جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

دیدن طلوع و غروب خورشید، صدای دریا، راه رفتن روی شن و تماشای مناظر نفس گیر و زیبا. یا برف بازی، کوه نوردی، جنگل و ماجراجویی. همه این اتفاقات در تعطیلات می‌تواند خاطرات فراموش نشدنی را برای یک عمر به ارمغان آورد. بنابراین، وقتی نوبت به برنامه ریزی یک سفر خاطره انگیز می رسد، بسیار مهم است که برای لذت بردن از تعطیلات رویایی خود، چند نکته را در نظر بگیرید. با خبرنامه همراه باشید با نکات کلیدی برای داشتن تعطیلات رویایی.

پا فراتر بگذارید و چیزهای جدید را تجربه کنید

تعطیلات غیر قابل پیش بینی است. تا شما را از روزمره‌گی بیرون کشیده و وادار کند چیزهای جدید را برای خوشحالی خود کشف کنید. روزمره‌گی‌ها هیچ لذتی ندارد. پس باید هر روز چیز جدیدی را امتحان کنید تا افق‌ها و دانش خود را گسترش دهید. غذاهای عجیب و غریب را امتحان کنید. رفتن به جشنواره‌ها؛ پیاده‌روی در بلندترین کوه، صحبت با مردم محلی یک منطقه، تماشای غروب آفتاب… کاری را انجام دهید که شما را می ترساند و همچنان باعث هیجان شما می‌شود. مطمئنا پشیمان نمی شوید.

مطلب مرتبط: تجربیات ارزشمند سفر: تجربیات دختری که به ۵۳ کشور جهان سفر کرده است

از نکات کلیدی برای داشتن تعطیلات رویایی؛ خودت را کشف کن

رشد و قدرت از گسترش دانش و مرزهای شما ناشی می شود. و ممکن هر بار با کشف استعدادی تازه در خود شگفت زده شوید.

لحظه ها را بغل کنید و سپاس گذار باشید

مهمترین چیزها در زندگی خاطرات ما و کسانی است که با آن‌ها به اشتراک می گذاریم. یک قدم عقب بیایید و به همه چیز را با دقت ببینید. زیرا هرگز نمی توانید روز را دوباره زندگی کنید. در لحظه زندگی کنید و به خاطر داشته باشید که برای چه چیزی سپاسگزار هستید. همچنین سپاسگزار فرصتی باشید که به شما داده شده تا در این لحظه از زمان در جایی قرار بگیرید که هستید. و قدر زیبایی جهان را بدانید. تمرین قدردانی در زندگی، ما را سالم تر و شادتر می کند. و داشتن لحظات مثبت به نوبه خود به ایجاد خاطرات مثبت کمک می کند.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: وسایل مهم سفر: ۱۰ چیزی که باید در سفرهای خود همراه داشته باشید

از نکات کلیدی برای داشتن تعطیلات رویایی؛ سرعت خود را کم کنید و عمیق تر نگاه کنید

زمان خیلی سریع می گذرد، و نمی‌توانید آن را برای خود نگهدارید تا از محیط اطراف خود لذت ببرید. با مردم محلی و بومی سرزمین ها صحبت کنید و چیزهایی را بیابید که هرگز در جای دیگری به دست نمی‌آید. ابتدا گوش کنید و بفهمید. یاد گرفتن را هدف خود قرار دهید. از شریک شدن لحظه های زندگی خود با دیگران نترسید. برای همیشه چیز مسابقه ندهید. در مورد مکان های گردشگری بیشتر بدانید. از کنار لحظه ها آهسته عبور کنید. همه چیز را بهتر تجربه کنید تا بتوانید از آنچه در اطراف شماست قدردانی کنید. بیشتر بمانید، سوالات بیشتری بپرسید و هر جا که می روید، دوستی برقرار کنید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: ۱۰ شهر ناجور که قطعا نمی خواهید در آنها زندگی یا به آنها سفر کنید

ایده های جدیدی برای تعطیلات خود جستجو کنید

زمانی را برای نشستن و فکر کردن در نظر بگیرید، مهم است که برای خوش گذرانی بیشتر، برنامه ریزی کنید. ریزترین جزئیات را که تفاوت زیادی ایجاد می کنند، فراموش نکنید. خودت را جایی تصور کن که دوست داری؛ نسیم ملایم اقیانوس، کوبیدن امواج و اشعه گرم خورشید روی پوست شما. همه چیز به شما بستگی دارد و آنچه از تعطیلات می خواهید. به صورت کامل سفر خود را برنامه ریزی کنید. برنامه ریزی هر گونه هزینه اضافی را حذف می‌کند. می‌توانید در این سفر افرادی را که دوست دارید را هم اضافه کنید. و خاطرات خود را با آن ها شریک شوید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: آیا خودتان هستید؟ ۵۰ بهترین نقل قول که کمک می‌کند خودت باشی

از نکات کلیدی برای داشتن تعطیلات رویایی؛ با افرادی که دوستشان دارید همه چیز بهتر است

هیچ چیز دلگرم‌کننده‌تر و لذت‌بخش‌تر از این نیست که در مکانی آرامش‌بخش باشید یا یک ماجراجویی را آغاز کنید. و آنچه را که دوست دارید با کسی که دوستش دارید ایجاد کنید. این نوع خاطرات همیشه ماندگارند. شریک شدن چیزهای فوق العاده با آن هایی که دوست داریم، لذت بخش‌تر است تا این که همه چیز را به تنهایی تجربه کنید.

مطلب مرتبط: ۱۶ دلیل جذاب برای سفر به دور دنیا

عکس‌ها، ویدیوها و یادداشت‌ها را نگه دارید

بهترین خاطرات ما برای همیشه با ما خواهند ماند، اما گاهی حافظه برای یادآوری آن یاری نمی‌کند. عکس‌ها بهترین راه برای ثبت خاطرات هستند تا خاطرات خود را جز به جز به یاد آورید. و بتوانید آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. و کارهای بیشتری انجام دهید تا آن‌ها را نه تنها به خاطره‌ تبدیل کنید، بلکه به بخشی از خودتان تبدیل کنید. اقلام فیزیکی نیز بخشی از گذشته را با خود حمل می‌کنند و نگهداری آن، به حافظه کمک می‌کند. یادگاری عالی چیزی است که با تعطیلات یا مکانی که به آن سفر کرده‌اید مرتبط باشد. آهن‌رباهای یخچال، گوی‌های برفی و دستبندها همگی اقلام رایجی هستند که از سفرهایمان جمع‌آوری می‌کنیم. اما اقلام غیرمعمول‌تری مانند حوله‌های ساحلی شما را به همان روز گرم که زیر نور آفتاب خوابیده بودید پرتاب می‌کند.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: رهنمودی برای قدردانی از خودِ گذشته، حال و آینده تان

از نکات کلیدی برای داشتن تعطیلات رویایی؛ سپاسگزار باشید

وقتی برای به دست آوردن پول بسیار سخت کار می‌کنید تا بتوانید چیزهای خوبی بخرید و انجام دهید. مهم است که برای همه چیزهایی که دارید، سپاسگزار باشید. مطمئن شوید که به خودتان زمان می‌دهید تا به قدردانی از همه چیز در اطرافتان فکر کنید. زیرا این اتفاق به شما یادآور می‌شود که داشته هایتان بسته به حضور شماست. و شما دلیل حضورتان هستید. ببینید دیگران چگونه زندگی می کنند. به سفر بروید؛ و بر آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنید. و همچنان سپاس گذار باشید.

پیشنهاد می‌شود بخوانید: از بینش‌های خلاقانه زیر دوش تا تاثیر مثبت خیالبافی: ۷ حقیقت علمی درباره خلاقیت که بسیار شگفت انگیزند

خلاق، متفکر و خودجوش باشید

با جریان حرکت کنید و همه چیز را تحت کنترول بگیرید. با ایده ها و استعدادهای جدید خود و اطرافیانتان را غافلگیر کنید. هدایای متفکرانه بدهید. فراتر از محدودی خود فکر کنید و کاری‌های غیر قابل پیش بینی انجام دهید. خلاق بودن و فکر کردن زیاد درهای جدیدی در زندگی باز می‌کند. و شما را از روزمره‌گی ها نجات می‌دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان