جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

دوربین هایک ویژن یا داهوا کدام برند را انتخاب کنیم ؟ هایک ویژن کالا

هایک ویژن کالا
خواندن 4 دقیقه
0
(0)

دوربین هایک ویژن یا داهوا ، دو غول صاحب نام در زمینه دوربین مداربسته به شمار می روند که اتفاقا هر دوی این شرکت‌ها هم از کشور چین هستند هر یک از این برندها از طرفداران کثیری برخوردار هستند و هرکدام از این طرفداران بر این اعتقادند که برند مورد علاقه آنها از برترین برند های جهان میباشد

به گزارش هایک ویژن کالا، شاید یکی از مهم ترین دلایل سخت‌ بودن انتخاب میان دوربین هایک ویژن و داهوا، همین رقابت نفس گیر میان این دو برند در معرفی بهترین دوربین مداربسته است.

هر سال شرکت‌های بزرگ فعال دوربین مداربسته جدیدی را راهی بازار می‌کنند و با هر محصول جدید، کاربران به دنبال کیفیت تصاویر بهتر، زاویه دید باز، تشخیص چهره، پلاک خوانی و چیزهایی از این دست هستند. دوربین هایک ویژن و داهوا هم شرکت‌هایی هستند که محصولات بسیار باکیفیتی را روانه‌ی بازار کردند. اما سؤال مهمی که پیش می‌آید، عملکرد آن‌هاست. اینکه کدام شرکت می‌تواند بهتر پاسخگوی نیاز کاربران باشد؟

دوربین هایک ویژن و داهوا، دو سازنده‌ی هوشمند در جهان

دوربین هایک ویژن یا داهوا

هایک ویژن اکنون بیش از ۴۲۰۰۰ کارمند دارد که بیش از ۲۰۰۰۰ نفر از آنها مهندسان تحقیق و توسعه هستند. این شرکت سالانه بیش از ۱۰ درصد از درآمد فروش سالانه خود را برای تحقیق و توسعه برای ادامه نوآوری محصول سرمایه گذاری می کند. هایک ویژن  فناوری‌های اصلی رمزگذاری صوتی و تصویری، پردازش تصویر ویدیویی، و ذخیره‌سازی داده‌های مرتبط، و همچنین فناوری‌های آینده‌نگر مانند هوش مصنوعی، محاسبات ابری و داده‌های بزرگ را پیشرفت می‌دهد. در طی چندین سال گذشته، هایک ویژن دانش و تجربه خود را در رفع نیازهای مشتریان در بازارهای مختلف عمودی، از جمله امنیت عمومی، حمل و نقل، خرده فروشی، آموزش، مراقبت های بهداشتی، موسسات مالی، ساختمان های هوشمند و غیره تعمیق بخشیده است. 

بر این اساس، این شرکت راه‌حل‌های حرفه‌ای و سفارشی‌شده را برای برآورده کردن نیازهای مختلف بازار ارائه می‌کند. علاوه بر صنعت امنیت ویدیویی، هایک ویژن کسب و کار خود را به فناوری خانه های هوشمند، اتوماسیون صنعتی و صنایع الکترونیک خودرو – که همگی مبتنی بر فناوری هوش تصویری هستند – گسترش داد تا کانال هایی را برای حفظ توسعه بلندمدت کشف کند.

هایک ویژن یکی از گسترده‌ترین شبکه‌های بازاریابی در صنعت را ایجاد کرده است که شامل ۶۶ شعبه و شعبه بین‌المللی است تا از پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان، کاربران و شرکا اطمینان حاصل کند. محصولات هایک ویژن مجموعه متنوعی از بازارهای عمودی را که بیش از ۱۵۰ کشور را پوشش می دهد، ارائه می دهد.

در این مقاله قصد داریم دوربین هایک ویژن و داهوا را از تمامی جوانب نظیر کیفیت تصویر، پلاک خوانی، زاویه دید، تشخیص چهره ، متراژ دیددرشب و سایر بخش های مهم دیگر مورد بررسی قرار دهیم و با مزایا و معایب این دو برند آشنایی پیدا کنیم.

آیا می دانستید که امکان دیدن تصاویر با کیفیت رنگی در شب وجود دارد؟ به لطف فناوری ColorVu هایک ویژن، شرکت‌ها می‌توانند تصاویر رنگی با جزئیات را در نور کم یا حتی تاریکی مطلق ضبط کنند تا نظارت مطمئن در تمام ساعات شبانه روز داشته باشند با این حال، در مکان‌های تاریک یا زمانی که شب فرا می‌رسد، اکثر دوربین‌ مداربسته معمولی توانایی خود را در ارائه رنگ از دست می‌دهند و در عوض به نور تکمیلی شدید یا مادون قرمز برای تقلید از اثرات روز متکی هستند.

از جمله تولیدات کمپانی دوربین هایک ویژن به دستگاه NVR ، دستگاه DVR، سرورهای ویدیویی دیجیتالی، انواع دوربین مداربسته، کارت های فشرده سازی، ذخیره سازها، صفحه های نمایش، دستگاه تماس داخلی و دستگاه Access Control می توان اشاره کرد که دوربین مداربسته در این بین از شهرت زیادی برخوردار است. این برند چینی با توجه به جایگاهی که در بازار جهانی دارد به تاسیس نمایندگی هایک ویژن در سراسر دنیا مانند آمریکا، هلند، امارات متحده ی عربی و هند اقدام کرده است.

 

دوربین هایک ویژن یا داهوا از کجا بخریم؟

 

 

 

تلفن هایک ویژن کالا

دفتر مرکزی : ۶۶۷۶۵۹۲۳-۰۲۱ ۶۶۷۶۵۹۶۸-۰۲۱ -۰۹۱۹۷۱۰۸۳۵۰

آدرس فروشگاه :

تهران ، خیابان جمهوری پاساژ امجد طبقه همکف پلاک ۲۸ (نمایندگی هایک ویژن در تهران)

ایمیل:

info@hikvisionkala.com si.khosroabadi@gmail.com

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان