوند. در طراحی انواع محصولات رویال، از فنرهای میکرو استفاده می‌شود.
  • فنرهای منفصل: فنرهایی که به صورت جداگانه و داخل پاکت‌های اسپانباند طراحی می‌شوند و در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند تا از لرزش‌هایی که در هنگام تکان خوردن شکل می‌گیرند، جلوگیری کنند. این سیستم همچنین می‌تواند با توجه به وضعیت فعلی بدن، به شکل گیری تشک کمک کند.

تشک‌های طبی و فنری از لحاظ فنی و ساختاری، چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟

اگر بخواهیم به صورت کلی بیان کنیم، ساختار محصولات طبی و فنری به صورت کلی با یکدیگر کاملا متفاوت است. تشک‌های طبی به واسطه این که در درون آن‌ها از فنر استفاده نمی‌شود، معمولاً  سفت هستند. برای این که بهتر متوجه میزان این سختی شوید، خوب است که یک مثال بزنیم.

اگر شما سختی هنگام خواب روی زمین را ۱۰ در نظر بگیرید، سختی خوابیدن روی تشک‌های طبی بین ۸ تا ۹ خواهد بود. این نوع در برابر تشک‌های فنری که معمولاً با آن‌ها می‌توان خواب‌های راحت‌تری را تجربه کرد، قرار می‌گیرند.

نمونه‌های فنری با توجه به میزان اسفنج و ریباندی که در درون آن‌ها قرار گرفته است، می‌توانند راحتی متفاوتی را به کاربران منتقل کنند. شرکت رویال با تولید انواع تشک‌های طبی و فنری مطابق با جدیدترین استانداردها و تکنولوژی‌های روز دنیا سعی داشته با ارائه بهترین قیمت به کاربرانی که قصد خرید هر نوع (تشک دو نفره، یک نفره، یک و نیم نفره و …) را دارند، بهترین خدمت را ارائه کنند.

مموری فوم چیست و چه ویژگی منحصر به فردی را به مصرف کننده ارائه می‌دهد؟

مموری فوم و مموری ژل

مموری فوم در واقع فوم هوشمندی است که با توجه به شکل بدن فرم می‌گیرد و ستون فقرات را به شکل صحیح و اصولی پشتیبانی می‌کند. این محصول سعی دارد با پخش کردن وزن و حرارت بدن شما در سراسر تشک به شما کمک کند که بهترین خواب ممکن را تجربه کنید.

معمولاً پس از بر خواستن از خواب، این محصول دوباره شکل اولیه خود را می‌گیرد و دیگر دارای فرورفتگی‌هایی که می‌بینید، نخواهد بود. این تکنولوژی در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و می‌تواند برای داشتن یک خواب راحت‌تر به شما کمک کند.

منظور از ریباند به کار رفته در تشک چیست؟

در اصطلاحات به کار رفته در تولید انواع محصولات خواب، ریباند در واقع اسفنج‌های سخت و به هم فشرده شده‌ای است که با تراکم‌های متفاوت می‌تواند در تولید این محصول به کار برود. معمولاً میزان تراکم اسفنج به نظر متخصصین و پزشکان ارتوپد بر می‌گردد.

تشک‌هایی که دارای این نوع اسفنج و ساختار باشند، طبی هستند که در مورد آن‌ها در بالاتر صحبت کردیم.

تشک طبی رویال

خرید تشک به صورت آنلاین با بهترین قیمت

مهم است که شما چه نوع تشک رویالی را برای خرید انتخاب کرده‌اید. محصولاتی که از لحاظ ساختاری با یکدیگر تفاوت‌هایی مثل فنر منفصل، متصل، نوع و تراکم ابر و … دارند، می‌توانند قیمت‌های متفاوتی داشته باشند.

شما با انتخاب یک مرجع بروز و مناسب می‌توانید برای خرید انواع محصولات خواب اقدام کنید. تشک آنلاین به عنوان نماینده رسمی تشک رویال، رویا و هیپنوز در حال فعالیت است. این مجموعه حرفه‌ای سعی می‌کند با بررسی دقیق محصولات و قیمت کالاها بر اساس لیست کارخانه، بهترین قیمت را به مصرف‌کنندگان ارائه دهد. همچنین سعی داشته با ارسال سریع محصولات خریداری شده به تهران و سایر شهرستان‌ها حس رضایت مشتریان خود را بدست آورد. اگر به دنبال یک خرید مطمئن، ایمن و راحت هستید، تشک آنلاین می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

 

تشک رویال، برندی که از قدیم مورد توجه است!

یکی از محصولات خوابی که از گذشته‌های نه چندان دور همیشه مورد توجه بوده، تشک رویال است. این مجموعه ایرانی که همواره جزو برترین تولید کننده‌های محصولات خواب در ایران بوده توانسته با ورود به بازارهای جهانی محصولات خود را به کشورهای مختلفی مثل ترکیه، کشورهای عربی مجاور، آذربایجان و برخی از کشورهای آفریقایی صادر کند.

این مجموعه همواره امید داشته تا با تولید محصولاتی باکیفیت و ارزشمند بتواند جزو اولین و برترین تولید کننده‌ها باشد. به عنوان مثال یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های جذاب این مجموعه که آن را نسبت به سایر مجموعه‌های متمایز می‌کند، ارسال محصولات به سراسر کشور و قبولی برگشت کالا در صورت هرگونه نارضایتی و مشکل برای مصرف کنندگان است.

 

برای خرید محصولات این شرکت و شرکت هیپنوز می‌توانید از میان سایت‌های موجود، از تشک آنلاین کمک بگیرید. این فروشگاه اینترنتی حرفه‌ای در این حوزه به شما کمک می‌کند که از میان بهترین برندها و محصولات، تشک یک نفره، دونفره و لحاف مورد نیاز خود را به راحتی پیدا و خریداری کنید.

نظر شما در این رابطه چیست؟ نظرات خود را در این حوزه با ما و سایر افراد به اشتراک بگذارید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان