10 برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال 2022 که نباید از دست داد!

توسطنگار ستوده

بهمن ۱۹, ۱۴۰۰ به روز رسانی : مهر ۴, ۱۴۰۱ ,
برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال 2022

همه ما دوست داریم هر از چند گاهی فیلم های عاشقانه ببینیم و در داستان های عاشقانه گم شویم. با این حال، از آنجایی که یافتن فیلم های عاشقانه با کیفیت همیشه آسان نیست، ممکن است به فهرستی در این زمینه نیاز داشته باشید. نتفلیکس که سریال ها و فیلم های زیادی را می توان در آن به صورت آنلاین تماشا کرد، میلیون ها عضو در سراسر جهان دارد. می توان گفت فیلم هایی که این اعضا بیشتر دوست دارند، کیفیت خاصی دارند. بنابراین، اگر می‌خواهید یک فیلم عاشقانه تماشا کنید، می‌توانید فیلم‌هایی را که مخاطبان بیشتر دوست دارند در این پلتفرم بررسی کنید. همانطور که در سال 2022 را سپری می کنیم، می توانید نگاهی به لیست 10 برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال 2022 بیندازید.

10 برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال 2022

The Last Letter from Your Lover (IMDb : 6,7)

برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال 2022

داستان این فیلم در لندن امروزی می گذرد و درباره روزنامه نگاری (فلیسیتی جونز) است که نامه های عاشقانه دهه 1960 را کشف می کند. این نامه ها متعلق به شخصیت هایی است که شیلین وودلی و کالوم ترنر بازی می کنند، دو طرف یک عشق ممنوع. فلیسیتی تلاش می‌کند تا با پیدا کردن نامه‌ها در بایگانی، به داستان زوجی آنها پی ببرد. انجام این کار بر زندگی عشقی او تأثیر می گذارد. با این فیلم عاشقانه دل انگیز خواهید دید که عشق هیچ مانعی نمی شناسد.

Holidate (IMDb: 6,1)

Holidate

تعطیلات 2020 با بازی اما رابرتز و لوک بریس، یک فیلم کمدی رمانتیک برای کسانی است که با نزدیک شدن به سال نو احساس تنهایی می کنند و می خواهند کمی بخندند. شخصیت های اصلی فیلم دو بزرگسال هستند که در عشق بدشانس هستند و دوستانشان مدام به آنها می گویند که تنها هستند. اگرچه این زوج راه حلی برای گذراندن تعطیلات با هم در تعطیلات سال نو پیدا می کنند، اما به مرور زمان اتفاقات بین آنها به یک عشق واقعی تبدیل می شود. اگرچه این فیلم یک میان وعده است، اما عشق بین دو نفری که نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند را دوست خواهید داشت و با تماشای فیلم زمان بسیار خوبی خواهید داشت.

مطلب مرتبط: بهترین فیلمهای ۲۰۲۱: ده فیلم خوب که تماشای آنها را نباید از دست داد

10 برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال 2022

To All The Boys I’ve Loved Before (IMDb: 7,1)

To All The Boys I’ve Loved Before

لارا جین کووی نوجوان در این یکی از محبوب‌ترین فیلم‌های عاشقانه، یک داستان رمانتیک ناامیدانه دارد. با وجود اینکه او برای مردان مورد علاقه خود نامه های عاشقانه می نویسد، جرات ارسال آنها را پیدا نمی کند. اما یک روز این نامه ها به طور مرموزی به بیش از یک نفر می رسد. اینجاست که وقایع شروع می شود و لارا مجبور می شود برای هر فردی که نامه را دریافت می کند، شرایط را توضیح دهد.

مطلب مرتبط: ۱۰ فیلم برتر بالیوود در سال ۲۰۲۰ که بسیار پرطرفدار بوده اند

Set It Up (IMDb: 6,5)

برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال 2022

در فیلم، دو دستیار رئیس‌های بسیار سرسختی دارند. این دو دستیار به طور اتفاقی با هم آشنا می شوند و با هم دوست می شوند. این دو طرح عالی برای پرت کردن حواس رئیسانشان و صرف زمان کمتر برای کار کردن دارند: عاشق شدن رئیسشان.

All the Bright Places (IMDb: 6,5)

برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال 2022

یکی از بهترین فیلم های عاشقانه نتفلیکس، همه مکان های روشن به رابطه دو نوجوان با مشکلاتی در گذشته می پردازد. این دو جوان از یکدیگر آرامش می یابند و یک رابطه عاشقانه قوی را آغاز می کنند. البته در این رابطه مشکلاتی نیز وجود خواهد داشت. با این حال، این دو نفر متوجه می شوند که حتی کوچکترین لحظات نیز معنی دارند و سعی می کنند با هم بر مشکلات غلبه کنند.

مطلب مرتبط: قرنطینه کرونایی را با این ۱۰ فیلم بگذرانید

Always Be My Maybe (IMDb: 6,8)

برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال 2022

دوستان دوران کودکی ساشا و مارکوس پس از سالها بدون اینکه یکدیگر را در این مدت طولانی دیده باشند. در سانفرانسیسکو ملاقات می کنند. این دو، که هر دو در مقاطع مختلفی از زندگی خود هستند، باید به این فکر کنند که در صورت داشتن یک رابطه عاشقانه چه چیزی می توانند تجربه کنند. با یک جرقه عاشقانه غیرمنتظره بین آنها. آیا ساشا و مارکوس پس از این همه سال زندگی جداگانه می توانند رابطه خود را حفظ کنند؟

مطلب مرتبط: بازی تاج و تخت ترک: این سریال حماسی از کدام کانال پخش و چه زمان شروع می‌شود

10 برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال 2022

Someone Great(IMDb: 6,2)

برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال 2022

در این فیلم شاهد زندگی سه دختر ساکن نیویورک خواهید بود. داستان بر جنی در میان سه زن متمرکز است. جنی در حال یافتن شغل و زندگی خود در سانفرانسیسکو است. جنی که دوست پسر و بهترین دوستانش را به خاطر کارش رها می کند. سعی می کند با تصمیماتی که می گیرد و مسئولیت های یک بزرگسال در بیست سالگی کنار بیاید. با تماشای این کمدی رمانتیک درباره عشق. از دست دادن، بزرگ شدن و پیوندهای دوستی، چیزی از خودتان پیدا خواهید کرد.

مطلب مرتبط: برترین فیلم‌های سینمای بالیوود در سال ۲۰۱۹

Malcolm & Marie (IMDb puanı: 6,7)

Malcolm & Marie

این فیلم درباره یک کارگردان (جان دیوید واشنگتن) و دوست دخترش (زندایا) است. پس از بازگشت کارگردان به خانه پس از اکران فیلمش است. شما شاهد رویارویی آن دو در تمام طول شب خواهید بود. رویارویی مالکوم با ماری که زندگی دوست دخترش ماری در سینما را بدون پلک زدن تعریف می کند را مشاهده خواهید کرد.

مطلب مرتبط: جلوه های ویژه از ۲۵ زیباترین بازیگر زن بالیوود در سال ۲۰۲۱

The Holiday (IMDb: 6,9)

برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال 2022

اگر می خواهید یک فیلم عاشقانه با تم زمستانی تماشا کنید. عاشق کمدی رمانتیک نانسی مایرز خواهید شد که در زمره محبوب ترین فیلم های نتفلیکس قرار دارد. دو زن با بازی کامرون دیاز و کیت وینسلت، عشق را زمانی پیدا می‌کنند که اصلا انتظارش را ندارند. این زمانی اتفاق می افتد که آنها در زمان کریسمس خانه خود را تغییر می دهند. این دو زن باید تصمیم بگیرند که چگونه در زندگی خود به جلو حرکت کنند.

Silver Lining Playbook (IMDb: 7,7)

برترین فیلم عاشقانه نتفلیکس در سال 2022

در نهایت، می‌توانیم فیلم Silver Lining Playbook. با بازی بردلی کوپر و جنیفر لارنس را در میان محبوب‌ترین داستان‌های عاشقانه در نتفلیکس قرار دهیم. قهرمان‌های داستان که هر دو با بیماری‌های روانی و آسیب‌های روانی سروکار دارند، شروع به دوست داشتن یکدیگر می‌کنند. اگرچه اطرافیان رابطه آنها را درک نمی کنند. اما هر از چند گاهی یک داستان عاشقانه جالب و متلاطم در این رابطه وجود دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *