جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

اگر یکی از دوستان‌تان بیمار است یا با مشکلی روبه‌رو است، خوب است حمایت و همدردی خود را به او نشان دهید. او ممکن است با مشکلی مواجه باشد و هیچ کس نباید به تنهایی از تاریکی مشکلات عبور کند. بهترین روش برای نشان‌دادن توجه و حمایت‌تان این است که گل یا گیاه را برای او بفرستید.

یکی از بهترین هدایا برای کسی که به‌خاطر بیماری در خانه مانده‌است، گل‌هایی در رنگ‌ها، رایحه‌ها، سبک‌ها و اندازه‌های مختلف است. فرقی نمی‌کند دکور خانه او چگونه است یا چه گلی را دوست دارد، حتماً گل یا گیاهی برای او وجود دارد. گل‌ها همه کار می‌کنند از ایجاد نمای خوب برای پنجره ها، جلوه‌دادن به اتاق خواب و حتی ایجاد یک دکوراسیون عالی. بااین‌حال، باید دقت کنید هنگام ارسال گل برای دوستتان کارها را درست انجام ‌دهید. اگر هم در ایران ساکن نیستید و قصد ارسال گل به ایران برای دوستانتان را دارید، مجموعه الوپل در کنار شماست. کافیست سری به وب سایت الوپل به نشانی alopal.net بزنید.

راهنمای حاضر به نحوه انتخاب و ارسال گل به دوستان‌تان می‌پردازد.

گل‌هایی را که می‌فرستید آگاهانه انتخاب کنید

اول از همه، باید مراقب انواع گل‌هایی که برای آرزوی سلامتی می‌فرستید باشید. برخی گل‌ها ممکن است برای فرستادن مناسب باشند، اما برخی دیگر پیام‌های مختلفی را منتقل می‌کنند و ممکن است دوستتان را سردرگم کنند.

هر گلی معنای خاص خود را دارد. برخی عاشقانه هستند، برخی نشان‌دهنده دوستی و برخی دیگر نشان‌دهنده غرور هستند و معانی مختلف دیگری پشت گل‌های معروف وجود دارند. باید مطمئن شوید گلی را انتخاب می‌کنید که نشان‌دهنده پیام یا حسی باشد که سعی دارید منتقل کنید. برای مثال، برای دوست بیمار خود دسته گل رز نفرستید، چون این نوع گل‌ها را معمولاً باید برای کسی بفرستید که به او علاقه‌مند هستید و/یا رابطه نزدیک و عاشقانه‌ای با او دارید.

تا جایی که به انتخاب گل مربوط می‌شود. با جستجویی ساده متوجه می‌شوید کدام گل‌ها مناسب هستند و صرف چند دقیقه ارزش دارد تا مطمئن شوید گل‌هایی که می‌فرستید درواقع همان چیزی را می‌گویند که شما می‌خواهید.

انتخاب دسته گل با آرایش‌های کوچک

در بیشتر موارد، ترجیح می‌دهید ساقه‌ها و دسته گل‌های کوچک را برای آرزوی سلامتی بفرستید. این احتمال وجود دارد که دوستان و اقوام نزدیک او نیز برایش گل یا هدایایی بفرستند، و شما نمی‌خواهید با دسته گلی بزرگ فضای زیادی را اشغال کنید.

دسته گلی کوچک می‌تواند به همان اندازه معنادار باشد و چون گل‌های کمتری فرستادید بدین معنی نیست که به دوستتان توجه نمی‌کنید. این قاعده بخصوص زمانی درست است که دوستتان در بیمارستان است و چون اتاق بیمارستان خیلی کوچک است نباید دسته گل شما فضای اتاق را خیلی اشغال کند.

مطمئن شوید که فرستادن گل کار مناسبی است

در بسیاری از اداره‌‌ها فرستادن گل بدون هیچ دلیلی، کار کاملاً خوبی است. بااین‌حال، همیشه اینگونه نیست. برخی اداره‌ها برای کارهایی مانند این قوانینی دارند و درنتیجه ممکن است دوستتان را آزرده کند. به‌همین‌خاطر، خوب است با مدیریت یا هر کسی که مسئول آنجا است مشورت کنید تا از درستی کار خود مطمئن شوید. بسیاری از مدیران و پرسنل منابع انسانی با فرستادن گل مشکلی ندارند. پرسیدن برای اطمینان بیشتر ضرری ندارد. همچنین درحالیکه فرستادن گل برای هدیه در اغلب فرهنگ ها خوب و عادی است، ممکن است در برخی فرهنگ‌ها بار معنایی متفاوتی داشته‌باشند. به‌همین‌خاطر، همیشه باید دقت کنید و مطمئن شوید که با این کار باعث آزار یا ناراحتی کسی نمی‌شوید.

پیام یا یادداشت مناسبی را روی گل بگذارید

گل‌ها هدایای بسیار خوبی هستند، اما اغلب ممکن است به‌تنهایی کمی کلی به‌نظر بیایند. فرستادن گل به‌تنهایی کاملاً خوب است و هدیه قطعاً همچنان مناسب است، اما می‌توانید با نوشتن یادداشت یا اضافه‌کردن کارتی به گل آن را کمی شخصی‌تر کنید.

این یادداشت یا کارت باید حاوی پیام مناسبی باشد تا به دوستتان نشان دهد که به او فکر می‌کنید. اینکه تصمیم بگیرید چه بنویسید به شما بستگی دارد. می‌توانید حمایت خود را ابراز کنید، آروزهای خوبی برای او داشته‌باشید، با او همدردی کنید یا حتی هر سه مورد را بنویسید … اضافه‌کردن یادداشت شخصی، شرح حکایتی خنده‌دار یا خاطره‌ای مشترک هم ایده خوبی است و می‌تواند یادداشت شما را بسیار شخصی‌تر و خاص‌تر ‌کند.

دوستتان نه‌تنها از دریافت گل‌ها خوشحال می‌شود بلکه می‌توانید مطمئن باشید که یادداشت شما خنده به صورت او می‌آورد و روحیه‌اش را بالا می‌برد، حتی خیلی کوچک. هروقت گل‌ها و/یا یادداشت را ببیند، به شما فکر می‌کند و اینکه چطور در کنارش بوده‌اید.

اگر برای یک دوستتان گل فرستادید، برای بقیه نیز بفرستید

اگر می‌خواهید برای یک دوستتان که با مشکلی مواجه است یا دوران سختی را پشت سر می‌گذارد گل بفرستید، خوب است برای همه این کار را بکنید. اگر دوست دیگری نیز مشکل مشابه‌ای را تجربه می‌کند، باید بدون درنگ همان کار را برای او بکنید.

درواقع می‌توانید هر طور که می‌خواهید رفتار کنید، اما اگر فقط برای یک دوستتان گل بفرستید و برای دیگر دوستان در موقعیت مشابه همین کار را نکنید، به نظر بد می‌آید و گویی آنها را نادیده گرفته‌اید. نادیده‌ گرفته‌شدن یا حس فراموش‌شدن هرگز حس خوبی نیست.

امیدواریم این راهنما توانسته‌باشد به شما در انتخاب و فرستادن گل برای دوستان‌تان کمک کند. در انتها خاطر نشان می کنیم که مجموعه الوپل در کنار شماست تا از هر جای دنیا که هستید، بتوانید دسته گلی را به دوستتان در ایران ارسال کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان