جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
4
(4)

وقتی صحبت از موهای نازک به میان می‌آید، می‌توان سوال کرد که منظور نازکی تار مو است یا حجم مو. وقتی موهای نازک ذکر می شود، بافت و ساقه مو، هر دو منظور ماست. به عبارت دیگر ممکن است حجم مجموع موهای شما بیشتر باشد، اما موهای شما نازک باشد و در عین حال می توانید موهای پرپشتی داشته باشید. به هر حال موهای نازک می توانند مدل های زیبایی را به خود ببینند. در این مقاله از سری مقالات مد به معرفی و بررسی 10 بهترین مدل مو برای موهای نازک پرداخته ایم. با هر کدام از این مدل ها می توانید، موهای خود را زیبا و سالم جلوه دهید.

اگر موهای شما نازک است، می توانید مدل موی مناسب برای موهایتان را مرور کنید و تصمیم بگیرید که چه مدل مویی می خواهید. برای اینکه موهایتان پرتر و پرپشت‌تر به نظر برسد، می‌توانید به پیشنهادات زیر نگاهی بیندازید و مدل مناسب موهایتان را پیدا کنید.

چگونه به موهای نازک حجم دهیم؟

شما باید از موهای خود در حالت نازک خوشحال باشید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است بخواهید آنها پرتر به نظر برسند. در این صورت می توانید از محصولاتی استفاده کنید که به موها حجم می دهند.

اگر موهای شما نازک است، نباید محصولات موهای سنگین و چرب را انتخاب کنید. زیرا چنین محصولاتی می توانند باعث کم رنگ شدن موهای شما شوند. وقتی موهایتان خیس یا مرطوب است، می‌توانید از موس از ریشه تا انتها استفاده کنید یا می‌توانید با اسپری پرپشت‌کننده مو روی ریشه‌تان اسپری کنید تا به موهایتان حجم بدهد.

پس از شانه کردن موهایتان و پخش یکنواخت محصولی که استفاده می کنید، می توانید با کمک برس گرد و سشوار به آن حالت دهید. اگر می‌خواهید موهایتان هنگام خشک شدن کمی حجیم‌تر به نظر برسد، می‌توانید با استفاده از اسپری‌هایی که برای حجیم‌تر نشان دادن موها طراحی شده‌اند، ریشه مو را با کمک انگشتانتان بلند کنید. اما مهم نیست از چه محصولی استفاده می کنید، برای به دست آوردن نتیجه دلخواه به مدل موی مناسب نیاز خواهید داشت.

نکات مهم در کوتاه کردن مو

اگر کوتاه کردن های بیش از حد روی موهای نازک اعمال شود، تراکم مو به طور کلی کاهش می یابد و مو حتی نازک تر به نظر می رسد. به همین دلیل، می توانید از آرایشگر خود بخواهید که کمتر موهایتان را کوتاه کند. این برش ها باید به صورت نامشخص بریده شوند تا در عین اینکه نشان دهند موهایتان کوتاه شده، از حجم موهایتان نکاهد.

صرف نظر از مدل موی خود، باید هر 6 تا 12 هفته یکبار مدل موی خود را کوتاه کنید. به این ترتیب می توانید موهایتان را پرتر نشان دهید و از نظر بصری تفاوت زیادی ایجاد کنید. با نگاهی به 10 بهترین مدل مو برای موهای نازک در این مطلب، می توانید مدل موی مناسب خود را پیدا کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب مدل مو با توجه به فرم صورت: چه مدل مویی به شما می آید؟

از بهترین مدل مو برای موهای نازک؛ برش بلانت

بهترین مدل مو برای موهای نازک

یکی از بهترین گزینه ها برای موهای نازک، کوتاه کردن مو است. با کوتاه کردن موها، وزن مو در نوک‌ها قرار می‌گیرد و موها پرپشت‌تر، پرتر و سالم‌تر به نظر می‌رسند. می‌توانید از موهای کوتاه‌شده خود به ‌صورت مستقیم استفاده کنید یا می‌توانید با فر کردن انتهای آن به سمت داخل یا خارج با کمک برس مو از آن استفاده کنید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۲۴ ترفند زیبایی که امتحان خود را پس داده‌اند

برش نامتقارن

از بهترین مدل مو برای موهای نازک

هرچه موهای شما کوتاه تر باشد، حجیم تر به نظر می رسد. موهای کوتاه معمولا پرتر به نظر می رسند. به خصوص کوتاه کردن موهای کوتاه به صورت نامتقارن به موها کمک می کند تا به طور کلی حجیم تر و پرتر به نظر برسند.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۱۲ رمز و راز داشتن چهره ای خیره کننده و زیبایی بدون آرایش

از بهترین مدل مو برای موهای نازک، باب کلاسیک

بهترین مدل مو برای موهای نازک

یکی دیگر از مدل‌های ایده‌آل برای پرپشت جلوه دادن موها، کوتاه کردن باب کلاسیک است. در کات کلاسیک باب، تمام موها به یک اندازه کوتاه می شوند. می توانید این برش را که هرگز نمی گذرد، روی موهای نازک خود انتخاب کنید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۲۰ شیک ترین و زیباترین رنگ مو در سال ۲۰۲۲: رنگ های قرمزی که باید امتحان کنید

برش های سبک

برش های سبک

اگر می خواهید یک برش لایه ای داشته باشید، می توانید قسمت بالای سر خود را کمی لایه لایه برش دهید. به این ترتیب، در حالی که قسمت بالای موهای شما پرتر به نظر می رسد، حجم زیر را نیز حفظ می کنید.

برش بلانت خود به خود خشک شده

برش بلانت خود به خود خشک شده

اگر موهایتان را به جای حالت دادن حرارتی، سشوار بکشید، موهایتان سالم تر به نظر می رسد. برای این کار می توانید برش هایی را انتخاب کنید که با بافت طبیعی موهایتان سازگار باشد. همچنین هنگام شستن موها، استفاده از شامپوهایی که برای موهای ظریف طراحی شده اند را فراموش نکنید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۲۰ مدل موی کوتاه زیبا برای صورت های گرد

از بهترین مدل مو برای موهای نازک؛ موهای کم رنگ

بهترین مدل مو برای موهای نازک

اگر موهای شما نازک است، باید از آنها مراقبت بیشتری کنید. این به معنای کوتاه کردن موی منظم، نظافت و قرار گرفتن کمتر در معرض مواد شیمیایی است. اگر می خواهید موهایتان را روشن کنید، مراقب باشید که بیشتر از چند رنگ آن را روشن نکنید و مطمئن شوید که از بهترین مواد شیمیایی در موهایتان استفاده شده است.

برش باب حجیم

بهترین مدل مو برای موهای نازک

اگر می خواهید هنگام حرکت موهایتان روشن و مطبوع باشد، از کوتاه کردن موهایتان نترسید. با یک برش باب حجیم، متوجه خواهید شد که موهایتان پرتر و حجیم تر به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل های موی مجعد سال ۲۰۲۲

برش سبک وزن

برش سبک وزن

حتی اگر موهایتان را کوتاه کرده اید، می توانید لایه های سبک را در انتهای آن امتحان کنید. اگر موهایتان نازک است و می‌خواهید حرکتی جزئی ایجاد کنید. می‌توانید لایه‌هایی را امتحان کنید که به نوک موی شما حرکت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: آموزش طراحی لاک ناخن با طرح مرمری که هر دختری عاشقش می‌شود

از بهترین مدل مو برای موهای نازک؛ برش باب با چتری

برش باب با چتری

چتری ها می توانند بر روی موهای نازک بسیار زیبا به نظر برسند، بسته به شکل صورت و برش. اگر می خواهید از کات باب استفاده کنید و موهای چتری را امتحان کنید. می توانید سعی کنید این دو آرزو را همزمان برآورده کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه تمیز کردن برس های آرایشی: ۹ بهترین ترفند برای تمیز کردن برس های آرایشی

موهای شانه شده کناری

بهترین مدل مو برای موهای نازک

اگر وسط موهایتان کم حجم به نظر می رسد، سعی کنید نحوه جدا کردن موهایتان را تغییر دهید. اگر مدت زیادی است که از موهای خود در یک جهت استفاده می کنید. متوجه خواهید شد که با تعویض موهای خود حجم بیشتری پیدا می کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان